Ketjurasvari
Mistäs ootte noita halvimmalla löytänyt ja mitä on maksanut? Ulkomailta vai ihan koto-Suomesta? Entäs minkäslainen setti tuolta Scottoilerilta on paikoillaan (Universal vai Touring)?
Tuollainen vois olla meinaan aika hyvä ostos, ois yks huoli vähemmän sitten kun ei tarvittis niitä ketinkejä aina rasvailla joka ajoreissun/pesun jälkeen.
Lisäys: Onko noita tehty juuri joihinkin tiettyihin pyöriin vai voiko ostaa vain Universaalin setin?
Onkos jollain Loobmanista kokemuksia? Sen hinta kuitenkin hieman halvempi kuin Scottoilerin (onko kalliimpi parempi?)...
Edited By peltsi85 on 1185630569
Tuollainen vois olla meinaan aika hyvä ostos, ois yks huoli vähemmän sitten kun ei tarvittis niitä ketinkejä aina rasvailla joka ajoreissun/pesun jälkeen.
Lisäys: Onko noita tehty juuri joihinkin tiettyihin pyöriin vai voiko ostaa vain Universaalin setin?
Onkos jollain Loobmanista kokemuksia? Sen hinta kuitenkin hieman halvempi kuin Scottoilerin (onko kalliimpi parempi?)...
Edited By peltsi85 on 1185630569
TJJ kirjoitti:Jaku kirjoitti:Laitoin myös, ja minulla tulee ainakin 10 kertaa vähemmän sotkua kuin vahoilla
Asetuksesi, jos saan kysyä?
En edes tiedä :p
Nappuloin vain niitä nappeja, eihän sitä manuaaliin jouda perehtyä :rasberry:
Kyllä välillä vaihtelenkin säätöjä ja ketju näyttää olevan rasvassa, sillä EE asetuksella tosin syytää jo vähän reilusti kamaa joka lentää jo perävaloille. Mihin olet asentanut sen?
1500 km turbon ja rasvarin kans eikä ole tarvinnu edes ketjua kiriä ???
Edellinenkin ketju ole ZZZ ja sitä piti kirrata aluksi 100 km välein, silloin ei ollu rasvaria.
Ed. ketju oli niitä saksan tuonteja ja tämä uusi on Nakkilasta Kujo tilannu. On muuten eriluokan ketju... Se edellinen oli kuin kuminauha... Erona päällepäin on että kuminauha oli kullan värinen ja nyt on kirkas
Oho, tää olis pitäny mennä jo ketjutopiciin, mutta laitetaan viinan piikkiin
Jaku kirjoitti:TJJ kirjoitti:Jaku kirjoitti:Laitoin myös, ja minulla tulee ainakin 10 kertaa vähemmän sotkua kuin vahoilla
Asetuksesi, jos saan kysyä?
En edes tiedä :p
Nappuloin vain niitä nappeja, eihän sitä manuaaliin jouda perehtyä :rasberry:
Kyllä välillä vaihtelenkin säätöjä ja ketju näyttää olevan rasvassa, sillä EE asetuksella tosin syytää jo vähän reilusti kamaa joka lentää jo perävaloille. Mihin olet asentanut sen?
Joo, "koneisto" mulla on takapenkin alla, samoin öljytörppö. Letku menee sieltä jostain, se tiputteleva osa on swingin alle ruuvattu kiinni.
Nyt tuli eilinen ilta ja tämä aamu luettua netistä noita automaatti"öljyäjä" FAQeja ja taitaapi toi Pro-oiler olla se paras. Mutta yksi asia jäi epäselväksi: Seuraavanlainen teksti tuli vastaan: "For bikes with an electronic speedometer, the PRO-OILER taps into the bike's own speedo sensor signal wire - and this is by far the most convenient way to get distance information." ... Eli tarkoittaako tuo nyt sitten sitä samaa pistoketta johon on jo tökätty mulla GiPro ATRE? Eli voiko tuota Pro-oileria nyt sitten kytkeä vai pitääkö ostaa joku muu automaatti"öljyri"?
Voi kytkeä, singnaali otetaan "rosvolla" kyseisestä speedo signal-johdostapeltsi85 kirjoitti:Eli tarkoittaako tuo nyt sitten sitä samaa pistoketta johon on jo tökätty mulla GiPro ATRE? Eli voiko tuota Pro-oileria nyt sitten kytkeä vai pitääkö ostaa joku muu automaatti"öljyri"?
Muista ei ole kokemusta mutta kyllä tää Pro-oiler on hyvä Eikä mikään törkykallis
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Alkukesästä on kokemusta.. Lensi järveen sen jälkeen, ku huoltsikka käynnin aikana oli itestään ruutannu koko pullon öljyä renkaan alle.. Ja taas vahaillaan..peltsi85 kirjoitti:Onkos jollain Loobmanista kokemuksia? Sen hinta kuitenkin hieman halvempi kuin Scottoilerin (onko kalliimpi parempi?)...
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Moi! Rakentelin itte rasvarin, säiliö syntyi 64 mm kupariputkesta(3,5dl) magneettiventtiili ja neulaventtiili sekä letkua. Öljyä ketjulle tippa/70s ja toimii moitteettomasti.
Öljynä olen käyttänyt moottorisahan teräketjuöljyä.
Kokemusta nyt yli 10 000 kilomeetriä ilman ongelmia.
Markkinoilla kaikenlaisia oilereita.... joten...
nimesin tämän "Eskoileriksi" :rasberry:
Öljynä olen käyttänyt moottorisahan teräketjuöljyä.
Kokemusta nyt yli 10 000 kilomeetriä ilman ongelmia.
Markkinoilla kaikenlaisia oilereita.... joten...
nimesin tämän "Eskoileriksi" :rasberry: