Kimi kirjoitti:En vielä omista vaihdenäyttöä, mutta pisti silmään tuo Macoshark kommentti, että näytössä on koko ajan virta, kun jännite on otettu suoraan akulta.
- Mitä v.näytössä näkyy tällöin kun pyörä on sammutettuna ?
- Onko joku otattanut jännittetteen muualta kuin suoraan akulta ?
Ei näy mitään, se menee standby-tilaan. Sen oma ohjekirjakin sanoo että sen voi kytkeä suoraan + napaan kun se "älykkäästi" nukahtaa ja kuluttaa kuulemma vain 3mA. Silti olisin mielelläni kytkenyt sen niin ettei se veisi tuotakaan vaikkei tuo tietenkään akkua tyhjää.
7. What is the difference between the four ATRE modes (-, 4, 5, 6) ?
The "-" (or Normal) setting turns the function Off. To activate the feature, select either "4", "5" or "6" depending on the motorcycle you have. We list the recommended setting for all bikes in the User's Guide. As an example, the Hayabusa requires the "5" setting for best performance.
makebusa kirjoitti:jos "kartasta" 5:n on päällä, niin onko rajoittimet veke?
(vaihdenäyttönä toimii)
Kyllä.
eipäs lähteny 1 ja 2:lla lyä päälle, mahtaneeko tuo gipro atre toimia kellään? tosin rajottajalle saakka vetäessä hyöty alkaa vähetä ???
Puhutko nyt kierrosrajoittimesta? Sitähän ei mikään TRE poista, vaan kyse on pikkuvaihteiden (ja kutosen) lievästä huipputehonrajoituksesta ja sen ohittamisesta käyttämällä viitosvaihteen karttaa. Siinä on myös kierrosrajoitin kuten kaikilla vaihteilla.
eipäs lähteny 1 ja 2:lla lyä päälle, mahtaneeko tuo gipro atre toimia kellään? tosin rajottajalle saakka vetäessä hyöty alkaa vähetä ???
Puhutko nyt kierrosrajoittimesta? Sitähän ei mikään TRE poista, vaan kyse on pikkuvaihteiden (ja kutosen) lievästä huipputehonrajoituksesta ja sen ohittamisesta käyttämällä viitosvaihteen karttaa. Siinä on myös kierrosrajoitin kuten kaikilla vaihteilla.
en tarkottanut.
kyse onkin todennäköisesti kierrosrajoittimesta, tätä en ole huomioinut lainkaan - kiitän.
GiPron näyttöön ilmestynyt C kirjain kahden edellisen painepesurilla pesun yhteydessä? Mikä ihmeen C, käyttöohje ei kerro siitä mitään! C pysyy näytössä vaikka virran sammuttaa pyörästä. Vaihdenäyttö alkanut toimimaan kyllä normaalisti molemmilla kerroilla muutaman tunnin kuluttua "kop, kop"...
Selvis se on se nappi siellä alla josta meni kosteutta sisään ja laite luuli napin olevan "on" asennossa jatkuvasti. Teippi näppylän päälle niin toimii.
Gipron ATRE vaihdenäytön kykennöistä:
Nuo Gipron valmiit plugiliittimethän kytketään tuonne tankin alla oleviin kolmioliittimiin (valkoiset), näin olen käsittänyt :&
1. Muistaisiko joku tuon Gen1 (esim. K4) valkoisen liittimen johtojen värit vai voiko kytkeä väärään liittimeen yleensäkään.
Eli löytyykö edes tuohon liittimeen muuta "sopivaa" liitintä.
2. Tuon Gipron virtajohdonhan voi kytkeä suoraan akulle (miel. sulakkeen kera), mutta miten vaikuttaa tuon Gipron toimintaan ja TRE:n toimintaan jos ottaa siihen virran esim. takavaloista tms. johon tulee virtaa vasta kun kytketään virrat ja/tai valot päälle bussista.
Unohtaako aina käytetyn moodin (5) ja toimiiko vaihdenäyttö taas lennosta vai opetteleeko taas "talon tavoille"
PS. Lisäkysymys uudesta Gipron pienestä vaihdenäytöstä: Onko kukaan asentanut tuota Gipro X-typeä Gen1 Bussiin, siitähän puuttuu tuo tre-modi, mutta lienee paljon näppärämmän kokoinen ja uudempaa mallinetta. Eli jos olisi tietoa tuosta mihin johtoihin tuo pienempi X-type S01 tärvätään ja vaatiiko kaapelin kuorimisia tms.
1. punainen musta sininen, tommosia ei ole tankin alla kuin 1. Tuo kyseinen johto tulee kytkinkopan tienoilta (vaihdeanturi sijaitsee kytkinkorin takana).
2. Fiksu Busanisti ei käytä mitään vitosvaihteelle lukitsemista vaan flashaa/flashayttaa ecuun semmosen softan josta rajoittimet on ohitettu ja käyttää GiProta pelkästään vaihdenäyttönä. Tässä myös vastaus ps. osion pähkäilyyn.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport