busapappa2 kirjoitti:Kuis Jussi ?? Humppanisti siis ? Voitaas rehvata vaikka jo tutuksi tulleella Lahdesjärven ABC :llä ?? Siitä sitten Huiippu"mageen" Valkkarin vanavedessä kohti Himoslandiaa ?? Oliskoos 11:45 hyvä Startti-aika ? Vai onko Lauantain Keikka "Yökeikka", eli jaksaako Humppayön jäläkeen Cruisata parisataa kiltsaa ?
No tuota hmm.. humppa on raskas laji , mutta rokilla ei rikastu kuin roudarit...
Olen su. aamuna klo.6.00 aikaan kotona ja pääsen maate eli me tehdään nyt sillee että soitan sulle pappa klo.11.00 mennessä jos tulen (jaksan nousta) porukkaan.
Vekelle tiedoksi, jos olen remmissä, niin tulen "villinä korttina" eli käristystä ei tarvitse varata mulle..eikä mitään muutakaan..voin mennä jopa siksi aikaa naapurin pihaan kun te syötte...
Kiitos ja anteeks epätietoisuuteni.. kaikkeni mä yritän..
Pistä mulle sitte MGa+avec (avec ei tarvi käristystä se syö vaa kaninruokaa :laugh: )
Jätetään Busanisteille tilaa ja jätän nyt sit ton kaverin pois gixxerinsä kaa..
näiltä näkymin näyttää että saisin sen verran vapaata "notta" pääsen paikalle. Mites olis Jyväskylän väki jos ajetaan paraatissa paikalle?? (saako Toimeve ottaa "dogibäkin" mukaan )
PeeKee kirjoitti:näiltä näkymin näyttää että saisin sen verran vapaata "notta" pääsen paikalle. Mites olis Jyväskylän väki jos ajetaan paraatissa paikalle?? (saako Toimeve ottaa "dogibäkin" mukaan )
Lihaa minulla sen verran sopivasti, että takuuvarmasti kaikki saavat maistaa, mutta kilotolokulla/lurkki ei valitettavasti ole tämän kokoselle porukalle, siksi rajotinki osallistujamäärän tuohon mihin rajotin...että sitä "tokipäkiä" on turha kannella matkassa vaikka Busa ei sen painosta palijoa hätkähtäis
Ohjelma ennen käristystä vielä auki...ilmottelen (luultavasti...) alkuviikosta missä Himoksella tavathan. Mutta hyvä jos luppailee hyviä kelejä, kuten bp2 tuossa ansiokkaasti noita linkkejä laittelee...meän säärohveetta
Eli poistu lauantain sateetkin ?! Seurataan tilannetta ! Tuu Martti (Nesmit ) n. 11:45 Lahdesjärven ABC: lle sillon 27.04 Sunnuntaina ! Siittä on Veskun kaa so##### Startti, sekä myös Jussi Valkkarilla, JOS jaksaa ponkasta Humppayön jäläkee Busan selekään :p
Eikäs Myö lihan himossa Veke, mukavee yhdesä olloo pääasiassa ja Hjuva jos suopi maistaa . !!
Edited By busapappa2 on 1208528839
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Nonnii nääs ! Nyn näyttäs kevyttä sadetta sunnuntaix, mutta tilanne elää kokoajan ? Toivotaan parempaa, vaikka on yli kymppä astetta, EI kiva ajella jos kokoajan satelehtii ?!?