K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

busapappa2 kirjoitti:201 x 0,87 antaa tuloksex 147,87

...ja korjaappa pappa2 krijotusvihreet elikkäs tuo 4 ja 7 toisin päin...joku muuki nulkunpissijä kuin minä tarttuu siihen kohta kun muuta ei keksitä :;):




Edited By toimeve on 1210836403
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
Köpi
Viestit: 128
Liittynyt: 30 Loka 2007, 10:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Köpi »

kajbusa kirjoitti:Voi elämän kevät.. Mullakaan ei taida olla lääkitys kohdallaa,kun ei ymmärrä teidän "huumoria". On vaan helpompi lisätä päässä se "15%" koneen antamaan lukemaan.
Vaan on se sen verran iso virhe, noin periaatteessa, jotta voisi oikeassa tilanteessa harmittaa kovasti.

Vaimos sanoo sulle, jotta sun on pakko marssia pomosi puheille ja pyytää 500 lisää liksaa. Tiedät että sulla menee ennakonpidätyksiin, Tyel:liin jne n. 50% ja käteen jää 5.000€. Painelet pomosi pakeilla ja pamautat nyrkin pöytään jotta nysse on kuule sillä lailla, että mun palkka pitää olla 8.000 tai mää lähden...kyllä harmittais seuraavana palkkapäivänä, eikä vaimoskaan kehuisi... :D
Tuskin siitä piparistakaan tarvis muuta ku haaveilla kotona... :tapu:
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

toimeve kirjoitti:...jotenki alakanu tuntumhan, että onpa mukava kun ei tartte pyörää mittautella eikä muutenkhan nauttia kauhiasti tuosta tekniikkapuolesta.

Joskus tainu "tuunaustopiikessa" sanoakki, että arvostan niitä jotka osaavat/jaksavat/pystyvät/viittivät tehä kaikkia hienoja juttuja näille vehkeille, liitty net sitten tekniikhan tai ulkonäkhön.

Mie vaan ajan.

Toinen tykkää tyttärestä - toinen äiteestä.

Itsekkin tykkään myös ajella, ulkomailla baanalla on päästelty muutamaan kertaan pitkiä matkoja, kotomaassa lyhyitä ja pitkiä matkoja.

Sivulaukuista ja niiden tilavuuksista ei jaksa keskustella. Eikä moottoripyöristä yleensä muutenkaan nykyään. Pillusta jaksaa kai keskustella niin kauan ku kulli seisoo.

Tähän topikkiin tuli sanainen arkku avattua ja copy-pastella muiden viisaita ajatuksia tuupattua koska täällä PUHUTTIIN PASKAA :rasberry: kuten myös MP-Maailman penkkitestissä ja muutamalla muullakin voorumilla.

Anteeksi primitiivinen reaktioni ja voimasanojen käyttö :rasberry:

Ja hauskahan näitä on lueskella. Saa naaraa ja oppii kaikenlaista.

Vielä ku saatas lisää guruja tänne keskustelee, nypyttäjä ja muutama muu. Pari vuotta sitten oli KX-Centerin (vai mikä se nyt onkaan) Suomen ainoa todellisia tehoja näyttävä paikka... kaikki muualla mitattu oli liian pientä tai liian isoa... hölömöjä viedään ku pässiä narussa....

Joku vois panna 2008 kvarttimailin nopein topicin pystyyn, tulisko yhtä paljon sontaa? Netistä luettua vuoden sisällä : Porin radalla kuulemma aina myötätuuli ja alamäki, siksi niitä vartin aikoja ei voi vertailla... Pudasjärvelläkin myötätuuli.... PAIKANPÄÄLLÄ OLOSUHTEET KUITENKIN AINA SAMAT KAIKILLE.

Tai kuka ajaa busalla pisimmälle nousematta satulasta? kuka ajaa Espanjaan nopeiten? siellä vois tosin olla hiljasempaa koska tulokset pitää tehdä ihan muualla oikeassa maailmassa ku täällä internetissä ja näillä tietopöntöillä.




