Mun kultaputkisella busalla oli ajettu se 33tkm, kun näytti oikeanpuoleinen stefa vuotavan. jarim avustuksella tehtiin itse ja minä säästin Kiitoksia vain jarille!
Mitenkäs porukoilla on mennyt nämä etupään stefojen vuotoprobleemit takuuseen?
Ittellä on Busa 2005 mallia ja ajettu reippaasti alle 10tkm.
Nyt kun otin peiton alta tallissa näkyviin ja hiukan liikuttelin, niin öljyä tuli vasemman putken stefan läpi ihan kunnolla
Soittelin Nakkilan P&Mopoon (josta ajokin uutena ostin) ja kysyin asiasta. Mielipide siellä oli, että takuuehtoja tarkkaan luettaessa stefat kuuluvat ns. kuluviin osiin ja eivät välttämättä takuuseen menisi. Lupasivat kuitenkin kysyä asiaa maahantuojalta.
Kiinnostaa vaan se, että kuinka erilaista kohtelua tässä suhteessa porukat ovat saaneet ... ??? Käsittääkseni jotkut ovat homman saaneet takuuseenkin ? Onko sitten ollut kyseessä "harmaatuontiliike" vai "virallinen" maahantuojan jälleenmyyjä...?
NPM pitäisi olla tämä "virallinen" taho, joten hiukan vit...uttaa, jos tässä suhteessa "edut" on huonommat, kun mainostavat tätä nimen omaan omaksi edukseen!
valtsu1300r kirjoitti:Mitenkäs porukoilla on mennyt nämä etupään stefojen vuotoprobleemit takuuseen?
Ittellä on Busa 2005 mallia ja ajettu reippaasti alle 10tkm.
Nyt kun otin peiton alta tallissa näkyviin ja hiukan liikuttelin, niin öljyä tuli vasemman putken stefan läpi ihan kunnolla
Soittelin Nakkilan P&Mopoon (josta ajokin uutena ostin) ja kysyin asiasta. Mielipide siellä oli, että takuuehtoja tarkkaan luettaessa stefat kuuluvat ns. kuluviin osiin ja eivät välttämättä takuuseen menisi. Lupasivat kuitenkin kysyä asiaa maahantuojalta.
Kiinnostaa vaan se, että kuinka erilaista kohtelua tässä suhteessa porukat ovat saaneet ... ??? Käsittääkseni jotkut ovat homman saaneet takuuseenkin ? Onko sitten ollut kyseessä "harmaatuontiliike" vai "virallinen" maahantuojan jälleenmyyjä...?
NPM pitäisi olla tämä "virallinen" taho, joten hiukan vit...uttaa, jos tässä suhteessa "edut" on huonommat, kun mainostavat tätä nimen omaan omaksi edukseen!
Takuuseen meni ja vaihtoivat myös etujarrupalat kun olivat kastuneet öljystä........
Kuhmon Laatukoneelle
Edited By kajbusa on 1173363745
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Takuuseen mullakin parivuotta meni, nykyään omakustannuksella vaihdellaa! Tänään viimeksi stefat vaihdettu. pikku kokeita taas tein, kun alkaa hermo mennä noiden stefojen kaa. Vaihdoi pikkusen pienemmästä stefasta "jousen", että tulis lisää pänninkiä. Katotaan meneekö nopeammin, vai hitaammin nyt stefat. Myös Öhlinsin jouset laitoin paikoilleen. Pituudessa ei eroa, mutta paksummasta aineesta tehty toi Öhlins.
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
kajbusa kirjoitti:Takuuseen meni ja vaihtoivat myös etujarrupalat kun olivat kastuneet öljystä........
Kuhmon Laatukoneelle
Mulla kans alko syksyllä toinen vuotaan, ja nyt talven aikana toinenkin. 25tkm. ajettu -05:nen. Omaan piikkiin meni, ja Seppo Kuhmosta meinasi, että jos on eka kesänä menny, niinkuin Kajbusallakin, niin sillon on joitakin voinu saada takuuseen.. Saas nähdä, kauanko nää uudet pitää öljyt sisällä..
toimeve kirjoitti:...ajettu 70tkm eikä vaihettu...pitäskö olla huolestunu, onko noissa joku vika?
nimim. "vm-2001-ja-se-vähemmän-kultaputkinen"
Jos siellä ei ole enää öljyä mitä tulis ulos hyvinkin saa olla huolestunut :p
...niinhän siinä on saattanu kävästä ja ajotuntuma paranis potenshin kymmenen kun laittais öljyt putkhin...mutta hyvältähän tuo tuntuu noinki. Ihan niinku CBR1000F:ki tuntu ennenku käväsi pienen lenkin Hayabusalla...
No, josko talven aikana kävis jossaki vaihattamassa, vai kannattaisko vasta kevväällä ennen kauen alkua?
toimeve kirjoitti:...ajettu 70tkm eikä vaihettu...pitäskö olla huolestunu, onko noissa joku vika?
nimim. "vm-2001-ja-se-vähemmän-kultaputkinen"
Jos siellä ei ole enää öljyä mitä tulis ulos hyvinkin saa olla huolestunut :p
...niinhän siinä on saattanu kävästä ja ajotuntuma paranis potenshin kymmenen kun laittais öljyt putkhin...mutta hyvältähän tuo tuntuu noinki. Ihan niinku CBR1000F:ki tuntu ennenku käväsi pienen lenkin Hayabusalla...
No, josko talven aikana kävis jossaki vaihattamassa, vai kannattaisko vasta kevväällä ennen kauen alkua?
Poikkee vaikka Oulun seudun Busatallissa joku kerta ohikulkumatka niin vaihdetaan... parin tunnin homma, jos vaikka jonku viinapullon saisi vastalahjaksi niin voidaan uuden Busatallin osanottajien kesken se vaikka nauttia.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Poikkee vaikka Oulun seudun Busatallissa joku kerta ohikulkumatka niin vaihdetaan... parin tunnin homma, jos vaikka jonku viinapullon saisi vastalahjaksi niin voidaan uuden Busatallin osanottajien kesken se vaikka nauttia.
...noinkohan uskaltais, kun tuntuu että kaikki siellä korjatut korkkaa kohtapuolhin
...ei silti, kiitos tarjouksesta, melekeinpä vois tuon takia pienen reissun suunnitella sinne, mutta pittää katella miten ehtis tässä työ- ja mettästyskiirheitten keskellä...sitä kun pohjosen reissut tullee nyt tehtyä autolla kun mettästyskoiralle ei edelhenkhän ole sitä kuletusboksia tuunattuna :p
5w öljyistä sain tarpeeksi, jatkuvaa stefojen vaihtoo.
Nyt sisällä 15w öljyt ja keula on pysynyt kuivana koko kesän, vaikka oi oo helpolla päässyt. Tosin keulasta tulee hiukka jämtimpi käytössä jopa kovahkon oloinen mutta toimii ajossa hyvin
Pitäsköhän laittaa 10W:t...mietiskelin tossa itsekseni,et ompas lirut öljyt määrätty tohon keulaan...nii ja miun mielestä sais se keula olla kyllä hiukan jäykempi,ku orkkis!