Akra vai Yoshi kokoputkisto kumpi parempi?
Täältä ääni Yoshimuralle...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ja Yoshille. On ainakin paremman näköinen.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Heh ukot rupes äänestämään kun kyselin kokemuksia
Nooh kumpahan putkisto säätyy paremmin/tasaseen vääntökäyrään ilman commanderia vai olisko niis semmottisia eroja?
Kannattaako ostaa commader IIIusb vielä samaan pakettiin eli busa+putkisto+commander?
Ristiriitaisia kommentteja on tullut mulle eri säätöpajoista kun toinen väittää että et tosiaan tarvi kun orggisboxin säädön ja toinen taas puoltaa commanderia niin käytännön neuvot olis nyt tarpeen.
Ja mainittakoon vielä että huipputeholla onko se pari heppaa suuntaan tai toiseen ei ole niin merkitystä vaan tarkoituksena olisi saada hyvin koko kierrosalueen läpi toimiva busa jolla tietenkin ajaminen on yhtä juhlaa!
Nooh kumpahan putkisto säätyy paremmin/tasaseen vääntökäyrään ilman commanderia vai olisko niis semmottisia eroja?
Kannattaako ostaa commader IIIusb vielä samaan pakettiin eli busa+putkisto+commander?
Ristiriitaisia kommentteja on tullut mulle eri säätöpajoista kun toinen väittää että et tosiaan tarvi kun orggisboxin säädön ja toinen taas puoltaa commanderia niin käytännön neuvot olis nyt tarpeen.
Ja mainittakoon vielä että huipputeholla onko se pari heppaa suuntaan tai toiseen ei ole niin merkitystä vaan tarkoituksena olisi saada hyvin koko kierrosalueen läpi toimiva busa jolla tietenkin ajaminen on yhtä juhlaa!
Omat kokemukset Akrapovicin titaaniputkiston kanssa kyllä puoltavat PC:n tai EMS:n hankintaa, ei riittänyt oman boksin säätöalue koko kierrosalueen saamiseksi kohdalleen. Katsopa vääntökäyrää alueella 2500 - 6000 rpm, pahimmillaan 10 Nm notkollaan. Tämä siis säätöjen jälkeen: kun ylärekisterin seokset saatiin kohdalleen meni keskialue rikkaalle ja tulos näkyy käppyrässä ja myös perstuntumassa. En usko että tulokset tuosta kovin paljoa eroavat eri 4-2-1 putkien kesken...
Club 100 m/s
Esabusa kirjoitti:Acrat omassa ja erittäin tyytyväinen.
Laitoimpa tuonne Galleriaan(muut busa aiheiset) kuvat Guntherin mainostamista SR-Racing putkistoista. Pyytää 990 + toim.kulut. Mulla ei ole osa eikä arpaa= ei maksettu mainos, mutta jos joku haluaa testata.
Ei kuvassa ainakaan pöllömmän näköinen.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
ksthb kirjoitti:Tähän asti nähtyy, Akra pisti Devilin hp:tä 5hp köniin ja selkeesti hiljasempi. säädöt tehty molemmissa omalle poksille. Hmm.. mutta onhan hinnassakin selkee ero.
Ja ulkonäössä.
Mä kyllä odotin että siinä olis ollut enemmänkin eroa Acran hyväksi. Mites vääntö?
Paljon sulla anto Devilillä potkua?
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Sepe kirjoitti:ksthb kirjoitti:Tähän asti nähtyy, Akra pisti Devilin hp:tä 5hp köniin ja selkeesti hiljasempi. säädöt tehty molemmissa omalle poksille. Hmm.. mutta onhan hinnassakin selkee ero.
Ja ulkonäössä.
Mä kyllä odotin että siinä olis ollut enemmänkin eroa Acran hyväksi. Mites vääntö?
Paljon sulla anto Devilillä potkua?
Vakio 152 hp (vakio äkkärit avattu 155hp), devil 162,8 hp takikselta. väännössä ei oleellisia eroja