Tarttee aika määrätietosen vaihdon ykköseltä kakkoselle jos antaa enemmän happee,alussa jäi muutaman kerran vapaalle,mutta toimii silti paremmin kuin jammuissa.
Juu ja ton onkelman aiheuttaja lienee Busan kuin Busan mahtava vääntö, niihin vaihteisiin kun ei just tartte kajota VARSINKAAN baanalla, mutta käyttämällä vaihdelaatikkoo se notkistuu, entinen K4 oli kybän ajettu ennen kun tuli mulle ja esim. välivapaita löyty välillä kolmesta välistä, mutta kun olin ite ajellut kybän, ei välivapaata saanut päälle etsimälläkkään. Uudessa joka mulle tulee, on vaihteet TODELLA pehmeen tuntuset, keveet ja ei paljoo ääntele vrt. edelliseeni .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
purzzi kirjoitti:
(...pikku vink! vink!...) Kääntäsin heti, jos olis sopiva osa... :p
Suzuki kauppaan ja osanumero 25520-24F10 tilaukseen.
Käykö sama osa vanhaan malliin
Tuo osa on "vanhakoppaisesta". Ainakin vuosimallista -01 eteenpäin kaavion kääntö onnistuu kun vaihdevivun kääntää booreilla 180°. Uudemmassa se vipu on hieman pidempi ja siten ei sovi enää liikkumaan jos sen kääntää. Myös joissain -99 ja -00 yksilöissä on tuo pidempi vipu tehtaan jäljiltä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Saako jostakin valmiina sentin verran pidempää työntötankoa (n.150mm) vaihteen siirtoon? ??? Vaihdekaavion kääntämisen ja vaihdevivun asennon säätämisen jälkeen huomasin, että kierrettä ei mene enää kuin 3-4mm pallolinkkejen sisään.