Haukut ja kehut - B-king
Hemmitin kevyt se on ajaa. Ketterä kuin kuussatanen, voimaa vaan paljon enempi. Ulkonäöstä en vaan tykkää, mutta sehän on makuasia.
Tankki suojaa yllättävän hyvin jalat ilmavirralta. Lampun muoto on niin ikää yllättävän hyvä suojaamaan tuulelta .
Etujarru on aika paljon kevyempi kuin busan vakiojarru (ainakin mun busan), jarrut on muuten kuin busan.
Ihme toi kaksi asentoinen ecu:n kartta. Kuka sitä nyt vajaatehoisena ajelee?? No ehkä sateella, eli vedetään takas. Voi se olla näinollen hyväkin juttu.
Hyvä pyörä mun mielestäni, 30 kilsan koe-ajon perusteella. Ulkonäössä on vaan paljon tottumista. Kyllä mä siitä kauppaa vähän väännän, mutta en kyllä ihan vakavissani. Jos saisin tosi hyvin omastani,voisin kai vaihtaakin.
Tankki suojaa yllättävän hyvin jalat ilmavirralta. Lampun muoto on niin ikää yllättävän hyvä suojaamaan tuulelta .
Etujarru on aika paljon kevyempi kuin busan vakiojarru (ainakin mun busan), jarrut on muuten kuin busan.
Ihme toi kaksi asentoinen ecu:n kartta. Kuka sitä nyt vajaatehoisena ajelee?? No ehkä sateella, eli vedetään takas. Voi se olla näinollen hyväkin juttu.
Hyvä pyörä mun mielestäni, 30 kilsan koe-ajon perusteella. Ulkonäössä on vaan paljon tottumista. Kyllä mä siitä kauppaa vähän väännän, mutta en kyllä ihan vakavissani. Jos saisin tosi hyvin omastani,voisin kai vaihtaakin.
- toimeve
- Viesti:
...niin sehän olis tonninen gikserinomad667 kirjoitti:vielä kun tuohon sais helevetin lieskat ja snadisti lyhemmän akselivälin niin..........
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
kyllä on komee.. ny ku oon pari kertaa käyny heinolla ja kattellu kingiä, niin pakoputket kuuluu olla ton näköset tohon pyörään. En vaihda ainakaa ihan heti k8 änkkäreitä... Siinäkin kuuluu olla semmottet
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html