Ahtaako - Blow me
Saattaa olla, että tästäkin aiheesta on täällä keretty jo vääntämään, mutta koska olen ollut harvinaisen poissaolevana, jo jonkun aikaan, on se ainakin mennyt minulta ohi...
Löytyykö Suomesta yhtään TTS Performancen mekaanisella ahtimella olevaa Busaa, tai muutakaan pyörää? Joskus kuulin huhua jonkun moisen projektin aloittaneen, mutta miten on todellisuuden laita?
"Tavallisia" Turboja tuntuu olevan jo senverran, että se ei enään houkuttele, mutta tuollaista ahdinta olen kuolannut jo sen ilmestymisestä lähtien... Vähän arvokashan se on, mutta onko sen ennenkään annettu olla este...
-RD
Löytyykö Suomesta yhtään TTS Performancen mekaanisella ahtimella olevaa Busaa, tai muutakaan pyörää? Joskus kuulin huhua jonkun moisen projektin aloittaneen, mutta miten on todellisuuden laita?
"Tavallisia" Turboja tuntuu olevan jo senverran, että se ei enään houkuttele, mutta tuollaista ahdinta olen kuolannut jo sen ilmestymisestä lähtien... Vähän arvokashan se on, mutta onko sen ennenkään annettu olla este...
-RD
Ei ainakaan minun tiedossa ole moista. Joten ei kun hyppäät vaan tuumasta toimeen niin kerkeet vielä ens kesäksi saada pelin alleRoad Dog kirjoitti:Saattaa olla, että tästäkin aiheesta on täällä keretty jo vääntämään, mutta koska olen ollut harvinaisen poissaolevana, jo jonkun aikaan, on se ainakin mennyt minulta ohi...
-RD
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
RHead kirjoitti:Ei ainakaan minun tiedossa ole moista. Joten ei kun hyppäät vaan tuumasta toimeen niin kerkeet vielä ens kesäksi saada pelin alle
Näin vähän pelkäsin/toivoinkin. Tuohon tietenkin olisi helpompi ryhtyä, mikäli löytyisi edes joku kenen tekeleestä tuota voisi käydä lunttaamassa, mutta näköjään niitä pioneereja tarvittaisiin vielä tälläkin alalla.
Katsotaan miten äijän käy...
-RD
tetsa kirjoitti:tuoreesssa fast bikes lehdessä näyttää olevan testissä moinen peli.
Tarttee käydä kaivamassa ko. lehti jostain.
Tämä on varmasti kaikkein väärin mahdollinen palsta kysyä tätä, mutta onko kukaan teistä koskaan löytänyt mitään lääkettä vaivaan "Mutkun mä haluuun..."?! Selitä tässä nyt sitten itselleni, saatika kirjanpitäjälle tai tilintarkastajalle, että miksi ihmeessä pyörään vain yksinkertaisesti on tilattava ahdin...
-RD
Henkilökunnan henkisen hyvinvoinnin ylläpitoon Aspiriini ei siihen tehoa ja alkoholi tuottaa runsaasti maanantai poissaolojaRoad Dog kirjoitti:Selitä tässä nyt sitten itselleni, saatika kirjanpitäjälle tai tilintarkastajalle, että miksi ihmeessä pyörään vain yksinkertaisesti on tilattava ahdin...
-RD
RHead kirjoitti:tetsa kirjoitti:tuoreesssa fast bikes lehdessä näyttää olevan testissä moinen peli.
Saisko siitä scannia vaikka??
Ostinpa lehden, mutta en omaa skanneria. Eipä tosin ole kovin mainitsemisen arvoinen juttukaan. Mekaanisen ahtimen antamaan tehoa kehutaan käyttökelpoisemmaksi kuin turbon ja pyörien ajettavuutta pidetään alkuperäisen oloisena. Testissä on siis Busa, 1k GSX-R ja 1400GSX. Busasta otettu 235 heppaa ja muista tasan parisataa.
Haiskahtaa kolmen aukeaman mainokselta, enemmän kauniita kuvia kuin tekstiä ja sekin vähän mitä on, pelkkää kehua. Hmm...
-RD
Tuu kattoo.
Joo, voin tullakin kunhan noi ilmat hiukan paranee 70km lenkin heitin äsken Puolet siitä sateessa, kerhotakki pitää vettä
Samasta syystä ei oo vielä juurikaan kilsoja tullu. En jaksa ottaa turhaa stressiä tuosta harrastuksesta. Ajelen mielummin sitten kun se on miellyttävää omasta mielestänikin.
"Remmivetoinen" on siis jo nipussa ja säädöissä ??? ...juu katsomaanhan tuota on lähdettäväRoad Dog kirjoitti:Tuu kattoo.
Joo, voin tullakin kunhan noi ilmat hiukan paranee 70km lenkin heitin äsken Puolet siitä sateessa, kerhotakki pitää vettä
Samasta syystä ei oo vielä juurikaan kilsoja tullu. En jaksa ottaa turhaa stressiä tuosta harrastuksesta. Ajelen mielummin sitten kun se on miellyttävää omasta mielestänikin.
Jardze kirjoitti:Road Dog kirjoitti:Tuu kattoo.
"Remmivetoinen" on siis jo nipussa ja säädöissä ??? ...juu katsomaanhan tuota on lähdettävä
Nipussa on ollut hetken, kohtuullisissa säädöissäkin jo. Lopullinen hiominen vaatisi käytännönkilsoja, ja niitä en tässä ole aikaiseksi saanut...
Aikaahan tuo vei, kun ei oikein ole käytännön kokemusta moisista projekteista, eli suurin osa mietittiin kantapään kautta. Toisaalta se oli tiedossa ja on iso osa koko rojektin ideaa.
Viikonloppuna oltais tulossa tsadiin ??? Oliskohan henskelivetonen maisemissaRoad Dog kirjoitti:Jardze kirjoitti:Road Dog kirjoitti:
"Remmivetoinen" on siis jo nipussa ja säädöissä ??? ...juu katsomaanhan tuota on lähdettävä
Nipussa on ollut hetken, kohtuullisissa säädöissäkin jo. Lopullinen hiominen vaatisi käytännönkilsoja, ja niitä en tässä ole aikaiseksi saanut...
Aikaahan tuo vei, kun ei oikein ole käytännön kokemusta moisista projekteista, eli suurin osa mietittiin kantapään kautta. Toisaalta se oli tiedossa ja on iso osa koko rojektin ideaa.