Edited By Kekkula on 1210841309
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Veke, pistin ne tahallaan väärin päin, että tää "Rakentava" Nuttiminen jatkuisi, Näin kun Tsiigaa ikkunasta kusisadetta ja polttelee Romppuja & sigaaria, ni on givaa kun on jutun aihetta . :D :D :D

Mulle sano yx perus Stadin kundi Flendari kerran, että v...ttuilu on taitolaji, Flendari oli kyllä mestari siinä hommasa, hitaat hämäläiset huomas vasta himassa, että niille oli Viduiltu....... JOS SILLONKAAN . :smoking:




Edited By busapappa2 on 1210837085
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

Tuossa kunnon penkkiguru, oikeen penkkitietäjä, säteilee toi nuppiki sen verran et tarvis heppu foliohattua :D

Kuva




Edited By Kekkula on 1210842961
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

Kekkula kirjoitti:Pari vuotta sitten oli KX-Centerin (vai mikä se nyt onkaan) Suomen ainoa todellisia tehoja näyttävä paikka... kaikki muualla mitattu oli liian pientä tai liian isoa... hölömöjä viedään ku pässiä narussa....

osasyyllinen löytyi :85 tai 86 commanderin uusimisen yhteydessä kxc ryöväsi kaverilta 20 rikumotorin antamaa
hevosta siinä ennen-käyrässä ja antoi vaan muutaman takaisin jälkeen-käyrässä,lohdutti sitten kaveria:
jos haluat isoja numeroita tuolta piketohtorilta niitä saa! jos myyntilässytys oli kaikille sama,mahdollisesti tohtori sai vihiä
ja vihoissaan painoi penkin ankara-ei ilmaiseksi-true hkp ja hv-joka iikka-nappia .
pilasivat hyvän harrastuksen-ihan sama miten paljon talvella virittää,aina on keväällä vähemmän tehoa!
eihän nypy tänne kirjoita sillähän on tonninen:D tästä huolimatta olette molemmat minun idoleita :respekt:
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kylä Muuten nääs hevosissa löytyy tolla hemmolla !? Suoraan sanoen "Pönttö" hehkuu . :D

Ton näkönen tyyppi soitteli päivät pääksytysten tuolla......... arvakkaas misä ?

NO TIÄTYSTI Españassa ja ählämi hoilotusta kerrostalossa valokuilun ikkunat auki ( Paikallisissa kerrostaloissa siellä ns.valokuiluja ) NO.

Hää asu ekassa kerroksessa, ja minä TIÄTYSTI Kattohuoneistossa ystävieni luona, ja VAIKKA mulla oli terassin ovet kii sisälle ja magoilin aaringon alla, ni seinäthän on siellä aevan paperii ?!

JUMANKEKKA Se helevatan Joikha tunki sekä ulkokautta, eli kadun puolelta ja sisäkautta valokuilun kautta sinne ylös tereona, niin, että pari tuntii kun yritin paikallista ratioasemaa kuunnella siinä mankalta ja naatiskella "Etelän Hetelmistä" Huurteinen Agua con gas lasi kätösessä, ni lopulta palo päreet. NO :

Minä sisään ja kääntelin ystäväni kotiteaatterin Subbarin ja kajareita sinne valokuilun suuntaan Kotomainen Diablo metal soimaan, nupit kaakkoon ja oottaan. Ei mutten riittänny turbaani pään vehkeissä ne "TEHOT", eli ei varmaan ollu penkitetty kunnolla ?? :D

No vartin soittelin sinne kuiluun päin ja kyllä Prrrr ele hiljeni Moskeija musa, ja oli puolenkymmentä päätä valokuilun ikkunoissa tiiraamassa ylöspäin, että mikä mölisee ?? NO :

Minä sitten hiljensin laitteet, ja kurkkasin myös kuiluun sieltä yläältä, sekä toivottelin ystävällisesti : Buenos Dias Amigos y Amigas ! NO :

Jotain "Tonto" kommentteja tais tulla, mutta Moskeija MUSA loppu siähen.

