Renkaiden kesto
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Juu.............. EI ! Ajan pääsääntöisesti pitkää baanaa ja PALJON, otin Pirellin Diablo Stradan, koska Epilän tohtori sano sen tulevan samalta valmistajalta kuin Mezeelerin Z6, ja näytti keskiosan kuvion kulutuspinta korkialta. No nyt on takana 3000km Diablolla ja kulunee samaa tahtii kuin Z6, eli mun ajossa kestänee 8000 - 12000 km. Siis ilman, että tulee kankaat näkyviin !! :p
Kyllä mutkapätkiäkin vetelen, mutta kun tietää, että alla oleva rengas ei JUST siähen oo tarkotettu, ni ei tarvi kanttaa ihan vaakatasossa . :laugh:
Kyllä mutkapätkiäkin vetelen, mutta kun tietää, että alla oleva rengas ei JUST siähen oo tarkotettu, ni ei tarvi kanttaa ihan vaakatasossa . :laugh:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Löytyykö sulta vähän ajettuja polvipaloja? Keskeltä sais olla mielellään uudet, ei haittaa jos sivut on "palaneet"..Sepe kirjoitti:gold kirjoitti:Entä mitkä polvipalat ois hyvät?
Niinpä, tuohonkin on aika monta vastausta. Toiset tykkää nahkapaloista toiset jopa tekee palansa itse koriliimasta. Mä olen kyllä tyytynyt ihan noihin perusmalleihin. Eikä ne kyllä kovin kauan kestä, max 2000Km.
Olisko Busapappa2 jotain suosituksia polvipaloiksi? :p
Löytyy IXS palat just sopivan kovat TurboBusa käyttöön. Kestää piiiiiitkäääään. Reunat on ajettu sopivasti että katu-uskottavuutta löytyy, näillä kyllä pärjää nakkikioskin jonossa.gold kirjoitti:Sepe kirjoitti:gold kirjoitti:Entä mitkä polvipalat ois hyvät?
Niinpä, tuohonkin on aika monta vastausta. Toiset tykkää nahkapaloista toiset jopa tekee palansa itse koriliimasta. Mä olen kyllä tyytynyt ihan noihin perusmalleihin. Eikä ne kyllä kovin kauan kestä, max 2000Km.
Olisko Busapappa2 jotain suosituksia polvipaloiksi? :p
Löytyykö sulta vähän ajettuja polvipaloja? Keskeltä sais olla mielellään uudet, ei haittaa jos sivut on "palaneet"..
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Sepe kirjoitti:gold kirjoitti:Sepe kirjoitti:
Niinpä, tuohonkin on aika monta vastausta. Toiset tykkää nahkapaloista toiset jopa tekee palansa itse koriliimasta. Mä olen kyllä tyytynyt ihan noihin perusmalleihin. Eikä ne kyllä kovin kauan kestä, max 2000Km.
Olisko Busapappa2 jotain suosituksia polvipaloiksi? :p
Löytyykö sulta vähän ajettuja polvipaloja? Keskeltä sais olla mielellään uudet, ei haittaa jos sivut on "palaneet"..
Löytyy IXS palat just sopivan kovat TurboBusa käyttöön. Kestää piiiiiitkäääään. Reunat on ajettu sopivasti että katu-uskottavuutta löytyy, näillä kyllä pärjää nakkikioskin jonossa.
Ok, voisin ottaa kaikki sun vanhat polvipalat, niitä kun tuppaa menemään turbokäytössä 4-5 paria / 1000km. Suoralla tielläkin sulavat paikalleen.
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...joskus näitä on poistettu sotkemasta keskusteluja, joita joku toinen ehkä ihan oikiasti tietoa tarvitteva kyselee/pannee alulle.
Valitettavasti ittekki jouvun tunnustautumhan Busanistiksi, joka ossaan suurinpiirthein tankata ja ilmanpainhet tarkistaa, enkä ole jatkuvasti käet kyynärpäitä myöten öljyssä tai ossaa antaa hienoja teknisiä neuvoja...eli anteeksi näin etu- ja jälkikäthen jos satun joskus kyselemhän/olen joskus kysellyt tyhmiä.
