Ei tässä nyt ainakaan vielä voi mistään kuumeesta puhua mutta onhan se tälläiselle "niskavammaiselle" mielenkiintoinen vaihtoehto jolle kyykky ajoasento ei sovi. Se busan moottori siinä lähinnä houkuttelee, muuten ei kiinnostaisi yhtään.jussibussi kirjoitti:Rivien välistä luettuna, taitaa Busanaattorilla olla pieni B-King kuume..
...mikä ei sinänsä ole ihme, onhan laite ylistetty jokaisessa lehdessä joka sen on testannut. .... rikas mies jos oisin , ostaisin molemmat 08-Busan reissuun ja B-Kingin kioskilla käymiseen.... :rocket
B-king koe ajettu
ksthb kirjoitti:Jepa B-King on oikeesti hyvä peli, ainaski mun mielestä. Tosin se peräpää on karmeen näkönen, mutta eiköhän siihen jotain muutoksia voi keksiä ???
Vaihdettava tehokartta oli huvittavin juttu mihin oon törmänny, tehot tipahti ainaski 50hp ja B-King muuttu lampaaksi kerta heitolla.
Kun kaasun avas niin mitään muuta ei tapahtunut kuin etta pärinä lisäänty
Muutamia kuvia
http://galleria.busanistit.org/album71
tehokartta lienee suunnattu ns. kaupunkiajoihin/snakarilla käynteihin, ehkä.
e.ehkä kuitenkin novviisille, joka kaipaa lisätekniikkaa avuksi
Edited By makebusa on 1194177954
Tuusmotorissa tuli koeajettua.
Sadekelin kartta on laimee, mutta sehän on tarkoituskin.
Siirtyessäni A-karttaan kakkonen yllätti venyttämällä ranteita.
Vielä iltasella raavin selällään maaten jalkapohjiani.
Kone on parempi kuin vanhassa Busassa.
Jarrut tunnokkaat, purevat hyvin, renkaat olivat jo hieman sileät, joten ihan kaikkea en arvannut ottaa irti pelistä, sillä pystyasento oli ainakin aluksi sangen hämäävä, mutta luonnollisesti se salli vilkuilla olan yli mahdollisia turbobusanisteja :p
B-King antoi mukavasti ruokahalua ennen uutta Hayabusaa.
Räyhäpyörien/muskelipyörien/Streetfighterien/pommittajien/...
Ehdoton kunkku mitä tehoihin tulee.
Massan takia hankala temppuilla - ainakin aluksi
Erikoinen muotoilu miellytti, mutta vain Busa on Busa.
Sadekelin kartta on laimee, mutta sehän on tarkoituskin.
Siirtyessäni A-karttaan kakkonen yllätti venyttämällä ranteita.
Vielä iltasella raavin selällään maaten jalkapohjiani.
Kone on parempi kuin vanhassa Busassa.
Jarrut tunnokkaat, purevat hyvin, renkaat olivat jo hieman sileät, joten ihan kaikkea en arvannut ottaa irti pelistä, sillä pystyasento oli ainakin aluksi sangen hämäävä, mutta luonnollisesti se salli vilkuilla olan yli mahdollisia turbobusanisteja :p
B-King antoi mukavasti ruokahalua ennen uutta Hayabusaa.
Räyhäpyörien/muskelipyörien/Streetfighterien/pommittajien/...
Ehdoton kunkku mitä tehoihin tulee.
Massan takia hankala temppuilla - ainakin aluksi
Erikoinen muotoilu miellytti, mutta vain Busa on Busa.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Kauneus katsojan silmässä ! Mun miälestä vakioputkilla JOPA paremman näkönen, kuin Yoshin Slipareilla, mutta toi oli tosi, mitä tais Busanaattori kirjoottaa, että muuten sen perän modaus hankalahkoo ? ??? KingBusalla lienee HYVÄT kokemukset MOLEMMISTA, voipi kertoo missä oleelliset erot B-Kingin ja Busan välillä ?! Jos haluu ?
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
- firefighter22
- Viestit: 429
- Liittynyt: 03 Syys 2006, 21:50
Täytyy tunnustaa että tää on niin täydellistä. Voi valita kahdesta herkusta aina jomman kumman fiiliksien mukaan ja kilometrit on aika tasoissa joten molemmille on tilaus. Toi king on raaka nakuks ja busaa on helpompi käsitellä mallinsa takia. King kiskoo js kiskoo niin että täytyy himmata ja tuntuu että voimaa on ihan tolkuttomasti syynä ajoasento jne. Kaasun aukasee niin ykkösellä nousee pystyyn ja kakkosella yhdeksän tonnin jälkeen alkaa keula nousta ei kuitenkaan poskettomasti. Kuutiot ja tehot takaa fiiliksen ja kummastakaan en luopuis.
Teho antaa tunteen ja vauhti fiiliksen