Meillä on täällä duunissa Honeywellillä oma muutaman jannun osasto, hoitelevat oman osuutensa prosessitietokoneista yms... Kaveri oli joutessaan selaillut tuoteluetteloitaan...
The Honeywell Garrett Suzuki Hayabusa kit is designed for the Suzuki GSX1300R 1999-2004 model years. This system is designed to bolt straight on a stock Hayabusa with no other engine mods needed. It takes 8 to 12 hours to install, and no special tools are required. It comes with every part needed to do the installation except oil. This is the only system available for a Hayabusa that keeps the stock oil cooler in its stock location and fits completely under the bodywork. It retains complete stock-like drivability and is very well mannered under boosted conditions. The power delivery is much like that of a stock bike, only a lot more of it! The system is built with only the best in materials, such as a stainless header and a full 2 ¼ inch exhaust with a titanium exhaust canister. A stock Hayabusa produces about 150hp at the rear wheel. With this system, the Hayabusa will make about 235hp @ 6psi of boost and 260 hp at 9 psi of boost!
Uses a GT28 Turbo that is perfectly matched for this application
Direct Bolt-on with no engine mods
8-12 hour install
$5,223.75
Includes: Custom polished billet aluminum air box, Stainless header, Garrett GT28 turbo P/N 466089-0004, Bosch fuel pump and lines, Fuel pressure regulator, Boost gauge and fuel pressure gauge with custom dash. Full exhaust with titanium canister, Aluminum up pipe with silicone hoses, Radiator brackets, Oil lines and fittings for oil cooler, Heavy-duty clutch springs and clutch cover gasket, Oil pan fitting for turbo drain back, Oil line for turbo supply, Complete set of directions with photos.
On se pirun harmi, ettei meil ole yhtiössä yhtään busaa, jonka varjolla tommosen vois varastolla tilauttaa
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Fiksun näköinen setti on.
Tämä vaan vähän arveluttaa: "This system is designed to bolt straight on a stock Hayabusa with no other engine mods needed." -eli ajetaan vakiopuristuksilla... Tuo 6psi (0.4bar) vielä menee, mutta kuullostaa tuo liki nollaseiskan paine jo aika riskaabelilta...
Mutua tosin, jokuhan vois testata omassaan, nakuttaako? kauanko kestää täyskaasuajoa...
Kujo kirjoitti:Fiksun näköinen setti on.
Tämä vaan vähän arveluttaa: "This system is designed to bolt straight on a stock Hayabusa with no other engine mods needed." -eli ajetaan vakiopuristuksilla... Tuo 6psi (0.4bar) vielä menee, mutta kuullostaa tuo liki nollaseiskan paine jo aika riskaabelilta...
Mutua tosin, jokuhan vois testata omassaan, nakuttaako? kauanko kestää täyskaasuajoa...
No tuohan on juuri se mitä itse oman remmini kanssa pelkään. Engelsmanni väitti 0,7 ja 98 bensan toimivan vallan mainiosti... No, kesällähän se sitten selviää, täytyisköhän varata junalippu Joensuusta Helsinkiin valmiiksi.
Puristukset 8.3. Ylimitoitettu nyk. kokoonpanolle, tuommoisenaan maks. 1Bar. Vesiruiskulla sitten kokeillaan lisää. Noissa on sitten huomattava, että paineen nosto tahtoo vääjäämättä tarkoittaa myös tehoalueen tipahtamista alemmas. Lääkkeenä tietysti isompi ahdin jolloin taas alarekkari kärsii. Mutta sanoisinpa että yli kiloa ei tarvi muuta kuin nakkikopilla ja stripillä. Oikeesti.