kun tossa edellisesäkin.....

eli täältä löydät elämää suurempia esseitä aiheesta kuin aiheesta..
jokkebusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokkebusa »

...agon aloittamassa rienauksessa...=)...busa jäi vieläkin tän planeetan uljaimmaksi moottoripyöräksi kautta aikojen, niin täältäpä pesee yksi mielipide samaisesta asiasta. jenkkipappa tuossa purkailee tuntojaan hayalla ajelustaan, ja käännös on ...krmmhh....yhden suomi- englanti- englanti -suomi ohjelman aikaansaannosta. minula ei ei siis ole edes osatonta arpaa tuon tekstin luomiseen ( ja olen siitä suorastaan ...kade...!!!!...siis, olipa kerran... :

Pyörä ostettiin koska minä rakastan nopeus. Kaikin aikakauslehtiä sopivat tämä
on nopein tuotannon moottoripyörä koskaan teki.
Minä ostasin pyörä käytetty ensisijaisesti koska kaupustelijoita won't antaa testaus kyytejä. Minä maksoin $:N8,000ista 99:n hyväkuntoiseksi.
Olen koettu ratsastaja mutta oli ei koskaan oma "haaraumasta raketista" ennen ja oli kovin huolissaan aseman kahvillan kilpa ratsastaminen, erityisempi lähtien minulla on huono takaisin ja olen 60 vuotta vanha. Mutta minä h-n nopein koneen värisytys siellä ennen olen liian invalisoi nauttimaan se.
6:n viikkojen sopeuttamisen uusi ratsastamisen aseman jälkeen olen tehnyt tämä pyörään minun päivittäin rider.(over minun Hondani valtioiden välinen ja Suzuki GSX1100G). Se käsittelee kaivo ja minä löydän uusi aseman mukavan ratsastaminen. On kovin sävyisä liikenteessa ja voi olla kyyditty yhtään nopeuksella minun mielialallani sanelee. Mutta takia on 165 hevosvoimia suositteleisin se vain kokei ratsastajia.
Ainoa virheen pyörän kanssa on kehno näkyvyys perällä katsoa peileja ellei minä siirrän minun kyynärpääni medially(it estää näkö). Minä epäilen muita urheilu pyöriä saa on sama ongelma. Minä myös oli pakko vaihtamaan väsynyt 4,000illa mailien mutta tämä saisi olla pyörien hevosvoiman ja minun ratsastamisen tyylini takia.
Tämän pyörälla on enemman vauhtia ja hauskutuksen osamäärä rahaksi kuin yhtään ajoneuvo siellä! Kuvittele 0-60 vähempi kuin 3:n sekunnitista ja melkein huippunopeus 200 k/t laatikko osake!

Edited By jokkebusa on 1092425243
...dont you agree...ehhh..?
jokkebusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokkebusa »

ago: eip oo äänekoskelaisii tuo miekkonen, ku mokomist meikkipeileist jaksaa ukko marmattaa.....
fast8: ruiskujen esileikin säätö ei balansissa, kierrä kaks ja ja vartti kierrosta vasemmalle oikeen ruiskun vasenta ruuvia paitsi 2005 malleissa, joka on punainen.....
artsi: on mies chigacosta umpiselvästi, ja pitää silti aidosta kentacylaisesta whiskistä ......
kujo: pitkälliseen turbon puutteeseen voipi näemmä kuolla...
jardze: paanny suus kiinni senki ahtonilisiänisti, me kattonääs täällä jemmataan ajosaapikkaaseen lovoa tiukkaakin tiukemman simpukan ostoo varten nääs....
jokkebusa: mum miälestä semmoset kaikki on silkkaa rihkamaa. sillon ku mää olin nuari nii ei sillo tarvittu mitää muut ku....
redhead: kuvvoo voesit vaek laettoo kalleeriaa tai mie kovast vittuilen, usossiee.....
lanat: kyll must kumminki toikki hemmo o turust, emmä muutte tiätäs siit mittä, mut murttes tunnistasi et tost ikämiämiäste kaarinast se o vissi kotosi ainaki nuaremppan ollu......
kaaapo: muuten kyllä mutta kun diopteri on poskellaan....
pocahontas: akoooo..tuuha nyt tiskaaman, mie mee puunama poskein ja miu bussainki sinimusta siivoon ehkiii siin sivuss......
tweety: kimmoo, mihi sie taas ny meet se kameras kans, siell o jo iha pimmeet, mie mee ainakii saunaa....LANATTI PERKULES , mittee sie tääl teet, täähä oo kuule sentää naiste vuoro...!!!.....
shuttlex: älä välit tost löylymittarist ,se o kato linerisell virheell rukattu, pojakki sano voorumill sillai ettei nua mittää koskaa tarkkaa tiär.........LANATTI JUMANKEKKA...!!! TUU HETI POIS SIÄLT LAUTEITTE ALT JA OT SE ÄMPÄRI POIS PÄÄSTÄS..... NY HETI TAI MÄÄ....jaa... katos, onks siäll jokkeki kans..no sää kyll voit jäär, ei sust kumminkaa mittää harmii ennää oo........
timppa: mites se nyt sattuikaan sinihopee justiinsa sinne etusivulle busan malliksi eksymään, heh...se on tuo netti niin omituinen paikka......
lanat: annas ny mullekkii tota kameraas hiukkase....
jokkebusa: kyll mää muute mut ko linssi veti hurteese..
ago: oi sauomiiiii kaaaliiss synnyinmaaaaaaa............
poca: ooha sie ny siin.... teehä sie miull ny uuvet palmikot, ja lakkaa lurittamast tommottii.....
jokkebusa: mää kuulkaa lähre ny nukkumaa, ko mää e saa mittää selväjärkist ennää tännää aikaseks...

