miten menee Road-dogin remmiprojekti - ???
roadrunner kirjoitti:onko motsikka valmis? mitäs teit naputusvaaran suhteen?
Niin odottelee hänkin.
Eka säätökierros tehty ja tuloksena 231hv ja 170Nm. Vehje tosin niin rikkaalla, uusien isompien suuttimien ansiosta, että ei käyny tyhjää alle 4000rpm ja lambda heilu tasasesti 0,6-0,7 välillä. Nyt sitten odotellaan PowerCommanderia ja uutta aikaa säätöön ja penkkiin. Toivottavasti ennen Juhannusta. ???
Eiköhän nuo lukemat kuitenkin anna osviittaa missä mennään. Jos nyt säädöt muutaman kaakin lisää jalostaisi niin hyvä. Kovin paljon muuta ei vielä tuon käyrän perusteella voi sanoa, kun laite pätki, röpötti ja savutti kuin Valmetti pakkas-aamuna.
-Pete
Kujo kirjoitti:Vai semmosia ongelmia. No, toivotaan että pian saat pelin rokkaamaan. Kuinkas muuten pyörän oma MAP-anturi? Mitä teit sille?
Ehkä se siitä. Kunpa asiat vain olisivat itsestä kiinni, niin niille olisi helpompi tehdä jotain.
Nyt täytyy sanoa, että en tiedä MAP antureista tuon taivaallista. Haluatko pitää lyhyen oppimäärän kurssin? Mitä pitäisi tehdä?
-Pete
roadrunner kirjoitti:Miten tts remmisarjassa on bensansyöttö suunniteltu.kerros vähän , mielenkiintoista! :p
Arvoistahan en mitään tiedä, kun setti tulee valmiina eikä niissä sen kummempia merkintöjä ole. Suuttimet kuitenkin vaihtuivat suurempiin ja bensapumppu, ainakin huomattavan paljon pidempään ja äänekkäämpään, eli kai siellä jotain tapahtuu... =)
Tämä on ollu alusta lähtien tälläinen kantapään kautta kokeilu, kuten tuon Powercommanderin puuttuminenkin osoittaa. Asiasta en itse tiedä juuri mitään ja täältäpäin ei kovin paljoa apua ole tuohon saanu. Englannista kyllä vastaillaan nopeasti maileihin, mutta hyvin usein täysin ohi asiasta tai ei ainakaan esittämiini kysymyksiin...
-Pete
Mikäs PC sulle on tulossa ???Road Dog kirjoitti:roadrunner kirjoitti:Miten tts remmisarjassa on bensansyöttö suunniteltu.kerros vähän , mielenkiintoista! :p
Arvoistahan en mitään tiedä, kun setti tulee valmiina eikä niissä sen kummempia merkintöjä ole. Suuttimet kuitenkin vaihtuivat suurempiin ja bensapumppu, ainakin huomattavan paljon pidempään ja äänekkäämpään, eli kai siellä jotain tapahtuu... =)
Tämä on ollu alusta lähtien tälläinen kantapään kautta kokeilu, kuten tuon Powercommanderin puuttuminenkin osoittaa. Asiasta en itse tiedä juuri mitään ja täältäpäin ei kovin paljoa apua ole tuohon saanu. Englannista kyllä vastaillaan nopeasti maileihin, mutta hyvin usein täysin ohi asiasta tai ei ainakaan esittämiini kysymyksiin...
-Pete
Eli mikätahansa venttiili käynee tuohon, vaikka metallinen pissapojan takaisku?Kujo kirjoitti:Meilläpäin laitetaan ohivirtausventtiili tuohon letkuun ennen anturia. Tietojen mukaan ylipaine aiheuttaa eculle erroria.
Mitään virhettä tuo ei kyllä herjannut, mutta kuten sanottu niin seoksissa ei kovin lähelle aluetta päästy pyörän omalla boksilla.
-Pete
Kyllä se sen venttiilin tarvitsee,mutta mietippäs jos suutin on isompi(virtaus määrä) ja aikiolo aika pysyy samana,soppaa tulee paljon emempi. halvin ratkaisu (minun) mielestä olisi TFI-ruiskutuksen ohjaus,myyjäkin on sama TTS,tai suomessa Viaberin harri.TFI ohjaa suoraan suutin aukiolo aikaa 3:ssa kierrosluku-alueessa.1-ala-alue,2keski-alue,3yläkierrosalue,voit säätää jokaisen erikseen.Powercommender taas huijaa antureita.Jos taas HALUAT hyvän,niin ota MAP tunnistimella varustettu esim:MOTEC,Hestec(kotimainen) ym.jolloin saat myös täyden kuorman(paineen) sytytyskäyrää 2 astetta myöhäisemmälle.ynnä paljon muita etuja. Itsellä on hestec 0.7bar. 11/1 (35000 km) ajettu BB:ssä .Eikä ole detanaatiota havaittu. so eiku TYNYÄ PUTKEEN!
TFI kannattaa unohtaa heti miten. Ainut mitä sillä pystyy tekemään, niin on rikastamaan seosta entisestään. Eli tässä tapauksessa mentäisiin "ojasta allikkoon". :thumndown
Mitä tulee PowerCommanderiin, niin PCII:sen toiminta perustuu juurikin tuohon em. arvojen huijaamiseen, mutta PCIII:sten toiminta perustuu taas ruiskutussuuttimien suoraan ohjaamiseen.
Mitä tulee PowerCommanderiin, niin PCII:sen toiminta perustuu juurikin tuohon em. arvojen huijaamiseen, mutta PCIII:sten toiminta perustuu taas ruiskutussuuttimien suoraan ohjaamiseen.