B-king + miitit
ei b-kingi oo busa vaikka siinä on busan kone. onhan noita auto merkkejäkin erimerkkisiä mut samalla koneella. ei b-kingiä miitteihin se on mun mielipide. mut en ole moikkamaatta jos vastaan tulee
Edited By janne on 1192820746
Edited By janne on 1192820746
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Kyllä mä olen samaa mieltä monen kanssa siitä et ei B-kingi ole yhtäkun busa. Jos tässä lipsutaan ni mä en näe enää eroa miks ei sitten hyväksyttäs sit kilogiksija ym Suzukejakin...
Mä ehdottasin että tehdään tästä aiheesta "äänestystopikki" ja päätetään asia niinku vapaassa demokratiassa kuuluukin...
Ja tää asia ois MUN mielestä menny ihan toisin päin jos joku muu kuin ennestään busanisti ois asiaa ehdottanu, siis motoristi joka ois siirtyny esim kasawiasta B-kingiin...
Ja loppun vielä selvennys: Tää nyt on vaan mun henkilökohtanen mielipiteeni ja kenenkään ei tartte tästä nokkiinsa ottaa!
Mä ehdottasin että tehdään tästä aiheesta "äänestystopikki" ja päätetään asia niinku vapaassa demokratiassa kuuluukin...
Ja tää asia ois MUN mielestä menny ihan toisin päin jos joku muu kuin ennestään busanisti ois asiaa ehdottanu, siis motoristi joka ois siirtyny esim kasawiasta B-kingiin...
Ja loppun vielä selvennys: Tää nyt on vaan mun henkilökohtanen mielipiteeni ja kenenkään ei tartte tästä nokkiinsa ottaa!
- firefighter22
Ny samaa mieltä miken kanssa vaikka en oo viel miiteissä käynnykkään!mike kirjoitti:Kyllä mä olen samaa mieltä monen kanssa siitä et ei B-kingi ole yhtäkun busa. Jos tässä lipsutaan ni mä en näe enää eroa miks ei sitten hyväksyttäs sit kilogiksija ym Suzukejakin...
Jos B-KINGit on mukana miitissä,ni eihän se enää oo mikään busamiitti...vai tekeekö se moottori pyörästä busan?
Miulle on periaatteessa aivan sama onko ne mukana miiteissä vai ei...mut hiukan kyl mietityttää ajatus siitä,et miiteissä majailis joitain nakupyöriä sulavalinjaisten aitojen Hayabusien seassa... ???
Nii, ja eikös tää foorumi oo busanistit...miulle heräs kyl kymysys tosta nimestä,et eiks nää sivut pitäs olla sit esim.Suzuki 1300cc motorclub tai jotain sinne päin !?
Miulle on periaatteessa aivan sama onko ne mukana miiteissä vai ei...mut hiukan kyl mietityttää ajatus siitä,et miiteissä majailis joitain nakupyöriä sulavalinjaisten aitojen Hayabusien seassa... ???
Nii, ja eikös tää foorumi oo busanistit...miulle heräs kyl kymysys tosta nimestä,et eiks nää sivut pitäs olla sit esim.Suzuki 1300cc motorclub tai jotain sinne päin !?
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
- busapappa2
Niin, kuten "snakeman" ja esim. mike vinkkas, B-king ei oo Busa. Jeep Cherokeessa ja MB 320 CDI:ssä on myös sama kone, mutta ei sitten mitään muuta yhteistä ??
Mitä miitteihin tulee, aivan sama vaikka tulis / menis "Zyndapilla". Siis minulle .
:p
Edited By busapappa2 on 1193593151
Mitä miitteihin tulee, aivan sama vaikka tulis / menis "Zyndapilla". Siis minulle .
:p
Edited By busapappa2 on 1193593151
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT