Huomenna vasta,,ja paikalla TAAS vain minä Nomad ja Pete695,kuten tavallista,,,,ei tunnu muut innostuvan
Mihnäs nyt tavataan,ja mihin aikaan???
Olisko edellinen mesta mitään,vai mennäänkös muualle???
Säävaraus tietenkin,,,
,,lisää soppaa,,
Snake kirjoitti:Huomenna vasta,,ja paikalla TAAS vain minä Nomad ja Pete695,kuten tavallista,,,,ei tunnu muut innostuvan
Mihnäs nyt tavataan,ja mihin aikaan???
Olisko edellinen mesta mitään,vai mennäänkös muualle???
Säävaraus tietenkin,,,
,,lisää soppaa,,
no eihä näihin selviä mukaan ku äijät ajelee siihen aikaan ku on viel veres sen verran tota alkomahoolia et polliisi ei tykkä ollenkaa hyvää
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
hoh...120km keskituntinopeudella 21km/h.... ihan jees treeni flättis polkimilla ja alamäki renkailla:D Otetaan kahvittelut huomenna illalla, pitää viedä hameväkee aamupäivällä leffaan... joku kiva mesta jossa suap pullannii sumpin kanssa... sillon saattas PetriK:kin innostua:laugh:
Laitetaanko homma alustavasti tulille taasen sunnutaiksi?
Mitään takeitahan ei ole Moditkin vaiheessa,eikä tiedä pelittääkö koko vekotin enää ollenkaan
Snake kirjoitti:Laitetaanko homma alustavasti tulille taasen sunnutaiksi?
Mitään takeitahan ei ole Moditkin vaiheessa,eikä tiedä pelittääkö koko vekotin enää ollenkaan
pistetään harkintaan... aamupäivä toimii paremmin kun ilta
No tosiaan KELIN pitäs olla Jyskän alapuolella BUENO koko etelä Suomesa, mulla on pakollinen visiitti SU Turengisa Kummipoikasynttäreillä 15.00, mut pankaa aikaa ja paikkaa misä, niin pappa käppänä yrittää TAAS iskeytyä Stadijannujen megeen Turengisa otan sen pakollisen kaakun palan ja sufeen, mutta sit baanalle, ei tällasii kelejä Finskeissä kovin usein oo, joten kyllä ne täytyy hyödyntää.
Kohta tempasen Capputzinon ja pari känttyä ja lähen tod. näk kohti etelää Tambere Herwoodista .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Ainahan Paappa mukaan sopii
Laittelen sit vaik viestiä ajasta kun tiedetään,,,
Aamuahan tuo Nomadi haluaisi,mut ehkä parempi olis se iltapäivä/ilta,,,ja pitäähän Paapankin ehtiä