Kyllä oli meinaan "DIABLO Metalband Hevisti penkitetty", kun lähti häiriöäänet kerta"säädöllä" !! :D :D

Meinaan ne valokuilut johtaa aikas muhkeesti ääntä, jos sattuu varsinkin oleen ikkuna sinne auki. Että simmonen tapaus sillä kertaa. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

Katos, jotain asiaa BP2:n suunnalta :kippis: . Diablo on HYVÄÄ, kotimaista ja sopivaa soittaa rättipäille joita Suomessa on muutenkin aivan liikaa lorvimassa.

Vähän menee alkuperäisestä aiheesta sivuun, mutta koulujen kevätjuhlissa ei saa enää kaikissa pakoissa laulaa Suvivirttä alkuperäisillä sanoilla koska se loukkaa muslimeja ja muita karvakäsiä... jotta sellasta...




Edited By Kekkula on 1210849953
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

DIABLO ON ( Piru suomennettuna ) ! Ei liika "mustaa", mutta melodista ja KUITENKIN riittävän raskasta Metallii . IKIFANI oon . Sen takii

SE ON TÄSSÄKIN !

IKUIStettuna.

:;): :oho: :offtopic:




Edited By busapappa2 on 1210850777
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

PetriK kirjoitti:
Ihan sama ,kun busasta tulee 200+hv pyörältä, penkistä riippumatta niin sillä pääsee kortistaan taas tänäkin kesänä.


Vaparina ja ihan kaikissako Suomen penkeissä ? Siinä tapauksessa olisi tuolla vehkeellä moottoritehon puolesta ollut PSB:ssä kärkinimien joukossa. Kerro ihmeessä speksit joilla tuollaiseen tehoon pääsee ? Meikäläinen vasta unelmoi yli 200rwhp tehoista "kaikissa" penkeissä.

Tai oikeastaan paremmin vertailukelpoisen luvun saamiskesi kiinnostaisi tietää paljonko enemmän tehoa verrattuna vakio K8 malliseen pyörään samassa penkissä ? +30hp ? +50hp ?

Vaparina joo. Enkä ole käyny kaikissa penkeissä, tarkoitin ettei väliä missä käyn. Noita 200+hv pelejä on kyl liikkeellä, akselin, jarimin, bussijussin vanha ökylohko, jampan useempikin motti varmaan ollu siellä suunnalla, ja ties kellä vielä. K8:iin verrattuna joku +30hv pitäis tosissaan viritetyllä vanhalla busalla olla ihan realistinen tulos.
Suorituskyky on sit asia erikseen ja nähdyn perusteella luulen että 180hv olis helpompi ajaa ja oikein rakennettuna alustaa myöten saa varttimailin ajatkin kohilleen. Miksi muuten joitakin 260-300hv pelejä olis nähty ajavan yli 10s aikoja, yrityksestä ei oo ollu kiinni.
Tuolla löytyi lisäksi joken tehokäyrä, 202,5rwhp, kyl näitä on.




Edited By snuggles on 1210863482
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

Tässä vertailuaineistoa: Samana päivänä penkitettiin BussiJussin K8 ja minun 1397cc busa samassa penkissä MP-Mestalla. K8:sta irtosi n.181 hp:tä ja omasta 202,5 hp:tä.
Jussilla "helikopterivirit" K8:aan. Tässä tapauksessa eroa jäi siis 21,5 hp:tä wanhan liiton isolohkon eduksi. :p
208 whp / 168 Nm
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

snuggles kirjoitti:Vaparina joo. Enkä ole käyny kaikissa penkeissä, tarkoitin ettei väliä missä käyn. Noita 200+hv pelejä on kyl liikkeellä, akselin, jarimin, bussijussin vanha ökylohko, jampan useempikin motti varmaan ollu siellä suunnalla, ja ties kellä vielä. K8:iin verrattuna joku +30hv pitäis tosissaan viritetyllä vanhalla busalla olla ihan realistinen tulos.

No joo - riippuu kyllä aika paljon siitä missä mitataan.

