Tulipa käytyä tosiaan. Ekaa vetoa jonotettiin vajaa 4 tuntia paahteessa, sitten nykäisy radalla, tulos 234 km/h tms ja sitten taas odottelua 5 tuntia, kotiinkuljetuksen tällä kertaa. On se kivaa harrastaa....
Kutosen ehdin potkia sudittelujen jälkeen sisään jossain puolivälissä rataa, sitten tuli jäähdytinnesteet syliin, ei siis mikään kylmä suihku niskaan. Loppumatka mentiin sitten rullaillen ilman konevoimaa... ja se oli siinä. Eikun kyytiä järjestelemään, josta isot kiitokset Jampalle Transitista (taas, alkaa tulla paha tapa tosta) ja Jullelle lauantai-illan uhraamisesta kun lähdit noutaan noinkin kaukaa. Olen palveluksen velkaa.
Huomenna mottia irti ja tutkintaan mikä petti. Yhtä ja toista viisastumista uskon kuitenkin jo tapahtuneen...
Edit: Kimmon 316 km/h jäi päivän ainoaksi 3 markan puhkaisuksi. Onnittelut!
Autoista nopein oli eräs Sierra, 281 km/h.
Ja tässä tulokset. Pidetään tämän linkin kautta toistaiseksi saatavilla kunnes saavat omalle palvelimelleen. (Älkää siis laittako mihinkään yleiseen jakoon tätä linkkiä, kotipalvelin ei kestä älyttömiä kuormia ja nää tulee sinne lappeenrannan ilmailuyhdistyksen sivuille aikanaan.)
Nooh - omaa vakiobusaa (siis ei putkistoa, ei kommaria - vain jalkatapit vaihdettu ja TRE lisätty ajojen ajaksi) nopeammin meni kyllä 2 kavaa, molemmat 10R vuodelta 2004. Toi vähän alempana listalla oleva malliton pyörä on tonninen Gikseri. Siitä seuraava Kava on vasta niin kaukana etten edes jaksanut tarkistaa mallia.
Kyllä sielä joku ZZR 1400 pyöri, mutta ei mahtunut lähellekään top 10 listaa. Vakiobusan loppunopeus oli siis lappeenrannassa 284 ja sillä mahtui tällä kertaa helposti pistesijoille. Todellisuudessa siellä oli nopeampiakin pyöriä paikalla, mutta taisivat vahingossa vääntää liikaa siitä jälkiasennetusta ruuvista ?