Show and go 1.9 - Lappeenrannan lentokenttä
Jees, tämähän se olisi sitten heti syyskuun alusta sitten luvassa...varttia ja huippunopeutta tarjolla sekä paljon muuta...mänijöitä? Ilmoittautuakin näköjään voi...
1.9 Show and Go Lappeenranta
edit...jaa ilmoittautuminen oli johonkin näyttelyjuttuihin, mutta kuitenkin...
Edited By Tude on 1186600026
1.9 Show and Go Lappeenranta
edit...jaa ilmoittautuminen oli johonkin näyttelyjuttuihin, mutta kuitenkin...
Edited By Tude on 1186600026
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
-- Official member of Team Turbomaksa --
Mie oon sitä mieltä,et tuo 15e on pikkuraha verrattuna et kävis vetäsee esim. Lahden motarilla...Tude kirjoitti:No tietysti nämä menee aina näin, eli firman bileet sitten 1.9 jotta pakko siten jättää väliin...höhmut joo hinnat on kohillaan 15e veto tosiaan, hohhoijakkaa
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
Paitsi jos menee paljon yli 340 "stealthbusalla"purzzi kirjoitti:Tude kirjoitti:No tietysti nämä menee aina näin, eli firman bileet sitten 1.9 jotta pakko siten jättää väliin...höhmut joo hinnat on kohillaan 15e veto tosiaan, hohhoijakkaa
Mie oon sitä mieltä,et tuo 15e on pikkuraha verrattuna et kävis vetäsee esim. Lahden motarilla...

Totta...PetriK kirjoitti:purzzi kirjoitti:Tude kirjoitti:No tietysti nämä menee aina näin, eli firman bileet sitten 1.9 jotta pakko siten jättää väliin...höhmut joo hinnat on kohillaan 15e veto tosiaan, hohhoijakkaa
Mie oon sitä mieltä,et tuo 15e on pikkuraha verrattuna et kävis vetäsee esim. Lahden motarilla...
Paitsi jos menee paljon yli 340 "stealthbusalla")

Mutta tänne Lappeenrantaan mennään ehdottomasti. Onko kyseessä päivätapahtuma vai perinteisen ajot + iltatilaisuus. Itse olisin tuon iltatilaisuuden knnalla... jossa pääsisi vähän vaihteeman kuulumisia onnistumisista ja syitä moottoririkoista. Sekä tietystitekemään tuttavuutta maakunnan ihmisten kanssa...
Eikun nopsasti purzzi järkkäämään sieltä jonkun 10 hengen mökin..PetriK kirjoitti:Mutta tänne Lappeenrantaan mennään ehdottomasti. Onko kyseessä päivätapahtuma vai perinteisen ajot + iltatilaisuus. Itse olisin tuon iltatilaisuuden knnalla... jossa pääsisi vähän vaihteeman kuulumisia onnistumisista ja syitä moottoririkoista. Sekä tietystitekemään tuttavuutta maakunnan ihmisten kanssa...
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
RHead kirjoitti:Eikun nopsasti purzzi järkkäämään sieltä jonkun 10 hengen mökin..
Jaa a...vai mökki...persana,ketuttaa ku mie en sinne pääse ollenkaa...joudun jäämää tänne syrjäselle rannikkoseudulle siks viikonlopuks...

Tämmönen paikka on ainakin liki kenttää...
Edited By purzzi on 1187625115