Tuo pitää paikkansa Fastm8. Uutena oli mulla 06:ssa pientä nypytystä pintakaasulla, riippumatta kierroksista. TRE:n asennuksen jälkeen vaiva helpotti.Fastm8 kirjoitti:Joissain tapauksissa TRE auttaa tuohon nykimis-ongelmaan.
Power commander ii - Sopiiko
- busapappa2
Jukkis kirjoitti:Ei nyi, eikä potku lopu, siis mulle riittää tässä vaiheessa. Tohtori pisti tre:n, yosimurat, vapaavir..com.. ja penkitti ja lopusta en tiä. Sano vaan että on erittäin hyvä yksilö. Kuva tulossa..
Jukkiksen käppyrä "loistoyksilöstä"
http://galleria.busanistit.org/albums....sta.jpg
Edited By busapappa2 on 1177865794
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Samoin kävi mun -06:ssa. Laitoin TRE:n viikko sitten. Kun kelit lämpenee testaan vähän lisää. Voi olla ettei tartte käydä Yoshiboxilla ollenkaan.jussibussi kirjoitti:Fastm8 kirjoitti:Joissain tapauksissa TRE auttaa tuohon nykimis-ongelmaan.
Tuo pitää paikkansa Fastm8. Uutena oli mulla 06:ssa pientä nypytystä pintakaasulla, riippumatta kierroksista. TRE:n asennuksen jälkeen vaiva helpotti.
Epäilisin myös jotain häiriötä, koska ei se noinpaljoa pitäisi lähteä vatkaamaan. Aikanaan autoja penkitettäessä muutettiin hieman sytytysennakkoa / nokan asentoa, niin ei niistä mitään hässäköitä tuullut vaikka muuten tehot ja väännöt muuttuikin.teke67 kirjoitti:Siinä on jotain häiriöitä tullut myös mittalaitteista, mutta
käyrästä tuli hieman aaltoileva.
Jatkamme säätötyötä ja katsotaan saako käyrästä
nätimmän tapaisen kiilan kans vai otetaanko se pois,
meinaa vaan tää kevät olla kiireistä aikaa penkittäjällä.
Ajoitteko monta vetoa kiilalla? Samanlaisia käppyröitä?
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Anssi kirjoitti:Gipro tilattu stormilta jo maaliskuussa, saisivat vaan toimitettua. Eilen kun kysäisin, niin meinasivat, että vielä pari viikkoa... Nytkytellään siihen asti
Tuskin juurikaan nykimiseen vaikuttaa, jos sulla säätämätön koko torvisto on.Rikastusta taitaa kaipailla alhaalle ja varmaan ylhäällekkin.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87