tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Fastard kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:Hyvältä näyttää, Fastard... svedut saa olla varuillaan! :respekt:

Njoo, täyttä sarjaa en varmaan pääse ajamaan, mutta voihan sitä muutamissa kisoissa käydä sekoittaan pakkaa. Vielä voimansiirtoon, sekä tehon säätöön täytyisi jostain saada palikoita..Talous vaan kun on jo lähestulkoon kuralla :pääseinään: Sponsoreita kun sais jotenkin.
No itseasiassa hakusessa olisi jo mekaanikkokin...Vapaaehtoisia ei taida löytyä pohjoisesta? :D
Oliskos minkälaisia etuisuuksia tarjolla mekaatsiutsiukselle?
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Vakio nokat?
Proboost lisä ruutta?
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Kujo kirjoitti:Oliskos minkälaisia etuisuuksia tarjolla mekaatsiutsiukselle?

Palkkaa ei olisi tiedossa, mutta majoitukset(vaatimattomat kylläkin), matkakulut, ruoat yms. tulisi nyt ainakin.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Kekku kirjoitti:Vakio nokat?
Proboost lisä ruutta?

Nokat oli muistaakseni 254/254 astetta(Yoshimuran Type-S versiot). LC 105/105 astetta. Säädettävillä nokkapyörillä. Lisäruiskuna oli ProBoostin valmiste.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Arvoisat nistit ja muut säätö kurkot mites on, laittaako vai eikö kii ja viskaanko softan sisään. Eli ostin pcII (Sulo Vilén, kun halavalla sain) ja koneessa on pairit tukittuna,TRE,full josimuraputki, k&n ilmanraikastin. Kun noissa kartoissa ei paljo ole mainintoja ku putkista ja filtteristä. Melko lailla oloinen kartta löytyy mut ei nii palju taitoo ja tietämystä ou, jotta leipooko kone kii vai kärsiikö ajella penkkiin noilla kartoilla. Vai lykkääkö penkin luona vasta kiinni ? ja taas sille kerran :kippis:
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

samppi kirjoitti:Arvoisat nistit ja muut säätö kurkot mites on, laittaako vai eikö kii ja viskaanko softan sisään. Eli ostin pcII (Sulo Vilén, kun halavalla sain) ja koneessa on pairit tukittuna,TRE,full josimuraputki, k&n ilmanraikastin. Kun noissa kartoissa ei paljo ole mainintoja ku putkista ja filtteristä. Melko lailla oloinen kartta löytyy mut ei nii palju taitoo ja tietämystä ou, jotta leipooko kone kii vai kärsiikö ajella penkkiin noilla kartoilla. Vai lykkääkö penkin luona vasta kiinni ? ja taas sille kerran :kippis:
No ei se varmasti niin päin persettä ole että kiinni leikkaisi, mutta netistä löytyvät kartat on mitä on. Penkkiin se on säädettäväksi vietävä jos haluat että se toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
Avatar
max69
Viestit: 285
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 22:27
Paikkakunta: Tre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja max69 »

Juu tänään sitten koitettiin tuota käppyrää saada aikaan. :wtf:
Niin vanhan letkut/pumppu ei jaksa enää syöttää niin paljoa kun kone huutais ja veti siis letkut kasaan. No positiivistä oli että vajaallakin vedolla 156/133 eli kun saadaan meno vettä lisää niin eiköhän se siitä. Niin ja tehtynä pair poisto,kn,airbox modi, putki modi ja Rinon hk pöntöt sekä PCIII
Kohta siirrytään TÄNNE :)
VP of FUEL ALCOHOL

Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

eikös uutukaisissa alkas oleen sisäänajo suoritettu...penkkiin ja tulokset tiskiin :mosh:
Avatar
max69
Viestit: 285
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 22:27
Paikkakunta: Tre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja max69 »

No nyt ois letkut/pumppu kuosissa mutta sitten rupes kytkyn vituilemaan. Eli lämmetessä ei pidä. Mistäpä vois vakiota kestävempää kysellä ???
VP of FUEL ALCOHOL

Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Ksthb kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.

Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.

Jep, muutokset mitä Sarin mopediin on tehty: Yoshi putkisto, airbox modi/lyhyet suppilot, läppis modi, PC; K&N, Nikko tre, putsari,venttiilin välykset säädetty ylärajalle (imu 25, pako 30mm) :shocked:

Nokkiin/ajoituksiin ei oo sen kummemmin kajottu ???
Tuli sitten käytyä Wanhanliiton lähes-vakiolla penkissä Moto-Seinäjoella jossa Dynojetin 250 tuning-link penkki:

Titaanin Käppyrä

Martan Käppyrä

Kovin on yhtäläisen näköiset käppyrät!!??

Samalla kateltiin penkin tiedostoista läpi muut busat joita ajettu, vakiot alkaa 148hp.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
Wyfell
Viestit: 133
Liittynyt: 04 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Wyfell »

Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on




Edited By Wyfell on 1209406150
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on
Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Wyfell
Viestit: 133
Liittynyt: 04 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Wyfell »

jarim kirjoitti:
Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on

Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.
Kappas! Tuo muuten taitaa äkkiä katottuna pitää paikkaansa...
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

jarim kirjoitti:
Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on

Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.

Ei niin paha kun on kansiset virit :)

Nyt kun päässyt valkkarilla ajamaan niin kyllä toimi hienosti!!

Kumarruksia sinne kansiset:lle päin..




Edited By busajasa on 1209407082
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Jotain tämmöstä nyt..
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin