Kuulostaako se edes moottoripyörältä noilla rööreillä? vai menikö pölynimuri osastolle...ksthb kirjoitti:No Espoon Heinolla oli musta BK näytillä ja muuten on tosi räyhän näköinen. Postilaatikotkaan ei näyttäny pahalta, toisin kuin hopee harmaassa. Kalliin tuntuisia kutinoita aiheutti...
On hieno on......
Haukut ja kehut - B-king
Mikä pyörä kuulostaa orggispöntöillä moottoripyörälle eikä imurille? Itse en ainakaan sellaiseen ole vielä törmännyt.nomad667 kirjoitti:ksthb kirjoitti:No Espoon Heinolla oli musta BK näytillä ja muuten on tosi räyhän näköinen. Postilaatikotkaan ei näyttäny pahalta, toisin kuin hopee harmaassa. Kalliin tuntuisia kutinoita aiheutti...
On hieno on......
Kuulostaako se edes moottoripyörältä noilla rööreillä? vai menikö pölynimuri osastolle...
Busanaattori kirjoitti:nomad667 kirjoitti:ksthb kirjoitti:No Espoon Heinolla oli musta BK näytillä ja muuten on tosi räyhän näköinen. Postilaatikotkaan ei näyttäny pahalta, toisin kuin hopee harmaassa. Kalliin tuntuisia kutinoita aiheutti...
On hieno on......
Kuulostaako se edes moottoripyörältä noilla rööreillä? vai menikö pölynimuri osastolle...
Mikä pyörä kuulostaa orggispöntöillä moottoripyörälle eikä imurille? Itse en ainakaan sellaiseen ole vielä törmännyt.
660 smc? 1098s? jnejne... vaikka ruoho voi olla keltasempaa aidan takana
Edited By nomad667 on 1194811711
nomad667 kirjoitti:660 smc? 1098s? jnejne... vaikka ruoho voi olla keltasempaa aidan takana
Hmm.. monesti oon miettiny ???
Minkä ihmeen takia moottoripyörään on pitäny laittaa kompuran kone
Tommosta seka sikiöö ei tuu mulle, kokemusta on 2tkm verran ja riitti.
Seuraus: kädet paskana, jalat rakoilla ja kun tarpeeks ajaa niin johtaja ei toimi moneen viikkoon
Edited By ksthb on 1194814435
Jep, BK kuvattu kilpitelineellä/minivilkuin näkö paranee kummasti.
Kuvat 96-98
http://galleria.busanistit.org/Hayabus....vat_011
Edited By ksthb on 1198537315
Kuvat 96-98
http://galleria.busanistit.org/Hayabus....vat_011
Edited By ksthb on 1198537315
steme kirjoitti:hmm. luulen jotenkin että vastalauseista huolimatta ensi kesän miitteihin on jotain asiaa bkingillä..
mitään muka taas mistään tiiä.... =D
Hmm.. ei oo toi kuvattu mun, vaan tuusmotorin.
Niin ja en ole tukkimassa miittiin BK:ta
Hmm.. ja jos tollasen hankin niin musta sen täytyy olla, hopee ei kelpaa.