Perustethanko se oma "paskanjauhantaosio" tännekki niinkö tuola org.:n puolella on?
Valitettavasti ittekki jouvun tunnustautumhan Busanistiksi, joka ossaan suurinpiirthein tankata ja ilmanpainhet tarkistaa, enkä ole jatkuvasti käet kyynärpäitä myöten öljyssä tai ossaa antaa hienoja teknisiä neuvoja...eli anteeksi näin etu- ja jälkikäthen jos satun joskus kyselemhän/olen joskus kysellyt tyhmiä.
Perustethanko se oma "paskanjauhantaosio" tännekki niinkö tuola org.:n puolella on?
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Suunnilleen kaikki info mitä tässä topicissa on löytyy tuolta: Rengas FAQtoimeve kirjoitti:...joskus näitä on poistettu sotkemasta keskusteluja, joita joku toinen ehkä ihan oikiasti tietoa tarvitteva kyselee/pannee alulle.
Valitettavasti ittekki jouvun tunnustautumhan Busanistiksi, joka ossaan suurinpiirthein tankata ja ilmanpainhet tarkistaa, enkä ole jatkuvasti käet kyynärpäitä myöten öljyssä tai ossaa antaa hienoja teknisiä neuvoja...eli anteeksi näin etu- ja jälkikäthen jos satun joskus kyselemhän/olen joskus kysellyt tyhmiä.
Perustethanko se oma "paskanjauhantaosio" tännekki niinkö tuola org.:n puolella on?
Eikös tuo riitä paskanjauhanta osastoksi?
Ei olla niin tosissaan näin perjantaina!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Jeba! Keskitytään me Veke olennaiseen, eli ajamiseen. Antaa muitten "rimmata", testata ja väitellä mikä Gummi on paree ? :p Oiskoos ollut Artsi joka joskus sano, että semmonen rengas on ihan hyvä mikä on pyöree ja kumia. Korjaa Artsi jos "Jauhan paskaa" ? Toisille sopii toisenlainen Rengas ja toisille se taas ei käy laisingan ?! Kaikki kuluu vaihtokuntoon ennen pitkää. Mitä tulee Jukan 200: seen, jonka joku "Tuomitsi" liian liukkaaksi ?? Ni hyvin näkyy pelittävän Jukkiksen K7 :ssa, ja ON muuten tanan upeen näkönen, joten oiskoos seuravax mullakin ? Aika näyttää . :rasberry:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Koijari kirjoitti:Kyllä näkyy viis tonnia olevan maksimi mille rattaalle tahansa.Alkuperänen kesti 5100
ja pirellin diablo palo alle noin viidessätonnissa.Nyt alla dunlop spor max saas nähdä miten se kestää.
Kotimaan matkailua ja parit kiihdytyskisat:
Pilot Power 6000km
Kotimaan + ulkomaan matkailua:
Pilot Power 8400km
Edited By jarim on 1181326821
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Kotimaan ja ulkomaan matkailua + hivenen kevyttä mutkapätkäilyä varsinkin Skånessa ( Mahtavat mutkatiet ) 14.000km Metzeeler Z6 .
Ja sorry, ei fotoo enää, on kierrätetty jo !!
Edited By busapappa2 on 1181327617
Ja sorry, ei fotoo enää, on kierrätetty jo !!
Edited By busapappa2 on 1181327617
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:No kevät kelit on oma lukunsa, mutta kyllä kybän savuttaa takasella ja 15 jopa etusella, ajo tapa on aikas ratkaseva. Meitsillä on pokeja rienaava tapa ajaa pujotellen motarillaki ! Ajoala levenee, ja pito paranee !!
Siis Z6:lla
Vähän samaan malliin, alkuperäinen (vm. 2005) edessä ja noin 15.000 km takana. Taakse vaihdettu Z6, jolla hetken vielä menee...
