no niin,oma ennätys tuli 9,58/249,4...kuuskyt jalkanen vielä hakusessa,paras 1,85... ja tosta sai kanssa kuulla,kun kuulemma mummo rollaattorilla vetää mun ohi lähdössä...
tepabusa kirjoitti:no niin,oma ennätys tuli 9,58/249,4...kuuskyt jalkanen vielä hakusessa,paras 1,85... ja tosta sai kanssa kuulla,kun kuulemma mummo rollaattorilla vetää mun ohi lähdössä...
Oma paras 60ft oli 2.343 eli sen kun saa kuntoon niin :rocket
ksthb kirjoitti:Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
Tämähän siinä juuri on että näitä lähtöjä kun pitäisi päästä treenaamaan muuallakin kuin kisoissa. Luulisin että näitä puitteita turvalliselle harjoittelulle kun ei oikein kaikkialla ole...ainakaan täällä poronhoitoauleella
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
tepabusa kirjoitti:no niin,oma ennätys tuli 9,58/249,4...kuuskyt jalkanen vielä hakusessa,paras 1,85... ja tosta sai kanssa kuulla,kun kuulemma mummo rollaattorilla vetää mun ohi lähdössä...
Tiukka aika, kun ottaa huomioon että sulla se mopo ollut vasta hetken aikaa tuossa moodissa. Lupaa hyvää pienellä treenillä...
tepabusa kirjoitti:no niin,oma ennätys tuli 9,58/249,4...kuuskyt jalkanen vielä hakusessa,paras 1,85... ja tosta sai kanssa kuulla,kun kuulemma mummo rollaattorilla vetää mun ohi lähdössä...
Tiukka aika, kun ottaa huo
hei tänks!Veikkolan suunnalta on tullut hyviä vinkkejä ja niistä vinkeistä ja lisäheposista kiitokset Jampalle!
kirjoitti:no niin,oma ennätys tuli 9,58/249,4...kuuskyt jalkanen vielä hakusessa,paras 1,85... ja tosta sai kanssa kuulla,kun kuulemma mummo rollaattorilla vetää mun ohi lähdössä...
Tiukka aika, kun ottaa huo
hei tänks!Veikkolan suunnalta on tullut hyviä vinkkejä ja niistä vinkeistä ja lisäheposista kiitokset Jampalle! [/quote] Sinne ne neuvot kuuluukin, jotaka ovat ne ansainneet
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
roibusa77 kirjoitti:
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
voitko valasta, mtä tourinki pitää sisällään?
Ihan kuin kaikkien muidenkin katukäyttöset busat, orig. katteet, tankki,valot, vilkut yms. reissuun voi lähtee vaikka heti. Suurin poikkeema on swingin jatkot/akseli väli. Sträpit keulassa, ns liinat joilla saa madallettua keulaa, PC:n sifteri ja MTC:n dot hyv. kumi takana. Teho 180hp takis.