Kaato - ...tarroista...maalauksesta...
Sainpas katteet tänään takas maalauksesta. Tuli kyllä HYVÄ! Uskaltaa Antti Jaakkolaa kyllä suositella muillekin!
Tarrat on vielä liimaamatta, josko ne ensi viikolla saisi paikalleen. 
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No nyt on tarratki. Tämmönen siitä sitte tuli:jarim kirjoitti:Sainpas katteet tänään takas maalauksesta. Tuli kyllä HYVÄ! Uskaltaa Antti Jaakkolaa kyllä suositella muillekin!Tarrat on vielä liimaamatta, josko ne ensi viikolla saisi paikalleen.
Kuva 1
Kuva 2
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Näinhän se ketjunrasvaus onnistu hyvin...
http://www.salokorpi.org/images/Chainoiling_w.jpg
On se yhtä hieno kun ne teidän erikoisvempaimet..
Kuljetus ei vaan ole kovin mukavaa...
- jsalok -
http://www.salokorpi.org/images/Chainoiling_w.jpg
On se yhtä hieno kun ne teidän erikoisvempaimet..
Kuljetus ei vaan ole kovin mukavaa...
- jsalok -
jsalok kirjoitti:Kuljetus ei vaan ole kovin mukavaa...
Tämän kuljetuskaan ei tuota ongelmia. Ja tekemiseen käytetty aika n.20min!
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Tuo näyttää kyllä ihan näppärältä. Mutta eikös tuo uppoa maahan kun näyttää tuo pää olevan aika terävä? Vai onko toi vain ihmisille joilla on asfalttipiha?Timppa kirjoitti:Suoritan vielä hiukka testailua ja tuotekehittelyä, kaippa noita sitten muutamia voisi vaikka tehdäkkin...
Mä luotan kyllä edelleenkin tuohon itse tehtyyn automaatti rasvariin. Ketjut on öljyssä kunhan muistaa lisäillä säiliöön öljyä aina sillon tällön.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Kotona käytän huoltopukkia, ja uskoisin että reissussa kyllä löytyy sen verran asfalttia, että tuolla pärjää. Miksei sinne alapäähän voi jonkun tallankin laittaa... Ajatuksena oli tehdä siitä mahd. pieni ja kevyt.Sepe kirjoitti:Tuo näyttää kyllä ihan näppärältä. Mutta eikös tuo uppoa maahan kun näyttää tuo pää olevan aika terävä? Vai onko toi vain ihmisille joilla on asfalttipiha?
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
vedin turvalleni viime vuoden elokuussa ,eikä ollut edes kaskoa,mutta busaan ei tullut isompaa vahinkoa...vasen kate naarmuille,kytkimen koppa päreiksi,vasen äänen vaimentaja naarmuille,etukatteen vasemmalta puolelta sellainen 10x15 sentin kokoinen alue naarmuuntu,kytkin kahvan nuppi puoliksi hiottu.. vasen kate ja etukate maalaukseen , maksoi 4000kr +tarra 860kr.kytkin kopan kansi 1150kr,..pelkästään uusi sivukate olis maksannut 7000kr,joten loppujen lopuksi pääsin aika vähällä...mutta täytyy sanoa ,että otti pattiin siitä huolimatta :p ...lipat nimittäinjarim kirjoitti:Tulipa sitten söhlättyä mopoa takapukille nostaessa ja kyljelleenhä se meni, oikealle puolen.Saldo: kivat naarmut sivukatteessa ja vähän myös siinä "nokkakatteessa" sekä peilissä, jarrukahva päästä poikki... tuli siis kaskolle käyttöä. Onko kokemusta, saako tuollaisessa tapauksessa yleensä uuden katteen vai meneekö maalattavaksi? #####taa kyllä ihan kohtuullisesti..
-
103-1209027290
Käytetääs tätä vanhaa topiccia.
