Gipro w/atre ! - Apuuuuva!
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Toi on iha normihomma GIPro: lla . Se löytää mullakin 5-6 välistä vielä välivapaan, vaikka ei fyysistä välivapaata ole ollut enää 20.000 kilsaan. Joskin mulla kutonen ilmaantuu yleensä aina, viive vain voi olla pitkäkin n. 10-30 sek.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Laitetaan nyt tällänenkin "ongelma"...jos gipro:n laittaa muulle,kuin offille eli 4,5 tai 6:lle...niin esim 1-vaihteella vedätettäessä 8000rpm:n jälkeen näyttö näyttää 2:sta,vaikka fyysisesti ykkönen on pesässä ja sama 2 ja 3 vaihteella,et näyttää sen 8000rpm:n jälkeen seuraavaa vaihdetta,vaikka pykälää en oo vaihtanu... ??? Off-asennossa pelaa ihan ok!
Tulikohan tää riitävän vaikeesti selostettuu?
Ja irvileuvoille vielä,et ainakaa Lpr:n kenttäajoissa ei näyttäny kutosvaihteella seiskaa!!!
Tulikohan tää riitävän vaikeesti selostettuu?
Ja irvileuvoille vielä,et ainakaa Lpr:n kenttäajoissa ei näyttäny kutosvaihteella seiskaa!!!
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
mikä tuo off asento on?Quadron kirjoitti:CyberAngel kirjoitti:Vieläkin välillä 6 => 0
Minulla näyttää "off" asennossa kutosella nollaa, vitosen kartalla toimii aivan normaalisti.
Joskus ykköselle vaihdettaessa miettii hetken onko sisällä 1 vai 2.
jos meinaat giprossa olevan jotakin namikoita, niiin omassani ei ole mitään, onko noita erimallejakin vieälä kaiken kukkurax?
vaihdenäyttönä kyllä toimii moitteemosti, rajottimen poistosta en niinkään tiedä..
makebusa kirjoitti:Quadron kirjoitti:CyberAngel kirjoitti:Vieläkin välillä 6 => 0
Minulla näyttää "off" asennossa kutosella nollaa, vitosen kartalla toimii aivan normaalisti.
Joskus ykköselle vaihdettaessa miettii hetken onko sisällä 1 vai 2.
mikä tuo off asento on?
jos meinaat giprossa olevan jotakin namikoita, niiin omassani ei ole mitään, onko noita erimallejakin vieälä kaiken kukkurax?
vaihdenäyttönä kyllä toimii moitteemosti, rajottimen poistosta en niinkään tiedä..
Siellä pohjassa on upotettu nappi, sormella pystyy tööttäämään sitä.
Siitä kun painelee niin antaa karttoja vilkkumaan 0=off, 4, 5 tai 6. Kun olet sopivan kohdalla niin odota, ja näyttö palautuu normaaliksi ja kartta on käytössä.
Ootko koittanu onko opetus toiminnosta lääkettä tohon vaivaas? Ja eikös laitteen saanu ns resetoituakin jotenkin "tehdasasetuksille"? Itellä toiminu -05 mallisessa kuin junan vessa. Ei noi pahat oo koittaa, siinä käyttöohjeessa oli mielestäni aika selkeesti opastettu.CyberAngel kirjoitti:Kas eri häiriöitä eri pyörissä
tai kaikillahan on Busa, mutta silti...
Itsellä ainakin kymppitonniin asti 1 = 1
ja se kutonen tai nolla tulee heti
välivapaita toki löytyy...
riipoo silti se 6 = 0
tosin jos käyttää 5:lla niin 0 -> 6
Täytynee elellä laitteen kanssa
Muita vikoja löytynyt?
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Samma här, toimii kuin ikiliikkuja. Joskus miettii hetken vitoselta kutoselle siirtymistä, siinä OLI uudempana välivapaa, vaan ei enää, mutta ilmeisesti välystä sen verran, että GIPro funtsii, ennenkuin pamauttaa kutosen tauluun !
Edit, mähän kirjotin jo tän ?? Pitäsköös nukkuu välillä ?? Nyt on mopo muutamaa hilpettä vaille valmis .
Edited By busapappa2 on 1186188069
Edit, mähän kirjotin jo tän ?? Pitäsköös nukkuu välillä ?? Nyt on mopo muutamaa hilpettä vaille valmis .
