Meitsällä painaa pahasti työhommat päälle ja joutuu lähteen iltapäivällä jo etelää kohti, mutta jarim ja tase1 varmaan joutaa kahvitteleen. Löytykös sieltä Haparandan seutuvilta minkäänlaista majoitusta?
Sunnuntaina maisemmissa olen ainakin minä. Tosin riippuu hyvin pitkälti siitä että mihin aikaan oisitte tulossa.. Voisin lähteä tästä mukaan ja ajella Ouluun kahville. Jarim ja muut?
JanneT kirjoitti:Meitsällä painaa pahasti työhommat päälle ja joutuu lähteen iltapäivällä jo etelää kohti, mutta jarim ja tase1 varmaan joutaa kahvitteleen. Löytykös sieltä Haparandan seutuvilta minkäänlaista majoitusta?
Haaparanta on Oulusta katsoen pohjoisessa...ei etelässä :p joten väärästä paikasta Jannet kyselet majotusta. No joo.....
Mie lähen taas sunnuntaina työhommiin kohti pohjosta. Mihin asti tämä jengi on ajelemassa?
Lähden la päivänä Kuusamoon ja sitä kautta maanantaina vaimon kans itäsuomea
kiertään.Muuten aina ajo kelpaa.Kesäloma meinaan alkoi.
Tuossa pe päivänä tuli 1000 mailan rautaperse ajo ajettua loman aluksi.
jarim kirjoitti:Olehan Ago yhteydessä, sikäli kun ajokuntoa piisaa niin tottahan me miitti pyöräytetään. Tai jos ei piisaa niin meilläkin saa käydä kaffella.
Paikalla ollaan.. Olen kesälomalla.. Käykää Jarim luona kahvilla, ajelen vaikka sinne