Voi olla että tyhmä kysyy taas tyhmiä.
Onko mahdollista nollata tuota -00 mallin busan mittaristoa,koska tuo remontti uusi melkein koko pyörän niin olisi aiheellista alkaa kilometrit nollasta.
Tuo alkuperäinen mittari maksaa aika paljon...
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Etsi mulle jostain rikkoutunut mittaristo jonka saa purkaa ja täysin palasiksi ja jota et tarvitse enään takaisin niin tuon ominaisuuden voisi EHKÄ rakentaa ...
Mun nopeusmittari joutaa sit ku löydän uuden.Siinä ei pelaa nopeusnäyttö eikä matkamittari.Ja nyt ku kävin ajaas kevään eka ajon,niin kiekkomittari toimi alussa mut sit se rupes hiipuun ja viimein jumittu 1500rmp.Ku sammutin pyörän,niin kiekkoviisari ei laskenu eikä lämpö eikä bensa.Kellostakin hävis kaikki.Otin mittarin irti ja purin sen,ja sit kasasin ja taas pelitti ilman nopeus-ja matkamittaria.Kyllä on mielenkiintoinen... Auttaskohan tämä :comp
Kyllä tuo varmaankin auttaa jos sen vaan voi tehdä.Mutta saahan siihen tosin tuon uudenkin ,mutta tonni on minun mielestä liikaa vai oliko se nyt hieman yli.Voisi kysellä jostai jos saisi halvemmalla.Aimilla on kanssa mittareita,mutta en tiedä onko ne hyviä meitin mopoihin????:(
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Mä olen johdottanut pari aimia (ZX14 kwaakkuun ja gixeriin) ja sen perusteella luulisin että ne kyllä sopivat busseihinkin. Tosin vikakoodeja niihin ei saa välitettyä - mutta onko tuolla nyt merkitystäkään.
Jos rakentaisin kisapyörää niin siihen tulisi AIM:n MQ melkoisella varmuudella - mutta kun on tällainen lähes vakio putkiviritteinen niin antaa nyt olla ihan vakion näköinen myös mittariston osalta.
AIM:iinhan saa näytölle seoksen, pakokaasun lämmön, vaihtopisteet, ja erilaisia varoitusvaloja sekä anturitietoja ihan riittävästi.