Ostaakko vai ei....
.hello kaikki siskot ja veljet...laittakaas tänne hyviä "perusteluja" miksi ostaisin uuden 2008 busan...olen sellaisen varannut(harmaa mustan) tampereelta ja lauantaina pitäisi se sitten hakea..ja aamulla ilmoittaa otanko vai en..jos olis perjantai niin ottaisin ..neuvoa antavaa...nyt täytyy "tyytyä" mielipiteisiin...
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
....do niin...tuli sit hommattua tuollainen harmaamusta k8....ja mittariin heti rapiat 300km(tampere-kuopio)...pientä eroa oli havaittavissa tuohon k6 malliin...mut on ne kauheat noi telkänpöntöt molemmilla sivuilla...mut tästä se sit taas lähtee
itse "havannoin"ainakin et pyörä oli jämäkämmän oloinen ihan noin jousituksen perusasennoilla,kaasun vaste oli parempi enkä huomannut sitä perinteistä "nypytystä" jota oli tuossa 06 ilman "voimakomentajaa" vaikkakin säädätin vasaratallilla oman boksin tuolla jyväskylässä,satulat ovat kovemmat tai sit ei ole persaus vielä tottunut tohon bussin kyytiin,mekaaniset käyntiäänet ovat minusta "pienentyneet" ..jarruista ei kauheata kokemusta ei tarvinnut tuolla matkalla kauheasti hiljennellä,jotenkin tuntui alusta asti mukavalle...käyn tänään vetäsemässä lenkin,jos tulee jotain "uutta" niin kerron lisää...pidän itse näin lyhyen kokemuksen perusteella hyvänä ostoksena...eikun vaan kauppaan ja kaupoille
- busapappa2
No.......... 100 x ?? Einyssentäs. Teräspunosletkuilla saapi jämäkkyyttä Jarruihin . EIKÄ "Zetarissa" muuta parempaa sit ookkaa, paitti HINTA . TÖRKEE !
Ottaen huomioon -70 luvun satula, lahnan kidukset jne. jne. Mutta kukin ajjaa millä tykkää. Sen verran kuitennii oon 1400 " Zetarii " Koklannu, etten omaani K4 vaihtaas ees uuteen päittäin . :laugh:
Ottaen huomioon -70 luvun satula, lahnan kidukset jne. jne. Mutta kukin ajjaa millä tykkää. Sen verran kuitennii oon 1400 " Zetarii " Koklannu, etten omaani K4 vaihtaas ees uuteen päittäin . :laugh:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Kawasaki vikasaki, K8 on huonoin pyörä minkä oon omistanu ..
..uskokaa tai älkää.. ajanu 900km ajoasento on parempi kun "wanhassa" ei mitään käsien puutumisia ja lähtee...
Edited By Jukkis on 1209826319
..uskokaa tai älkää.. ajanu 900km ajoasento on parempi kun "wanhassa" ei mitään käsien puutumisia ja lähtee...
Edited By Jukkis on 1209826319
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
President of team jukkis
Corvette C4
Kävi niin hyvä säkä, että pääsin tänään ottaan tyypit kaverin uudella busalla.. . En oikein kehannut kierrättää, kun vielä ekat "liruöljyt" sisällä, mutta voimaa tuntui olevan. Jarrut hiukan paremmat kuin omassa "vanhassa". Hitaammassa vauhdissa (n. 60-80) en geometriassa huomannut eroa, mutta vauhdin noustessa tuntui toimivan paremmin. Mutkat ois halunnut ajaa paljon kovempaa, kuin kehtasin..
Pöntöt on kyllä karseet ja saundeja ei voi verratakkaan omaan, mutta Saksasta saa kuulemma ainaski sliparit n. 500e. Eiku tiistaina kaupantekoon..varattu se jo on..
Pöntöt on kyllä karseet ja saundeja ei voi verratakkaan omaan, mutta Saksasta saa kuulemma ainaski sliparit n. 500e. Eiku tiistaina kaupantekoon..varattu se jo on..
Jos haluu modata nii putket ja penkit ja pleksit ja hukkerit ja ja ja ....
.. vakiolla EI VOI AJAA... :rasberry:
.. karvalakki malli... :rasberry:
Edited By Jukkis on 1209829617
.. vakiolla EI VOI AJAA... :rasberry:
.. karvalakki malli... :rasberry:
Edited By Jukkis on 1209829617
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4