Turun busanistit
Onha se ihan hieno paikka, sit ku tuutte takasin päin, ni menkää Kemiöstä koilliseen, eli vartsalan lossin kautta, se on kiva hiljanen mutkapätkä!pekkas-1 kirjoitti:Sunnuntai vois olla siinä puolen päivä paikkeilla aika hyvä.Ollaan menossa muijan kanssa lauantaina Kasnäsiin, kun on kuulemma aika hieno paikka. Onko joku teistä ollut siellä? Olisko tuo Kuparivuori hyvä paikka, vaikka sunnuntaina 12 jälkeen.
Jos nyt tälläkertaa NE jotka on tulossa huutaisi HEP!!! niin tietää kuinka moni oikeesti on tulossa sunnuntaina...
HEP!!!
Edit: Sääkin pitäisi muuten olla kohdillaan...
Edited By Jorgos on 1180671963
HEP!!!
Edited By Jorgos on 1180671963
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Ei viittitty lähteä kun näytti niin kurjalta ilmalta silloin... Mut sunnuntai passaa hyvin ainakin omalle kohdalle, pikku-broidista ei ole varmuutta. Ja sää karttakin näyttäis suosivan tota päivää!pekkas-1 kirjoitti:Oliko Laitilan kaverit paikalla?
Lauantaiksi ollaan suunniteltu käydä Kasnäsissä, mut sunnuntai on myös yks vaihtoehto. Eiks se oo luvannu hyviä ilmoja, vaikkei ihan 30 astetta oliskaan. teille osallistuneet.
Kasnäsin metät on tullut itelle tutuksi... Joskus armeija-aikana käytiin siellä harjoittelemassa laivan piilottamista isolla navella... Eli monia öitä vietetty siellä pusikoissa... Hieno paikka varmaan se on sieltä ihmistenilmoitakin!heinoll kirjoitti:pekkas-1 kirjoitti:Sunnuntai vois olla siinä puolen päivä paikkeilla aika hyvä.Ollaan menossa muijan kanssa lauantaina Kasnäsiin, kun on kuulemma aika hieno paikka. Onko joku teistä ollut siellä? Olisko tuo Kuparivuori hyvä paikka, vaikka sunnuntaina 12 jälkeen.
Onha se ihan hieno paikka, sit ku tuutte takasin päin, ni menkää Kemiöstä koilliseen, eli vartsalan lossin kautta, se on kiva hiljanen mutkapätkä!
heinoll kirjoitti:pekkas-1 kirjoitti: Jos vaekka Andy ja TTJ ja Centrikski kerkes sillon ja tietty noi Laetilan miähet!
Korjataan sen verran, et se on Laetlan miähe - ei Laetilan miähet... Olllaanpas tarkkoina.
OT: Paitsi et en itekkään oo kyl ihan varma tost murteest, mut väliäkö sillä, kuulostaa joka tapauksessa helve*in tyhmältä ulkopaikkakuntalaisten mielestä!
Niin ja Kuparivuori tiedetään - Eniron kartta selvensi asiaa!
Edited By peltsi85 on 1180683131
HEP!Jorgos kirjoitti:Jos nyt tälläkertaa NE jotka on tulossa huutaisi HEP!!! niin tietää kuinka moni oikeesti on tulossa sunnuntaina...
HEP!!!
Korjataan sen verran, et se on Laetlan miähe - ei Laetilan miähet... Olllaanpas tarkkoina.
No hyvä, asia selvä!
pekkas-1 kirjoitti:Mitä työtä oikein teet, kun sunnuntaikin olet raatamassa? Toivotaan että pääset. Kuuluuhan sunkin päästää höyryt ulos baanalla.
Olen sellaisessa "pienessä" pajassa nimeltä Hansaprint... Tälläkin hetkellä katselen haikeana ulos työpaikan ikkunasta, prkl ku pääsis pois täält.
Taitaa se huominen jäädä mun osalta.
Yritetään taas seuraavan kertaan, tosin edelleen on sillainen pieni toivo että saatais hommat pois alta.
[EDIT] Eli nyt kyl uskallan jo sanoo HEP [/EDIT]
Edited By Centrix on 1180812241
Kysynpä teiltä, että kun mulla on tuo oma busa niin väritykseltään harmaa / tummanharmaa. Nyt siihen on jostain ihmeen paikasta tullut vasemmalle puolelle katetta niin joitakin naarmuja. Ite niitä en varmasti ole tehnyt ja pyörä ei ole ikinä ainakaan mulla kaatunut enkä kolhinu, joten mulle tai meille täysi mysteeri. Toisella puolella ei mitään naarmuja.Olen ajatellut, että koska vasen puoli on aina tien keskiviivan puolella, niin jos vastaan tulevista autoista lentää jotain pieniä kiviä ja ovat naarmuttaneet katetta. Teetätin väliaikaisesti siihen muutamia harmaa / tummanharmaita tähtiteippejä, mutta niitä rupee olemaan kohta jo liikaa. Ajattelin vielä ennen maalausta kokeilla värivahoja, mutta sitäkin kun saa vain harmaata mutta ei tummanharmaata. Osaatteko auttaa asiassa?