Kyllähän minäkin olisin.... mut on ollut kuulema muuta tekemistäJoppe kirjoitti:Aina valmiina neitoja hädässä autamaan
Painajainen bullet streetillä..
- jakehaanpää
- Site Admin
Joppe kirjoitti:Herrasmiehiä toki kaikki me "busanistit" ollaan mutta toisilla on vaan niitä juttuja kesken joskus jopa pari yhtä aikaa.
Terveiset kaikille unissa seikailioille toivotavasti vielä tavataan ja luodaan lisää aiheita meidän uniin
Hämeenlinnan busamiitistä seuraavia uniaiheita hakemaan Hopi hopi ja ilmoittautumaan
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- Masanaattori
Voi prkl ! Katoin talliin ja siellä oli oikeesti busan rinnalla intruuderi-merkkinen kainalonkuivain.Busanaattori kirjoitti:Tuo osa unesta joka käsitteli busaa ja sen vaihtamista johonkin kainalonkuivattimeen on ihan normaalia busanistilta. Eikö ollut kuitenkin hyvä tunne herätä ja tajuta että luojan kiitos tallissa ei oo intruderia?
Mutta mitä tulee leipomiseen Susanna Kurosen kanssa alasti niin siihen ei kyllä riitä selitykseksi kevään odotus, busa eikä edes laskiaiseen liittyvät pullatkaan!! Johtuisikohan oireet kuitenkin enemmän busalla ajamisen puutteesta kuin Susanna Kurosen puutteesta? Toivottavasti, sillä muuten on syytä hakeutua hoitoon....
Mutta sitten havahduin ja muistin sen olevan tuon paremman puoliskoni :rasberry:
Tuohon Susan Kuronen ongelmaasi en edes yritä keksiä ratkaisua
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
,,varmaan joku fiksaatío tuohon ko. henkilöönjummijammi kirjoitti:Joopa joo!! Pakko laittaa tänne, jos vaikka joku kotitsygologi vois sanoa, notta mikä mua vaivaa.. Vai onko vaan paheneva busanismi näin kevään kynnyksellä.
Eli: Näin joku aika sitten painajaisen, että jostain syystä busa piti hävittää. Oli muuten hirvee olo ku heräs! Noh, nyt näin taas unta että mopo myyntiin ja tilalle joku v***n intruuderi. Mietin unessa, että tämän on pakko olla unta, ja että vastahan mä näin samaa unta, mut ehkä juuri siitä syystä uni oli TODELLA outo ja aidon tuntuinen. Tuli siinä sitten mietittyä että miten jollakin kustomilla muka miitteihinkään voi mennä, ja eihän mulla saakeli oo enää muuta ajotakkiakaan ku kerhon rotsi..
Uni loppu siihen, että olin Anopin leipomossa leipomassa pullaa Susan Kurosen kans alasti
Oli taas kevyt hiki ku heräs!!
Ps. En ole syöny sieniä..
Pss. Kysyin, mitä Vaimo on mieltä unesta, sano että kohta menee mopo myyntiin, jos vielä tommosia unia kattelet..
Onneks et siitä toisesta osapuolesta unia näje.
Tuo intruder hässäkkä ei vaikuta kovin hyvältä,,mutta eihän siinä mitään jos tykkää
Voihan sulla olla sellainen salainen toive/haave että omistaisit sellaisen ihaanan ison tunkeutujan,tai vielä pahempaa,et se vois olla joku 250cc tms
Laittaisit siihen sellaset hapsu tangonpäät ja kaikkee,,cool,