Mikä visiiri pottaan? - tummennusta kehiin.....
-
Kertokaas kokemuksia visiireistänne. Mulla on toistaiseksi ollut Shoein XR-800 kuupassa kiinni se vakio kirkas visiiri. Tarttis saada vähän tummennusta aikaiseksi.
Siihen näkyy olevan saatavilla iridiumia hopeana ja sinisenä. Sitten näkyy olevan myös tavallista tummaa ja vähän kevyemmin tummennettua.
Mikäs noista on hyvä ja mitä eroja on optisissa ominaisuuksissa? Iridiumit on vähän tyyriin puoleisia.
Siihen näkyy olevan saatavilla iridiumia hopeana ja sinisenä. Sitten näkyy olevan myös tavallista tummaa ja vähän kevyemmin tummennettua.
Mikäs noista on hyvä ja mitä eroja on optisissa ominaisuuksissa? Iridiumit on vähän tyyriin puoleisia.
Mulla oli XR-1000:ssa silver iridium viime kesän, toimii lievänä tummennuksena eli iltahämyssä & yöllä v-mäinen, paisteella oikein hyvä. Sateella tuppaa huurtumaan, pitäis tehdä joku fairy-käsittely varmaan tms...
Kirkas pin-lock oli toisena visiirinä, yliveto sateella kun ei saa huuruun millään!
Kirkas pin-lock oli toisena visiirinä, yliveto sateella kun ei saa huuruun millään!
Club 100 m/s
Silver Iridiumille toinen ääni täältä aurinkoisella kelillä mutta tosiaan ei sovellu hämäräkäyttöön... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla on Arain RX-7 visiirinä kiinni se tummennettu... ihan hyvä ollut käytössä. tosin ihan etelän yöhön sekin on liian musta... pitäisi olla se visiiritasku ja kirkas siinä mukana...
Varsinkin, kun taittovikaani pitää korjata laseilla, niin ei tartte "värkätä" irtotummennusten kanssa...
tai sanottiinko niitä nyt irwineiksi joskus aikanaan.. heh...
Varsinkin, kun taittovikaani pitää korjata laseilla, niin ei tartte "värkätä" irtotummennusten kanssa...
tai sanottiinko niitä nyt irwineiksi joskus aikanaan.. heh...
Hanaa!!!
Ääni Schuberthille. Oli vertaansa vailla Norjassa, jossa vähänpäästä sukelletaan hämäriin tunneleihin. Kliks, ja valkeus tuli! Vois olla melkonen puljaaminen aurinkolasien kanssa...Himppa kirjoitti:Oma ratkaisuni tuohon: Schuberth Concept.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage