Jepa B-King on oikeesti hyvä peli, ainaski mun mielestä. Tosin se peräpää on karmeen näkönen, mutta eiköhän siihen jotain muutoksia voi keksiä ???
Vetoja koneessa oli ihan kohtuullisesti ja ajettavuus huippu luokkaa. Suurin yll'äri oli aerodynamiikka, nopea moottoritie eteneminen tuntui siltä kuin mopo olis varustettu katteilla. Tuuli ei rieputellu olleskaa ja normaalia nakumopo ilmiöö en havainnu reippaassakaan ajossa
Vaihdettava tehokartta oli huvittavin juttu mihin oon törmänny, tehot tipahti ainaski 50hp ja B-King muuttu lampaaksi kerta heitolla.
Kun kaasun avas niin mitään muuta ei tapahtunut kuin etta pärinä lisäänty
Hmm.. kannattaa ehdottomasti koeajaa, miellyttävä kokemus
Huomenna täytyy b-kingiä mennä katsomaan, toivottavasti ei herätä suunnatonta vaihtohalua tässä vaiheessa kun mopo on juuri pari kk sitten vaihdettu. Ensi keväänä täytyy kyllä käydä kokeilee heti kun se on mahdollista. Tuo peräpään siistiminen tuskin on mahdoton toimenpide mutta pakollinen.
Itse näin laitteen viime lauantaina, rumankaunishan se on. Vähän niinkuin Busan veli joka on käynyt salilla eikä välttämättä osaa käyttäytyä siivosti nappihuuruissa. Minusta ne pakoputketkin on ihan jees - tuohon tyyliin.
Frank N sanoi että tämä on sitten sen toisen pyörän rinnalle. Toisella ajelutetaan emäntää ja tällä ajetaan yksin - kauppamiehiä.
Tosin jos Busalle hankkisin ihan yksin ajettavan pyörän rinnalle niin 750 gikseri tai enska olisi realistisempi vaihtoehto
B-king käyty tarkistamassa. Aika massiivinen ilmestys noin livenä, näyttää suunnilleen yhtä raskaalta kuin sinivalas. Putket ei näyttänyt ihan niin hirveille kuin kuvissa mutta se yhdistetty kilpiteline/vilkku/takavalo hässäkkä on ihan kauhea. Se kilpiteline on kyllä helppo poistaa mutta takavalokin lähtee sitten siinä samalla. Mihinkäs sitten uuden valon fiksusti laitat?! Aika suunnittelun kukkanen siltä osin. Aika kaksijakoisia tunteita herätti, toisaalta todella härskin näköinen laite mutta toisaalta taas vähän epämääräinen "möhkylä". Tiedä sitten kun kokeileen pääsis että mille se tuntuis. Kuvalla jyväskylässä ei vielä osattu sanoa tuleeko kingiä koeajettavaksi ennen ensi kevättä. Etelä-suomen tuhottu yksilö saattaa kuulemma vaikuttaa asiaan.
Minäki käväsin Kuvalla kattomassa sitä vekotinta. Ja täytyy sanoo että kohtalaisen samaa mielipuolta olen kuin tuo edellinen kirjuuttelija.. takapää oli aika villin näköne.. ihan mukavaha tuota ois päästä kokeilee...
Jahas b-king ajettu ja koettu. Mukavalta peliltä vaikuttaa.. Edestä katottuna aika leveä. Yllättävän hyvä oli ajaa. Voin kyllä suositella koeajoa kaikille.
Kingiä kokeilleet voisivat valottaa vähän tarkemmin millainen laite se on ajaa bussiin verrattuna. Jarrut todennäköisesti paremmat mutta onko se yhtä "jäykähkö" ajettava vai selkeästi ketterämpi? Moottorin tehoa/vääntöä on käsittääkseni pienemmillä vaihteilla rajoitettu aika rajusti, millainen ero vanhan bussin koneeseen on noin käytännössä?
Rivien välistä luettuna, taitaa Busanaattorilla olla pieni B-King kuume..
...mikä ei sinänsä ole ihme, onhan laite ylistetty jokaisessa lehdessä joka sen on testannut. .... rikas mies jos oisin , ostaisin molemmat 08-Busan reissuun ja B-Kingin kioskilla käymiseen.... :rocket
Jep, ajettu on.. Todella ketterä laite kokoisekseen.. sellainen tunne niin kuin 6-satiaisella ajelis.
Hieman häiritsi ne tankissa olevat muoviulokkeet.. meni hieman ahtaaksi jalkatila meikeläisen kokoisella kaverilla... tappeista kumit pois niin sekin asia järjestyksessä.
Alaväännöt tuntui hyvältä... mutta ylhäällä ei tapahtunut mitään no joo!! turbon jälkeen... oikeesti hyvän tuntoinen kone....
Eli todella mukava "räppäily" pyörä yksin ajoon.
jarrut hieman paremmat kuin vanhassa busassa mut ei vielä gixxerin luokkaa.... harmi
Edited By kajbusa on 1192770662
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)