Finnish Drag Bike Association järjestää 14.-15.07.2007 Alastaron moottoriradalla FDBA Speed Weekend tapahtuman. Tapahtuma on tarkoitettu moottoripyörille ja kaikki aloittelevat kiihdyttelijätkin ovat tervetulleita. Viikonloppuna ajetaan normaalista myös kaikki SM-sarjaan kuuluvat SM- ja Cup-luokat.
Sinnehän täs on koko kesän kuvitellut pääsevänsä. Täytyyhän jonkun ajaa ne keskinkertaisetkin tulokset. Kunhan ei taas tulis jotain murhetta tekniikan kanssa. Keliä sais olla ni yöpyis vaikka satulassa maaten
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Tampesteristä TULOSSA jollain kokoonpanolla, joskin katsomoon, koska jos tästä toivun vielä vähän ja kunnon ajokuntoon pääsis ni startti Skånen kautta Sakuihin jne. Just vaimo puhuu Skypellä Espanjaan eli sielläkin olis loistoluokan majoitus, MUTTA voiiiii olla vähän pitkät siivut tälle fysiikalle.
Kuitenkin mopon huolto Perjantaina, eikä rääkätä radalla, sitten ehkä Nürnburg ringillä parin viikon päästä !
edit. Pankaas infoo minä päivänä Hayabusa luokka ajetaan !
Eli Alapuolella olevien tietojen mukaan Lauantaina "Johonkin" aikaan. Ja loppukilpailu Sunnuntaina "Johonkin" aikaan.
Pirkanmaalaisia megeen, Häijään Nesteeltä starttaa klo 10.00 ainakin huippuluukuttaja Uope + kaunis kyytiläinen, sekä bp2. SIIS katsomoon huutosakiksi, ja kyllä sitten ärkele huudetaankin. :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1184227850
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Muuten, lupailin joskus talvella laittaa ne busaluokan säännöt tänne, mut kun on ollut tässä monenlaista säätöä joka suuntaan niin on tuo vähän viipynyt. Ja toisaalta, säännöt ovat hyvin yksinkertaiset; kaikki katukäytössä olevat busat mukaan, poislukien ne kuljettajat, jotka ajavat samalla laitteella jossain lisenssiryhmässä ko. kisoissa. Katurengas vaaditaan riittävällä kulutuspinnalla, maavara min 50mm, ynnä muut moottoripyöriä koskevat YLEISET säännöt, jotka nyt lähinnä liittyvät turvallisuuteen. Kuskin osalta sovittiin, että hyväksytty kypärä vaaditaan, sekä moottoripyöräilyyn tarkoitettu ajoasu ym sotisopa päästä varpaisiin. Nahkapuku enemmän kuin suositeltava. Pää katsastusinsinööri Haloselta voi kysyä knoppitietoja jos ei niitä itse osaa lukea TÄÄLTÄ kohdassa INFO/OHJE/SÄÄNNÖT vas. puoleisessa valikossa. Itse lupaan vastata kaikkiin kysymyksiin tässä topikissa, tietenkin jos osaan tai jos ne ei ole ihan hölmöjä.
Olen luvannut että busa-luokkaan osallistuu 20-30 pyörää, joten jos haluatte tehdä allekirjoittaneesta vielä tätäkin suuremman pellen, jääkää kotiin.
Itse dösäkisa ajetaan normaalisti kaksipäiväisenä kuten 'kilpaluokatkin' eli lauantaina lajittelu ja sunnuntaina pudotukset.
Ja jos niin hassusti kävisi, että esterin hanuri olisi edelleen samassa jamassa kuin EM-kisoissa, On väliaikaryhmien (myös hajabusat) tyytyminen siihen, että varsinaiset ajetaan etunenässä, muut sitten jos aikaa riittää ja strippi on kuiva.
Kerrankin saa normi SM-mopoilijatkin patsastella line-upissa kuninkaina...
Martta kirjoitti:Pitääks tonne etukäteen ilmottautua vai riittääkö paikan päällä johonkin kellon aikaan?
Riittää, kun on paikanpäällä niin, että ehtii ajamaan kaaviopaikkaan oikeuttavan, hyväksytyn lajitteluajan. Ei ennakkoilmopakkoa.
**..ttu mä rakastan näitä yhtyssanoja**