markosalmi kirjoitti:Kertokaapa kokeneemmat kauanko teillä on kestänyt ensiasennuskumit Bridgestone Battlax bt056j ?
Takana kesti alle 6t, vaikka ajoin ihan sukkasillani hiippaillen.
Vaihdoin Z6:een, joka näyttää kestävän paljon pidempään; nyt 13t mittarissa eikä vielä paljon näytä kuluneelta. Tosin arviointi ei ole kovin helppoa kun Z6:ssahan ei ole keskellä uria joiden syvyyttä kävisi ihmetteleminen, ja lisäksi profiilin pyöreä muoto pysynyt oikein kiitettävästi. Paineita pidän jonkun verran enemmän kuin suositus on.
Myös Tytyvääne Metzeelerin Z6 : siin . Etunen meni just vaihtoon, yli kympin ajoin ja ihan väärillä ilmanpaineilla, joten kului montuille, pintaa olis piisannu vieläki . No nyt on Digimittari aina megessä, huoltamoiden mittareissa voi ool JOPA Bari:n Heittoja ? ???
Joskin enpä ole muita kokeillutkaan SIIS nyt, sen tauon jälkeen . Z6 sia sekä Bandiitissa, että Busassa !
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Tavallinen Diablo suli näköjään alle noin 5tkm jälkeen. Näin keväällä karhea asvaltti syö näköjään ihan pirusti rengasta. 3bar pitänyt takana painetta. Diablosta ei kuitenkaan mitään pahaa sanottavaa, hyvä rengas, mutta ei mikään superkestävä. Radallakin pärjää hyvin ainakin meikäläisen mummovauhdilla.
Pistin tilauksen menemään reifenversandilta Z6:sta, pikkasen vajaa 250 setti. Toivotaan että metseleerit kestää paremmin.
No kevät kelit on oma lukunsa, mutta kyllä kybän savuttaa takasella ja 15 jopa etusella, ajo tapa on aikas ratkaseva. Meitsillä on pokeja rienaava tapa ajaa pujotellen motarillaki ! Ajoala levenee, ja pito paranee !!
Siis Z6:lla
Edited By busapappa2 on 1177350027
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Jukkis kirjoitti:Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Kyllä se Jukkis taitaa aikaisen asfaltin karkeutta olla. Mulla meni 4300km ensiasennuksella. Laitoin pari viikkoa sitten uuden Bridgestonen BT021:sen joka pitäis olla keskeltä kovempi ja reunoilta pehmeempi. Nyt 6000 mittarissa ja hyvältä on rengas tuntunut tähän asti. Erittäin suuntavakaa eikä urat tunnu. Pito myös parempi joka suhteessa orggikseen verrattuna.
Jukkis kirjoitti:Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Saa niitä kunnollisiakin renkaita alle kahdensadan. Jostain jopa setin melkein kahteensataan.
Jukkis kirjoitti:Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Saa niitä kunnollisiakin renkaita alle kahdensadan. Jostain jopa setin melkein kahteensataan.
Joo, ainakin mun käytössä tuo oli aivan järkyttävän liukas.
Jukkis kirjoitti:Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Saa niitä kunnollisiakin renkaita alle kahdensadan. Jostain jopa setin melkein kahteensataan.
Battlaxilla kelasin 8000+ km ja nyt alla uudenkarhea Pilot Road II. Tuntuupi oikein hyvältä ajaa ja vaihtanen etusen kanssa Pilot II:seen vielä tälle kaudelle. Gummien kestävyydestä enemmän ehkä sitten ens kesänä...
Jukkis kirjoitti:Ensiasennusrengas alle 4 tonnnia onko ollu poikkeuksellisen karkeet asfaltit, vai tää kasvihuoneilmiö ku pääsee ajeleen ni aikaisin keväällä ??? Kaveri puhu ympäri ja laitatin maxxitin radialin 200:sen. katotaan mites se pellittää.. Hinta oli kohillaan reilusti alle kahdensadan.
Saa niitä kunnollisiakin renkaita alle kahdensadan. Jostain jopa setin melkein kahteensataan.
Mezeeler Z6 takanen 14.000km, joskin tuli vyö näkyvin ! Nyt alla Pirelli Diablo Strada, hjuvalta tuntuu, vaik on touring rengas ni pitoo löytyy hyvin. Edessä edelleen Z6 . 200 :nen on mageen näköne, eli ainut syy mix vois laittaa, mut ei taatusti ajettavuus parane, joskaan ei tod. näk. paljo huononekkaan ?? ???
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Mezeeler Z6 takanen 14.000km, joskin tuli vyö näkyvin ! Nyt alla Pirelli Diablo Strada, hjuvalta tuntuu, vaik on touring rengas ni pitoo löytyy hyvin. Edessä edelleen Z6 . 200 :nen on mageen näköne, eli ainut syy mix vois laittaa, mut ei taatusti ajettavuus parane, joskaan ei tod. näk. paljo huononekkaan ?? ???
Ei huonone ajettavuus ei, jos päästää pelkkää motaria suoraan aina.
Vois laittaa 290mm takasen, huononeeko ajettavuus? Entä mitkä polvipalat ois hyvät?
Niinpä, tuohonkin on aika monta vastausta. Toiset tykkää nahkapaloista toiset jopa tekee palansa itse koriliimasta. Mä olen kyllä tyytynyt ihan noihin perusmalleihin. Eikä ne kyllä kovin kauan kestä, max 2000Km.
Olisko Busapappa2 jotain suosituksia polvipaloiksi? :p