Busan lämmöt

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
98-1107020274

Viesti Kirjoittaja 98-1107020274 »

Mites muilla,kaupunki pyörityksessä näinkin viileällä kelillä (n.9c)tuntuu että käy liian kuumana,ei tarvi kun vähän aikaa liikennevaloissa oottaa kun puhallin jo rupeaa pyörimään..lienee normaalia? ???
Avatar
tervis
Viestit: 21
Liittynyt: 19 Maalis 2005, 06:14
Paikkakunta: Kaakkois-suomi

Viesti Kirjoittaja tervis »

Joo uutena bussin omistajana huomasin myös saman ilmiön et lämmöt on näilläkin keleillä melkein puolessa ja kun vähän parkkiksella pyörähtelee nii puhallin jo huutaa. Normaaliako?
Lähtee kuin telkkä pöntöstä!
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Iso moottori tuottaa paljon lämpöä. Normaalia se on, kunhan flekti kykenee pitämään lämmöt kurissa paikallaankin.
118-1106829594

Viesti Kirjoittaja 118-1106829594 »

Juu samaa huomasin kanssa ... hitaassa kaupunkiajossa lämmöt nousi nopeesti, mut flekti piti ne kuitenkin aisoissa. Sehän lienee ton vipperän tarkotuskin, kun ajoviimaa ei oo ??? En tiiä onko mitenkään pelkästään uuden bussin ongelma? Kait sitä uudesa koneessa kitkat on aluks sen verran suuremmat et lämpee helpommin, mut ei ku hanaa :bike:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Normaalia se on, kuten Kujo sanoi niin iso kone --> paljon lämpöä. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin