Ainakin K8 Busan mittarivirheen saapi pois helposti kun vaihtaa
taakse 40 piikkisen rattaan (vakio 43 piikkiä). Mittari ei valehtele suuntaan tai toiseen sen jälkeen Garminin mukaan yhtään.
Operaation jälkeen menee kierrosrajoittimelle seuraavasti:
Todelliset nopeudet
1. vaihde 140km/h
2. vaihde 190km/h
3. vaihde 240km/h
4. vaihde 285km/h
5. vaihde 320km/h (teoreettinen)
6. vaihde 350km/h (teoreettinen)
Kuutosella 4000rpm ja vauhtia 117km/h (todellista). K8:n
kierrosrajoitinhan antaa mennä 12000 kierrokseen asti.
Muutenkin mielestäni miellyttävämpi ajaa uusilla välityksillä
etenkin kun vaihteita ei tarvi kepitellä edelleenkään
Edited By kalle on 1211610913