Eilen se sitten tapahtui. Sain mouhittua sisäänajovaiheessa olevan pyörän kyljelleen
Käännyin tieltä parkkipaikalle, enkä huomannut heti parkkiksen kynnyksellä olevaa pienen ojan kokoista kuoppaa. Ohjaus tapissa oikealle, ja vauhti pysähtyy töksähtäen, mitenköhän mahtaa käydä? No oikealle kyljeellenhän se kellahti vaimeasti, ja itse jäin hämmästellen pystyyn. En ole mikään iso mies, saatika vahva, mutta montaa sekuntia ei Bussi kyljellään ehtinyt viihtyä kun rempaisin sen pystyyn. Pitkällisen vahinkotarkastuksen jälkeen en löytänyt muita jälkiä pyörästä kuin hädintuskin havaittavan pienen naarmun vaimentimen alkupäästä. Se oli ilmeisesti ottanut maakosketuksen vastaan, ja katteet yms säästyivät täysin. Jotain iloa noista isoista putkistakin
Mikä jäi mietityttämään, oli tämä "turmapaikalta" löytynyt katkennut ruuvinpätkä. Mistäköhän tämä mahtaa olla pois? Pyörä kävi siis oikealla kyljellään. Ainoa paikka, jonka itse hoksasin, on iskunvaimentimessa oleva kiinnitysmutterin pää. Tämä kohta näkyy kun kurkistaa runkopalkissa oikealla puolella melko keskellä olevasta reiästä sisään. Tuon mutterin pää näytti hieman siltä että siitä olisi voinut jotain irrota. Mitä sanoo palstan tekniikkagurut, mistä moinen osa on voinut irrota? Ainakaan pyörän ajettavuuteen se ei vaikuttanut mitenkään. Pitänee kysyä asiaa vielä tulevassa sisäänajohuollossa.
Kaikkea sitä pitääkin sattua. Noh, nyt on ensimmäinen kaato suoritettu, ja vähällä pääsin
edit. tarkennusta vielä sen verran, että tuo ruuvi/mutteri on vajaa 7cm pitkä.
Edited By greatLeo on 1241075004
Eilen se sitten tapahtui. Sain mouhittua sisäänajovaiheessa olevan pyörän kyljelleen
Käännyin tieltä parkkipaikalle, enkä huomannut heti parkkiksen kynnyksellä olevaa pienen ojan kokoista kuoppaa. Ohjaus tapissa oikealle, ja vauhti pysähtyy töksähtäen, mitenköhän mahtaa käydä? No oikealle kyljeellenhän se kellahti vaimeasti, ja itse jäin hämmästellen pystyyn. En ole mikään iso mies, saatika vahva, mutta montaa sekuntia ei Bussi kyljellään ehtinyt viihtyä kun rempaisin sen pystyyn. Pitkällisen vahinkotarkastuksen jälkeen en löytänyt muita jälkiä pyörästä kuin hädintuskin havaittavan pienen naarmun vaimentimen alkupäästä. Se oli ilmeisesti ottanut maakosketuksen vastaan, ja katteet yms säästyivät täysin. Jotain iloa noista isoista putkistakin
Mikä jäi mietityttämään, oli tämä "turmapaikalta" löytynyt katkennut ruuvinpätkä. Mistäköhän tämä mahtaa olla pois? Pyörä kävi siis oikealla kyljellään. Ainoa paikka, jonka itse hoksasin, on iskunvaimentimessa oleva kiinnitysmutterin pää. Tämä kohta näkyy kun kurkistaa runkopalkissa oikealla puolella melko keskellä olevasta reiästä sisään. Tuon mutterin pää näytti hieman siltä että siitä olisi voinut jotain irrota. Mitä sanoo palstan tekniikkagurut, mistä moinen osa on voinut irrota? Ainakaan pyörän ajettavuuteen se ei vaikuttanut mitenkään. Pitänee kysyä asiaa vielä tulevassa sisäänajohuollossa.
Kaikkea sitä pitääkin sattua. Noh, nyt on ensimmäinen kaato suoritettu, ja vähällä pääsin
edit. tarkennusta vielä sen verran, että tuo ruuvi/mutteri on vajaa 7cm pitkä.
Edited By greatLeo on 1241075004
Eiköhän tuo taida olla jalkatapissa oleva pultti siis se joka törröttää siitä jalkatapista alaviistoon...
Siis tuo mikä on tuossa mustan kumin oikealla puolen...

Edited By Jorgos on 1241077629
Siis tuo mikä on tuossa mustan kumin oikealla puolen...
Edited By Jorgos on 1241077629
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
-
103-1209027290
Jorgos kirjoitti:Eiköhän tuo taida olla jalkatapissa oleva pultti siis se joka törröttää siitä jalkatapista alaviistoon...
Joo, tuohan se varmaan on kyseessä. Pitää vielä tarkistaa pärrästä myöhemmin. Yritin kyllä tarkkaan katella siinä paikalla että mistä se irtosi, mutta vissiin olin sen verran tilassa etten huomannut :p Kiitoksia vihjeestä.
Tosi vähällä kyllä pääsin, hyvä tsäkä kävi. Muutamassa sekunnissa ehti jo ajatella että pyörä on telakalla kuukausia, bonukset menee yms... suunnilleen elämä vilahti filminauhana silmissä
Edit. Paljos tuollanen tappi muuten suunnilleen maksaa? Pitää varmaan vaihtaa jossain vaiheessa.
Edited By greatLeo on 1241083572




