Onko kellään kokemuksia, et busa resonoisi kylmänä reilu 2000rpm kierroksilla? Resonointi loppuu heti kun kone on lämmennyt. Oma pyörä -07 aj.2900km. Alkoi kuulua jo ennen ku oli 1000km täys ja nyt on alkanu resonointi vielä pahenemaan. Huollossa eivät löytäneet mitään vikaa...
Koita paikallistaa äänen tulosuunta suunnilleen ja sitte alat kädellä tunnustelemaan pyörää. Kyllä se ääni loppuu kun osut oikeaan paikkaan. Jos nyt oikein ymmärsin kysymyksen...
teke67 kirjoitti:Minulla oli ilmeisesti sama homma. Keskustelua aiheesta.
Kone hiljeni kun otti nokkaketjun kiristimestä yhden pykälän
kireemmäksi manuaalisesti.
Mie oon epäillyt kyllä myös tuota nokkaketjua,minulla aika kova rallatus pyörässä,,,tai sit venat huutaa,mut ei kai,,
Ei ketjut vielä voi olla paskana
vauhdissa muovitkin huutaa jos ei ole niitä nipsuja kiinni,,
Antakkee koneen mölytä, niinkauan kun käy ja kukkuu ! Ne on noi virkamies Hontat ja Bemut jotka vaan suhisee, mutta ei ne mihinkään kulekkaan. Skånessa ajelin JUST yhen 1200 R Boxeri Bemumiähen kans ja oli kateellinen mun Yoshimurien äänistä. Ruottissa vaan ilmeisesti katastetaan mopot ja poket seuraa desibelimittarien kanssa tienpäällä, ei vaan mulle voineet mitään, kun on Finski kilvissä. Tanan Svenski Gestabot !
Edited By busapappa2 on 1188137493
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
teke67 kirjoitti:Minulla oli ilmeisesti sama homma. Keskustelua aiheesta.
Kone hiljeni kun otti nokkaketjun kiristimestä yhden pykälän
kireemmäksi manuaalisesti.
Mulla on vähän samanlaista oiretta mun busassa. K7, ajetttu nyt 7200 km. Tuollainen toimenpide menee varmastikin takuuseen, kun takuuta on vielä ens kesään asti voimassa?
Tommi_83 kirjoitti:Onko muuten normaalia että,kierrosten ollessa n.4600rpm moottori alkaa resonoimaan voimakkaammin?
On. Nelarikoneen luonteeseen kuuluu että se tärisee jollakin kierrosalueella, Busassa se on tuossa 4600rpm nurkilla. Suora kutonenhan on luonnostaan tasapainossa eikä tärise millään kierrosalueella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mites toi tasapainoakselin säätö. En ole päässyt ajamaan rempan jälkeen, mut tuntuisi täristävän vähemmän kuin aikaisemmin.(vissiin sattu vahingossa joku kilke säätämättä kohalleen)
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.