Maantieajoa lähinnä. 2005 kesällä ajettu ensiasennustakarengas Norjassa ja Mo I Ranan radalla vaihtokuntoon (jonka bodiumilta avatar).
Mites usein muuten seurailette ilmanpaineita renkaissa ja paljoako ootte pitäneet?
Edited By Vikla on 1181548168
markosalmi kirjoitti:Kertokaapa kokeneemmat kauanko teillä on kestänyt ensiasennuskumit Bridgestone Battlax bt056j ?
6800km kesti orggis takanen nyt on takana diablo corsaIII ja parin tonnin ajelun perusteella tuntuu ainakin paljon "hermostuneemmalta" kun alkuperäsellä. Itse kyllä pidän sitä vaan positiivisena ominaisuutena vaikka en mikään ratakettu olekkaan, kaukana siitä :p
nomad667 kirjoitti:markosalmi kirjoitti:Kertokaapa kokeneemmat kauanko teillä on kestänyt ensiasennuskumit Bridgestone Battlax bt056j ?
6800km kesti orggis takanen nyt on takana diablo corsaIII ja parin tonnin ajelun perusteella tuntuu ainakin paljon "hermostuneemmalta" kun alkuperäsellä. Itse kyllä pidän sitä vaan positiivisena ominaisuutena vaikka en mikään ratakettu olekkaan, kaukana siitä :p
Joo - Corsa takana tuntui aluksi aika rauhattomalta, mutta alkoi tasaantumaan mitä enemmän sitä ajoi. Suoralla ajaminen ei sinänsä ollut ongelma, mutta esim. rekkojen takana ilmavirtaukset tarttuivat pyörään isoissa vauhdeissa helpommin tehden siitä vähän rauhattoman. Saattaa johtua siitä että pito on renkaassa parempi kuin vakiobattlaxissa ja siten pienet ilmavirran heilahtelut eivät pääse luistattamaan perää ? Mutta se kanttauskyky, ihan uskomatonta miten tuolla renkaalla pystyy ajamaan mutkaan ja silti luottamaan pitokykyyn. No reiluissa 200km/t vauhdeissa se kyllä menee kuin juna, ei mitään rauhattomuutta. (Tällöin ajopaikkana erilaiset lentokentät ja moottoriradat.)
Näytti tänään tulleen sitten Corsa tiensä päähän kun keskeltä alkoi pilkistämään jonkinlaista metalliverkkoa. Kaikenkaikkiaan jotain 7-8tkm se kesti tuohon pisteeseen - eli melkein saman kesti kuin vakiobattlaxkin. Ehkä vaan ajan kovin rauhallisesti kuin noinkin pitkään kestävät ?
Toistaiseksi en ole keksinyt mitään syytä vaihtaa juuri nyt rengastyyppiä, mutta otan mielelläni vastaan perusteluta varsinkin nyt kun asia on hyvin ajankohtainen. )
Edited By PetriK on 1181764046
Ajaako kaikki tosiaan renkaat noin loppuun? :p Minä yleensä vaihdan renkaan kun siinä on kuviota jäljellä ~1mm tai jopa enemmän. Pyörä on yleensä jo tuossa vaiheessa todella kankea ajettava johtuen leveästä kuluneesta osasta renkaan keskellä. Ei nuo renkaat nykyään enää niin paljoa maksa (Espanjasta) että jaksaisi hukata hyvän pyörän hyvät ajo-ominaisuudet huonoon renkaaseen.PetriK kirjoitti:Näytti tänään tulleen sitten Corsa tiensä päähän kun keskeltä alkoi pilkistämään jonkinlaista metalliverkkoa. Kaikenkaikkiaan jotain 7-8tkm se kesti tuohon pisteeseen - eli melkein saman kesti kuin vakiobattlaxkin. Ehkä vaan ajan kovin rauhallisesti kuin noinkin pitkään kestävät ?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport