Stongan korotuspalat?
- toimeve
- Viesti:
Minkälaisia kokemuksia noista; vaikuttaako ajoon muuten kuin korottamalla hieman ajoasentoa? Vaikea asennettava, vai menneekö "heittämällä", ettei siis vaijereita tarvi alkaa vaihtamhan pitemphin? Löytyykö Suomesta hyllytavarana, hinta täällä (jenkkilässä näky olevan parisattaa taalaa)?TeeCay kirjoitti:Varmaan Helibarseja tarkoitat..
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
toimeve kirjoitti:TeeCay kirjoitti:Varmaan Helibarseja tarkoitat..
Minkälaisia kokemuksia noista; vaikuttaako ajoon muuten kuin korottamalla hieman ajoasentoa? Vaikea asennettava, vai menneekö "heittämällä", ettei siis vaijereita tarvi alkaa vaihtamhan pitemphin? Löytyykö Suomesta hyllytavarana, hinta täällä (jenkkilässä näky olevan parisattaa taalaa)?
Noi Helibarsin menee heittämällä paikalleen. Helibarsien etuna pelkkiin korotuspaloihin nähden on, että ne nostavat ja tuovat kahvoja hieman taaksepäin. Pelkillä korotuspaloilla ainoastaan nousee...
Harvemmin noita hyllystä löytyy, joten tilaamaan joutunee..
Edited By TeeCay on 1200243247
Tossa on nyt yks vaihtoehto: ...KLAKS...arzka kirjoitti:tervehdys! Tästä on varmaan ollu kyselyä ennenkin,eli korotuspalat ohjaustankoon,mistä sais tilattua ja mihin hintaan?
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
onks sulla vielä myytävänä noi helibarsit?Jos on niin mihin hintaan? 040 5158030.TeeCay kirjoitti:toimeve kirjoitti:TeeCay kirjoitti:Varmaan Helibarseja tarkoitat..
Minkälaisia kokemuksia noista; vaikuttaako ajoon muuten kuin korottamalla hieman ajoasentoa? Vaikea asennettava, vai menneekö "heittämällä", ettei siis vaijereita tarvi alkaa vaihtamhan pitemphin? Löytyykö Suomesta hyllytavarana, hinta täällä (jenkkilässä näky olevan parisattaa taalaa)?
Noi Helibarsin menee heittämällä paikalleen. Helibarsien etuna pelkkiin korotuspaloihin nähden on, että ne nostavat ja tuovat kahvoja hieman taaksepäin. Pelkillä korotuspaloilla ainoastaan nousee...
Harvemmin noita hyllystä löytyy, joten tilaamaan joutunee..
Hyllyssä olleet meni... Lisää saadaan uusia tilattua.. kts tarkemmin kimppatilaus?
Piirsin ite cadilla ja teetin alumiinikoneistajalla tuollaisen nettivaraosa:ssa olevan mukaisen korotuspalan ja hintaa tuli jotai 100 euron paikkeilla. Jos jotakuta kiinnostaa tuollainen alumiinikikkare, niin ottakaahan yhteyttä.
Saatan saada hintaa puserrettua vielä pienemmäksikin, jos kaveri saa koneistaa nuita usemman kerralla.
Saatan saada hintaa puserrettua vielä pienemmäksikin, jos kaveri saa koneistaa nuita usemman kerralla.
Itse sorvautin paikallisessa yrityksessä holkit itselleni munkkipossun hinnalla..
Mulle tuli holkit D30mm ja H22mm. Alkuperäiset pultit on M10x60 kuusiokolakanta ja kovuutta 8.8. Minulle tuli nyt pultit M10x80 kuusiokolakanta.
Mulle tuli holkit D30mm ja H22mm. Alkuperäiset pultit on M10x60 kuusiokolakanta ja kovuutta 8.8. Minulle tuli nyt pultit M10x80 kuusiokolakanta.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)