Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?
Mulla ois Busassa mallia madallettu satula...
Voisin vaihtaa sen normi satulaan niin sais tota polvikulmaa taasen hiukka oikosemmaks... Eli mikäli vaan kiinnostusta löytyypi niin tuu kiskaseen vaik miitissä hihasta ni laitetaan satulat vaihtoon
Ja mikäli Hermo on löytäny jo jonkin muun ratkasun niin joku toinen voipi sit tulla nykiin hihaa
Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?
Mulla ois Busassa mallia madallettu satula...
Voisin vaihtaa sen normi satulaan niin sais tota polvikulmaa taasen hiukka oikosemmaks... Eli mikäli vaan kiinnostusta löytyypi niin tuu kiskaseen vaik miitissä hihasta ni laitetaan satulat vaihtoon
Ja mikäli Hermo on löytäny jo jonkin muun ratkasun niin joku toinen voipi sit tulla nykiin hihaa
Kiitos vaan tarjouksesta, mutta olen kyllä tyytyväinen omaan pyörääni ja korkeuteen. Ajatuksena olikin, että jos pitää toinen pyörä jossain vaiheessa hommata, niin etukäteen tässä tiedustelin onko tuo madaltaminen mahdollista ja näyttäähän se olevan. Ellei sitten löydy jostain valmiiksi madallettua...
Korotuspalat laitoin viime kesänä ja kyllä muuten auttoivat huomattavasti (mallia MiksaK). Suosittelen. Nyt kun polvikulman saisi vielä kuntoon. Mikähän olisi sellainen hinta/laatu suhteeltaan inhimillinen ratkaisu. Jos esim. jollain tiedossa hyvät tapit niin linkkiä vaan