sepe: mitäs maksat ku mä aja sunki laminaatit puhki affel...

Edited By jokkebusa on 1092504828
...dont you agree...ehhh..?
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

:D :tapu:
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

:bowdown: :D :thumbup: :tapu:
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Antakaas setälle(jokkelle) pähkinöitä....tai ainakin konjamiinii...

:unclesam:
Hape

Viesti Kirjoittaja Hape »

:D :tapu: :tapu:
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Busanistipersoonista vois tehdä kirjan! :laugh:
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

:D Hehee... konjamiinia ollu taas tarjolla... näemmä... hyvähyvä.
Club 100 m/s
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Tuon joken tarinat luettuani voisin sanoa, että jokelle täytyy perustaa oma osio tonne jonne se voi sit tarinoida :D
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Kujo

Viesti Kirjoittaja Kujo »

RHead kirjoitti:Tuon joken tarinat luettuani voisin sanoa, että jokelle täytyy perustaa oma osio tonne jonne se voi sit tarinoida :D
Ei mutta tosiaanki, tuossa on ideaa. Ei siksi, että nuot jutut pitäsi jonnekki lykätä pois vastuksilta, vaan siksi että löytysivät kaikki samasta paikasta. Käy nimittäin ihan viihteestä. Hyvästä sellaisesta. :bowdown: SKool.
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

:p :bowdown: :p Aika Lönruuttimainen suoritus :laugh:
108-1085465489

Viesti Kirjoittaja 108-1085465489 »

Heh.... :laugh: määmittään saunonu oo..ainaka muist mittää... niin juu mauri se oli ...sukkaki oli jossain mut ei jalas :p
67-1085397860

Viesti Kirjoittaja 67-1085397860 »

Paikan päällä kerran olleena voin kertoa että kyllä sää lanatti siellä saunassa olit...ei pyyhettä missään, kuka lie senkin varastanut, miehellä sukukalleuksien (munalaudalla mitattujen) peittona pelkkä märkä t-paita... :D

Joten pidä Jokke vaan tarinasta kiinni!

(ai mikäkö on munalauta? Kysykää turggulaisilta!)
67-1085397860

Viesti Kirjoittaja 67-1085397860 »

Jestas sentäs tuli tuossa mieleen että se on kesäkausi siis edessä taas - virallisia ja vähemmän virallisia kokoontumisia, sekasaunomista, vaarallista lentopalloa liikuttuneessa tilassa yökasteisella nurmikolla, kadonneita pyyhkeitä, merkillisiä suomalaiskansallisia urheilulajeja kuten talvisaappaiden heittoa...niin siis heti kunhan vaan tarkistan millaisia vaurioita saappaat Sukka-Fetissi-Maurin käsittelyssä saivat :apua:

Kuis ny, kuka sekasaunomista tällä kaudella hoitaa, kai se lanatti vielä sentäs kuvioissa sen verran :arskat:

Agostinille varataan varmaan jääkiekkovarusteet tai jotkuu sellaset, ettei tule samanlaisia urheiluvammoja kuin viime kesänä. Uusien mopojen kastamisvälineet täytyy pitää valmiina nekin.

Eli motoristien majapaikka Villa Catti palvelee reissun tekijöitä tänäkin suvena kutostien varressa Kontiolahden ja Juuan rajamailla - joillekin teillehän se tuli jo viime kesänä tutuksi...
Vastaa Viestiin