Mikä visiiri pottaan? - tummennusta kehiin.....

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
sillyflier

Viesti Kirjoittaja sillyflier »

Kertokaas kokemuksia visiireistänne. Mulla on toistaiseksi ollut Shoein XR-800 kuupassa kiinni se vakio kirkas visiiri. Tarttis saada vähän tummennusta aikaiseksi.

Siihen näkyy olevan saatavilla iridiumia hopeana ja sinisenä. Sitten näkyy olevan myös tavallista tummaa ja vähän kevyemmin tummennettua.

Mikäs noista on hyvä ja mitä eroja on optisissa ominaisuuksissa? Iridiumit on vähän tyyriin puoleisia.
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Mulla oli XR-1000:ssa silver iridium viime kesän, toimii lievänä tummennuksena eli iltahämyssä & yöllä v-mäinen, paisteella oikein hyvä. Sateella tuppaa huurtumaan, pitäis tehdä joku fairy-käsittely varmaan tms...
Kirkas pin-lock oli toisena visiirinä, yliveto sateella kun ei saa huuruun millään!
Club 100 m/s
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Silver Iridiumille toinen ääni täältä aurinkoisella kelillä mutta tosiaan ei sovellu hämäräkäyttöön... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
busa00

Viesti Kirjoittaja busa00 »

Silverille kolmas ääni :O täältä.
Laitoin vielä itse pin-lock nastat / kalvon, sen jälkeen ei ole huurtunut kirveelläkään.
Voimaa pitäs olla....
82-1085434330

Viesti Kirjoittaja 82-1085434330 »

Kaipa mä sanon sen vielä kerran, ettei varmasti jää epäselväksi. Z-One kypärässä Iridiumi ja vähänkään kun hämärtää niin käytännössä käyttökelvoton. Muuten hyvä, tai siis kaikkihan on hyvää millä tätä naamaa saa piiloon...

-Pete
Hape

Viesti Kirjoittaja Hape »

Elikkäs paras vaihtoehto taitaa olla edelleen kirkas visiiri ja käyttää aurinkolaseja kirkkaalla kelillä... :bike:
ex busat:
GSX1300RT K3 & GSX1300R K6
TBus

Viesti Kirjoittaja TBus »

Mulla on Arain RX-7 visiirinä kiinni se tummennettu... ihan hyvä ollut käytössä. tosin ihan etelän yöhön sekin on liian musta... pitäisi olla se visiiritasku ja kirkas siinä mukana...

Varsinkin, kun taittovikaani pitää korjata laseilla, niin ei tartte "värkätä" irtotummennusten kanssa...

tai sanottiinko niitä nyt irwineiksi joskus aikanaan.. heh...
Hanaa!!!
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

Oma ratkaisuni tuohon: Schuberth Concept. Rillit miulla päässä aina ja aurinkovisiirin saapi käyttöön heti, kun tarviipi... Kokemusta ei ole, mutta S1 voisi olla pätevä potta.
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Himppa kirjoitti:Oma ratkaisuni tuohon: Schuberth Concept.
:thumbup: Ääni Schuberthille. Oli vertaansa vailla Norjassa, jossa vähänpäästä sukelletaan hämäriin tunneleihin. Kliks, ja valkeus tuli! Vois olla melkonen puljaaminen aurinkolasien kanssa...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

Schubert on ollu käytössä sen markkinoille tulosta saakka
ja hoitanu hommansa mainiosti.Ainut pikku miinus on
kun leukasuojassa olevan tuuletusluukun avaa
niin viheltää hieman joissakin pään asennoissa:) :)
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Vastaa Viestiin