Tuossa omassa putkiviritteisessä on kyllä jo vaparina tuo 30hp enemmän tehoa kuin K8:ssa samassa dynossa, mutta kuten sanoin silti meikäläinen vasta haaveilee yli 200hp takapyörätehoista. :pääseinään:

Ehkä sitten kun saadaan kaasuhanat auki niin tuohon yli 200hp takarenkaalta kerhoon voisi ajatella kuuluvansa.

Voipi olla että niissä 260hp fööneissä joka menee kympin lukuja on juuri samaa ongelmaa kuin monella muullakin. Epätasainen tehontuotto ja antelias dyno.

Mutta K8:ssa on kyllä hyvä vääntömomentti jo alhaalla.




Edited By PetriK on 1211016012
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

PetriK kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Vaparina joo. Enkä ole käyny kaikissa penkeissä, tarkoitin ettei väliä missä käyn. Noita 200+hv pelejä on kyl liikkeellä, akselin, jarimin, bussijussin vanha ökylohko, jampan useempikin motti varmaan ollu siellä suunnalla, ja ties kellä vielä. K8:iin verrattuna joku +30hv pitäis tosissaan viritetyllä vanhalla busalla olla ihan realistinen tulos.

No joo - riippuu kyllä aika paljon siitä missä mitataan.

Tuossa omassa putkiviritteisessä on kyllä jo vaparina tuo 30hp enemmän tehoa kuin K8:ssa samassa dynossa, mutta kuten sanoin silti meikäläinen vasta haaveilee yli 200hp takapyörätehoista. :pääseinään:

Ehkä sitten kun saadaan kaasuhanat auki niin tuohon yli 200hp takarenkaalta kerhoon voisi ajatella kuuluvansa.

Voipi olla että niissä 260hp fööneissä joka menee kympin lukuja on juuri samaa ongelmaa kuin monella muullakin. Epätasainen tehontuotto ja antelias dyno.

Mutta K8:ssa on kyllä hyvä vääntömomentti jo alhaalla.
miten sulla voi olla 30 hepoa enemmän jos on alle 200 ja k8 kuitenki on yli 170???samaa sarjaa että vaparista 190 on enemmän ko turbon 260 :thumbdown:
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

hajahuja kirjoitti:miten sulla voi olla 30 hepoa enemmän jos on alle 200 ja k8 kuitenki on yli 170???samaa sarjaa että vaparista 190 on enemmän ko turbon 260 :thumbdown:
Niinpä - sitähän tässä olen yrittänyt herätellä että ei kannata katsoa sitä lopputehoa siinä lapussa vaan verata muihin vastaaviin pyöriin. Moni penkki on vaan aika antelias... ;-)), ja jotkut taas aika realistisia.

Tuo oma pyörä ei oikein ole vielä säädöissä, joten katsotaan nyt sitten mihin lukemiin se asettuu lopullisesti. Artsilla kyllä on muistaakseni noin 90hp:ta enemmän että siihen on matkaa ;-)) - joten tuo turbokommentti on tässä yhteydessä ihan asiaton. :thumbdown: :thumbdown:
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

PetriK kirjoitti:
hajahuja kirjoitti:miten sulla voi olla 30 hepoa enemmän jos on alle 200 ja k8 kuitenki on yli 170???samaa sarjaa että vaparista 190 on enemmän ko turbon 260 :thumbdown:

Niinpä - sitähän tässä olen yrittänyt herätellä että ei kannata katsoa sitä lopputehoa siinä lapussa vaan verata muihin vastaaviin pyöriin. Moni penkki on vaan aika antelias... ;-)), ja jotkut taas aika realistisia.

Tuo oma pyörä ei oikein ole vielä säädöissä, joten katsotaan nyt sitten mihin lukemiin se asettuu lopullisesti. Artsilla kyllä on muistaakseni noin 90hp:ta enemmän että siihen on matkaa ;-)) - joten tuo turbokommentti on tässä yhteydessä ihan asiaton. :thumbdown: :thumbdown:

asiaton oli mutta tällä palstalla tullut moinen eteen...eikä liittynyt milläänlailla sinuun,tuli mieleen että onko samassa penkissä ajettu k8 alle 170 lukuja?




Edited By hajahuja on 1211019152
Vastaa Viestiin