Eilen sain sivutelineet,siis Motechin ja laukut,Kapan nelikymppiset ja yllätys tuli yhdistelmän leveydestä,hyvä kun tallin ovesta mahtui sisään :p
Toinen yllätys oli kun en tajunnut että vilkut siirretään siihen takatukeen ja loksuun jää rumat reiät,Dremeli vinkuun,sillä se kaunistuu.
Joku vissiin pitää sitä tukirautaa ainoastaan laukkujen kanssa,täytyy miettiä sitäkin variaatiota,ensin tuli mieleen että jos sais kilven siihen telineen päällä nätisti pienempien vilkkujen kera niin ihan ookoo näköinen.
Mutta nyt on matkapyörä valmis laukkuvarustuksen osalta,rouva saa taas kaikennäköstä krääsää mukaan
Juu hyvinhän toi on asiansa ajanu, eilen käytiin emännän kanssa heittään reilu 150km lenkki ja ihan tyytyväisenä se siellä istu
Nyt jos jotain tahtoisin modata lisää niin laittaisin laukun ja telineen väliin levyn jossa on pitkät reiät, näin saa säätövaraa laukun paikalle riippuen siitä onko emäntä kyydissä vai ei...?! Kuinka usein tota tulisi sitten säädettyä niin en tiedä, mutta loppuisipa puheet siitä onko tarpeeksi tilaa vai ei Tämä tietenkin kasvattaisi telineen korkeutta vielä lisää...
Laitan polttomallin ja kuvatukset tulemaan viimestään huomenna...
(saat mukaan kilpitelineen kuvan + polttomallin, niin pääset samalla muokkaan uuden perän pyörääs)
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Täällä taas valmiiks taivutetulle telineelle, samaa kokoluokka Martin oman kanssa, tilaongelmia ei ole, mutta ostetussa versiossa "heikko kohta" eli kuusiokolopultit ( 4kpl ) auki ja 52l taka KAPPA läx voron matkaan ! Martin mallissa, tulee kiinni satulan alle. No eiköhän Martti mulle sellasen taivuttele kun nätisti pyyvän ! :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
jiipee63 kirjoitti:Miksi ihmeessä olette ostaneet Busan? Eikö FJ tai Pan Europan olisi parempi, jos kamaa pitää urakalla mukaan raahata? (anteeksi kyynisyyteni)
Lähtisitkö ohittamaan pitkää letkaa pyörällä missä ei "tapahdu" mitään.. kun busa on niin pirun hyvä ajaa niin miksei sillä voi matkaa tehdä ??? ??? niin ja silloin pitää olla laukkuja minne tavarat voi panna
jiipee63 kirjoitti:Ymmärrän yskän..., mutta eikö ole näin että kaikkea ei voi saada? Busa on tehty kulkemaan ja miksi kahlita se jollain laukuilla?
...tulipahan taas todistettua Norjan reissulla, ettei jokunen laukku kahlitte Busaa...ei tietenkhän tullu ajeltua kolmiasattaa motarilla, mutta hyvää matkavauhtia koko ajan...eikä reilussa kahensaan noppeuessakhan ajettavuutta häiritte.
...tulipahan taas todistettua Norjan reissulla, ettei jokunen laukku kahlitte Busaa...ei tietenkhän tullu ajeltua kolmiasattaa motarilla, mutta hyvää matkavauhtia koko ajan...eikä reilussa kahensaan noppeuessakhan ajettavuutta häiritte.
Niinpä..., sinä sen tiedät. Mutta tuskin matka olisi FJR: llä tai PE:illä sen hitaammin taittunut.
jiipee63 kirjoitti:...tulipahan taas todistettua Norjan reissulla, ettei jokunen laukku kahlitte Busaa...ei tietenkhän tullu ajeltua kolmiasattaa motarilla, mutta hyvää matkavauhtia koko ajan...eikä reilussa kahensaan noppeuessakhan ajettavuutta häiritte.
Niinpä..., sinä sen tiedät. Mutta tuskin matka olisi FJR: llä tai PE:illä sen hitaammin taittunut.
jiipee63 kirjoitti:Niinpä..., sinä sen tiedät. Mutta tuskin matka olisi FJR: llä tai PE:illä sen hitaammin taittunut.
...mutta kun ajan suurimman osan noista paristakymmenestä tuhannesta kilometristä/kausi matkaa, niin mielestäsi Hayabusa on väärä valinta...? Sen verran tuli istahettua PE:n kyytissä, ettei oikein ajoasento istu meikäläiselle, eikä ehkä muutenkhan ole sen olonen, että sykähyttäis minua, toki ei häirittekkään vaikka muut ajelee. FJR on myös toisentyyppinen ajettava, eli kun ei miellytä, ja on mahollista niin ajelen nyt tällä Busalla.
Mikä oli oma valintakriteeri kun Hayabusan hankit? Mitkä oli vaihtoehot, eli minkälaishen ajhon tämä malli on tarkotettu?