Niin jotta että vaikka kuinka ettiskelin, niin ei löytynnä vastaava aihetta aiempaa. Siispä asiaan: Onko porukoilla kokemuksia kahvanlämmittimistä? Onko muilla jopa asennettuna kuin Lanatilla? Mitenkäköhän vaikeat mahtaavat olla kumien alle pujottaa? Vielä taitais olla hetki aikaa ropata ennen ajokauden alkua...
Mulle Torsti tarjosi semmosia suzun omia lämppäreitä, missä tuli koko kahvat mukana... eivät olleet just busaan, mut jonkun nypykän viilaamisella kuulemma käyvät ok. Niin, ja hintaa tais olla 190egee
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Minä ostin Virosta Suzukin liikkeestä lämmittimet joissa tuli kahvat mukana, merkkiä en muista ja en ole saanut edes aikaiseksi kokeilla paikalleen, alkuperämaa tais olla jenkit.
Ei kahvaläppäreillä ole juurikaan käyttöä busassa, joissain muissa pyörämalleissa kylläkin. Busan katteet kun suojaa käsiä ajoviimalta sen verran, että ei lämmittimillä ole juurikaan käyttöä.
Fastm8 kirjoitti:Ei kahvaläppäreillä ole juurikaan käyttöä busassa, joissain muissa pyörämalleissa kylläkin. Busan katteet kun suojaa käsiä ajoviimalta sen verran, että ei lämmittimillä ole juurikaan käyttöä.
Se on näköjään erikseen ne jotka vaan lämpimillä keleillä ajaa...
Itse olisin ainakin kaivannut Norjassa syyskuussa +2 lämpötilassa lämppäreitä. Ensi syksynä on, tosin taidan laittaa vaan ne irralliset vehkeet EMC:stä tai vastaavat.
haemis kirjoitti:Se on näköjään erikseen ne jotka vaan lämpimillä keleillä ajaa...
Itse olisin ainakin kaivannut Norjassa syyskuussa +2 lämpötilassa lämppäreitä. Ensi syksynä on, tosin taidan laittaa vaan ne irralliset vehkeet EMC:stä tai vastaavat.
Sama paikka -1 ja räntää... Ei palellu yhtään, sen verran...