Miten eroon tarroista?
Uudet busat on näköjään liimattu suurin piirtein täyteen erilaista - pääasiassa germaanikielistä - varoitus- ja huomiotarraa :thumndown
Esteettisesti ne on ihan perseestä. Kokeilin irrotusta repimällä - lähti helv...in huonosti puolen millin paloina
Onko jotain patenttiratkaisua millä näistä pääsee helpommin eroon?
Esteettisesti ne on ihan perseestä. Kokeilin irrotusta repimällä - lähti helv...in huonosti puolen millin paloina
Onko jotain patenttiratkaisua millä näistä pääsee helpommin eroon?
Timppa kirjoitti:Lämmittämällä Varovasti kuumailmapuhaltimella tai sitten hiustenkuivaajalla. Jäljelle jäävät mahdolliset liimat sitten liuottimella tahi vahalla.
Tänks vinkistä - toi lämmittäminen pittää ehdottomasti kokeilla.
Onkohan asetoni liian "äreetä" liuotinta liimarönttien putsaukseen - meinaan ettei vaikuta "haitallisesti" väreihin esim. muoviosissa? ???
Kokeileppa ksyleeniä. Lähtee, eikä pitäisi olla haitallista lakkapinnalle. Muovipinnoista en mene takuuseen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jardze kirjoitti:Omasta irroittelin eräänä kauniina päivänä auringonpaisteessa samalla olutta siemaillen muita tököttejä ei tarvittu
No niin - näistä sitten vaan kokeileen ja valitseen parhaat jipot... :p
Toi Jardzen ehdottama aines - eli olut - kuullostaa kyllä em. mainituissa olosuhteissa houkuttelevalta vaihtoehdolta ...
Do diin, tarrat on saatu irti...
Itse asiassa vain YKSI tarroista oli helv...tin piukassa - kaikki muut lähti kohtuu hyvin tai jopa helposti
Parhaiten toimi tuo kuumailmapuhallin ja muoviskrapa ja liimaröntit lopuksi puhdistetulla bensalla ja/tai ksyleenillä.
Ksyleenin jälkeen muoviosat vaati vähän kirkastusta ja pellit vahaa
Olutta käytin vain sisäisesti :p
Itse asiassa vain YKSI tarroista oli helv...tin piukassa - kaikki muut lähti kohtuu hyvin tai jopa helposti
Parhaiten toimi tuo kuumailmapuhallin ja muoviskrapa ja liimaröntit lopuksi puhdistetulla bensalla ja/tai ksyleenillä.
Ksyleenin jälkeen muoviosat vaati vähän kirkastusta ja pellit vahaa
Olutta käytin vain sisäisesti :p