Edited By busapappa2 on 1186188069
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Lähdin mökiltä lauantai-ajelulle ja eksyin seinäjoelle ja sieltä tarttui Jokiniemeltä mukaan GIpro ATRE heräteostona. Nyt kun tätä foorumia lukee niin harmittaa että näyttö on punainen, sininen olisi tosiaan ollu coolimpi.
Asennus oli helppoa, mutta kyllä minulla meni reilusti yli 10 minuuttia siinä. Suurimman osan ajasta ihmettelin näytön paikkaa. En halunnut pistää sitä kiekkamittarin päälle kun se on mun mielestä liian jälkiasennetun näköinen siinä. Mittariston päällä se näyttää enempi siltä niinkuin se kuuluisi sinne. Kehittelin muovista kolmion muotoisen tukisysteemin sinne taakse että sen saa siihen mittarien päälle niin että se alla oleva nappi on ulottuvissa.
Sen GPS anturin valkoisen liittimen kanssa tuhlaantui myös aikaa kun en millään tahtonut saada sormiani sinne väliin että saisin sen liittimen auki.
Virtapiuhan pistin toistaiseksi suoraan akun + navan alle, mutta melkeinpä olisin mielummin "ryöstänyt" virran jostain mistä virta katkeaa kun koneen sammuttaa. Nythän GIprolla on jatkuvasti virtaa tarjolla.
Koeajolle en enää illalla jaksanut lähteä, mutta paikallaan vaihteita polkiessa homma tuntui toimivan. Jokaisen vaihteen välillä se tosin hetken aikaa näytti nollaa, mutta se kai on normaalia.
Mitä ne kartat tarkemmin ottaen on ja minkä olette laittaneet päälle? Luulin ostaneeni pelkän vaihdenäytön eli tämä ATRE oli vain positiivinen yllätys.
Asennus oli helppoa, mutta kyllä minulla meni reilusti yli 10 minuuttia siinä. Suurimman osan ajasta ihmettelin näytön paikkaa. En halunnut pistää sitä kiekkamittarin päälle kun se on mun mielestä liian jälkiasennetun näköinen siinä. Mittariston päällä se näyttää enempi siltä niinkuin se kuuluisi sinne. Kehittelin muovista kolmion muotoisen tukisysteemin sinne taakse että sen saa siihen mittarien päälle niin että se alla oleva nappi on ulottuvissa.
Sen GPS anturin valkoisen liittimen kanssa tuhlaantui myös aikaa kun en millään tahtonut saada sormiani sinne väliin että saisin sen liittimen auki.
Virtapiuhan pistin toistaiseksi suoraan akun + navan alle, mutta melkeinpä olisin mielummin "ryöstänyt" virran jostain mistä virta katkeaa kun koneen sammuttaa. Nythän GIprolla on jatkuvasti virtaa tarjolla.
Koeajolle en enää illalla jaksanut lähteä, mutta paikallaan vaihteita polkiessa homma tuntui toimivan. Jokaisen vaihteen välillä se tosin hetken aikaa näytti nollaa, mutta se kai on normaalia.
Mitä ne kartat tarkemmin ottaen on ja minkä olette laittaneet päälle? Luulin ostaneeni pelkän vaihdenäytön eli tämä ATRE oli vain positiivinen yllätys.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Siinä onpi 4kpl modia ! = Off, = vaihdenäyttö käytössä, = vaihdenäyttö ja rajoittimen poisto käytössä, = Rajoittimen poisto käytössä !
:p
Laittamani järjestys ei pitäne paikkaansa, mutta nämä ominaisuudet siinä ovatten.
Korjatkee viisaammat jos oon TAAS väärässä.
Käyttöohjeesta selvinnee mikä "symboli" milläkin modilla on :1087
:p
Laittamani järjestys ei pitäne paikkaansa, mutta nämä ominaisuudet siinä ovatten.
Korjatkee viisaammat jos oon TAAS väärässä.
Käyttöohjeesta selvinnee mikä "symboli" milläkin modilla on :1087
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mun käsitys on, että kyseinen näyttö ei ole ainoastaa busaan sopiva ja siitä syystä sielä on kolme eri karttaa. Numero 5 oli muistaakseni busaan tarkoitettu ja kun sen pykää päälle niin rajoitin on ohitettuna, eli tre päällä. Valitsee viivan, niin rajoitin on toiminnassa eli tre pois päältä. Vaihdenäyttö toimii, onpa tre missä asennossa hyvänsä.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .