Täristäääääääää

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
koivupa

Viesti Kirjoittaja koivupa »

Mikähän sitä bussia riepooo kun meinaa sellaista hienojakoista tärinää pitää 3500 kiekasta ylöspäin ja tasan 4700 kohdalla vielä voimakkaampaa....

Ketjuilla ajettu 2000 km, kuin myös takarenkaalla....mielestäni tämä tärinä tulee pelkästään koneen kierroksien mukaan eli kun kytkimen painaa pohjaan tärinä lakkaa.

Ei sitä kylä pyörityksessä juuri huomaa, mutta kun 100 km ajaa niin kyllä on perse puutunu ja vielä vähän matkaa niin sormienpäissä kihelmöi ???

Mikä avuksi.....painoja sarvien päihin...säätöä....synkkausta....myyntiin...........no ei nyt sentään, mutta muuten toimii eli käy ja kukkuu hyvin
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

sama vika mun mopossa, kertokaa. :apua:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
teke67

Viesti Kirjoittaja teke67 »

Keskustelua aiheesta.
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kerron saman mihin jäin teke67:n antamassa linkissä ! Ei värise, tärise, mutta MURISEE ja Ärjyy kyllä . Jösses en oo vielä tähän ikään ( kohta 49 ) löytänny Motorcykkeliä joka ei jossain vaiheessa ajoa tärisis, millon tiestä johtuvista syistä millon pyörästä. Joskin nyt mun Bussi kulkee tasasemmin kuin koskaan mulla olo aikana, syystä että : säädöt on JUST, on uudet: Gummit, Ketjut+Rattaat, lagerit eessä ja ohjauslagru. Nyt se on just sellanen kun siitä toivoin tulevankin. KITZ Bikedoctor Ruusilalle !! :bowdown: :bowdown: Ajettuani tuon Espanja tourin HD Sportsterilla, paluu Busan puikkoihin oli kuin olis hiekkapaprulta pumpuliin hypännyt. :respekt: Silti en sorru ivaamaan HD:tä, se on vaan vähä erilaiseen ajoon tarkoitettu, ja kyllä sen 15 päivän ja 1700 km aikana kivaa oli Harrikallakin päristää. JEP. Jos Customii pystysin kunnola ajaan, ni joku V-Rod vois olla aikas kiva Cruisailuun. TOKI Busa on ja pysyy perheessä :mosh:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

mulla on ilmaantunut tärinää jarruttaessa, eli ennen kui vauti lopppuu niin tärisee etupää,, onko syynä tälläiseen ohjauslaakerin välys? niin ja pystyykö niitä kiristämään vai meneekö aina vaihtoon, pyörä 2,5vuotta vanha ja 36tkm
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

YOUgo kirjoitti:mulla on ilmaantunut tärinää jarruttaessa, eli ennen kui vauti lopppuu niin tärisee etupää,, onko syynä tälläiseen ohjauslaakerin välys? niin ja pystyykö niitä kiristämään vai meneekö aina vaihtoon, pyörä 2,5vuotta vanha ja 36tkm
Vaihda etupyörän laakerit, ennen kuin levyt menee piloille.
Siinä syy satavarmasti.
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

Kiitos tiedosta....Joo äsken vaihdetttiiin... ja tärinät lähti:)
laakereita löyty jopa maatalouskaupasta...
Vastaa Viestiin