Spyball häläri
Itsellä viime syksystä asti ollut vakoilupallo kaapissa odottamassa,itse olen näissä asioissa aivan jäässä,mutta broidi joka tollainen tinasormi katsoi asennus"kaavioita" ja sanoi että näyttää palalta kakkua ton asennus. Joten keväällä pukataan paikalleen.
Edit: minäkin tilasin merkkikohtaisen asennussarjan mutta ei kuulemma löydy enää busaan (niin perustelivat) joten tuli yleissarja.
Edited By Jorgos on 1203492598
Edit: minäkin tilasin merkkikohtaisen asennussarjan mutta ei kuulemma löydy enää busaan (niin perustelivat) joten tuli yleissarja.
Edited By Jorgos on 1203492598
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
arau123 kirjoitti:Jos joku tarvii, niin löytyy merkkikohtanen sarja kait vanhempiin
ei käyny k7.Yleissarja ihan simppeli laittaa,joka piuhassa numero, manuskassa numerolle osote.(piuhasarja ei maksa mitään)
Moro! Voisin sittenkin ottaa jos vielä ylimääräisenä toi asennus-sarja?!? Laita PM:ää tai postia jarkko.ahola ät ahlsell .fi Edit: siis jos se käy 2001 malliseen...
Edited By Jorgos on 1205600971
Historia:
Historia:
- toimeve
- Viesti:
TJJ kirjoitti:Noni.. Käyttöohje hukkui muutossa.. Jos joku muistaa ulkoa tai omaa käyttöohjeen, niin kaipaisin ohjeista tiedot miten pääsi hälyn herkkyyttä säätämään ja miten uusia kaukosäätimiä aktivoitiin..
Jos joku jaksaa heittää vaikka privaa niin lupaan vähintäänkin muistaa iltarukouksessani.. :p
...ellet ehi saamhan tietoa, niin muistelen että minulla on kotona ko. ohje. Laittelen iltasella viestiä kuhan kottiin ehin...ja jos tuo ohje on vielä tallella...ja löytyyki vielä
edit: ...tsorppa...minulla oliki LaserLINE
Edited By toimeve on 1211467806
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
TJJ kirjoitti:toimeve kirjoitti:edit: ...tsorppa...minulla oliki LaserLINE
Tou..
Kellään muulla ohjeita tallessa?
Mulla on odota hetki... Laitan kohta,skannaan ensin.
no niin, tässä:
kauko-ohjaimen lisääminen
ja
herkkyyden säätö
Jos joku näkee että tästä voi olla rikollista hyötyä niin saa poistaa (siis näistä ohjeista) Itse en usko että hyötyä on.
Edited By Jorgos on 1211485238
Historia:
Historia: