Busa nykii kiihdyttäessä??

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Muistanko väärin että suuttimissakin on sihdit jotka jollakulla vastaavaa ongelmaa omaavalla olisi olleet tukossa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
118-1177340260

Viesti Kirjoittaja 118-1177340260 »

kyllä siellä suuttimisa käsittääkseni sihdit on ja niitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitin...ne täytyisi vielä katsoa. sitten loppuu jo oma tieto taito pyörään!
118-1177340260

Viesti Kirjoittaja 118-1177340260 »

tänään otettiin tuo startin puoli auki ja ilmeni, että uutta osaa tarvittais. Starttimoottori akselinpää oli melko silonen ja se isohko hammasratas joka vastaa siihen startinakseliin oli myös aikas huonossa kunnossa. eli jos joltakin sattuis tallin nurkissa pyöriä kyseisiä osia, niin olisin kiinnostunut. lueskelin jostakin että -03 mallista lähtien nuo startin osat olis jämerämpää tekoa??jos on, niin sopisko nuo vahvemmat osat "heittämällä" tuohon -99 pyörään? Ja mites tuo ns."pentakspyörä" kannattaako se vaihtaa samalla...jollakin oli kuulemma starttiviat johtunut siitä.mitenkäs tuon pentakspyörän toiminnan vois tarkistaa,että onko siinä jotakin vikaa? :apua:
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Ei ne osta käsittääkseni vahvempia oo -03 vaan tuli se torque limiter ettei lyö paskaks starttia
"Suzuki GSX1300R-K3,2003
The starter motor idle/reduction gear train incorporated a torque limiter to dampen the initial torque through it and so reduce stress on the individual components."
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
118-1177340260

Viesti Kirjoittaja 118-1177340260 »

eli mitä täytyy pyörään ostaa että saa tuollasen "limiterin" vai sopiiko edes -99 pyörään? että sais pikkusen paremman startin sinne kun tuo alkuperänen! ja jos joltakin löytyisi niitä osia, nii olisin kiinnostunut!! :apua:
Onko kenelläkään tietoa , että mitähän nuo esat voisi uutena maksaa?
118-1177340260

Viesti Kirjoittaja 118-1177340260 »

nyt on uudehko starttimoottori ja se ratas, joka vastaa siihen startin akselinpäähän vaihdettuna, mutta silti lyö takasin ja häjysti? oliskohan tuo Pentakspyörä sanonu nyt sopimuksen irti? pyörä lähti nyt käyntiin ja kävi pikkusen aaltoilemalla...kesti kuitenkin jo jonkunverran kierroksia ja sit se sammu. fi valo palaa, mutta vika koodia ei näytä! tps:n viiva on ylläällä, joten täytyy sitä koittaa nyt vielä säätää!
Vastaa Viestiin