Turbon seokset
Lyhyen kemian mukaan: H2O ruutataa tuleen niin, H palaa ja O:ta jää jäljelle .... perskules näin se taitaa ollaKujo kirjoitti:Vesi lisää hapen määrää pakokaasussa, mutta ei vaikuta seossuhteeseen juurikaan. Seos kannattaa ajaa ilman vettä.
hetkinen??? vai sammuuko se tuli..... en tiedä
Tottapuhuen... ihan järkeen käypä juttu.... säädetäämpä ilman ruuttaa ens kerralla.
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
On vielä... kun jaksoi pitää paineet 3bar:ssa vedoissa..gold kirjoitti:Onkos matilla vielä vakio pensapumppu paikollaan? Vaihtaisin kyllä pumpun jos on vakio vielä paikollaan.... t: suki
katsotaan kun testataan niitä suurempia suuttimia, alkaako sit paineet tippua
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Fakta on, että esim Boshin 147l pumpulla ja painesäätyvällä regulla laitos on mahdollista säätää niin paksulle ettei muuta kuin prötää. Siis ihan niillä sarjan omilla suuttimilla. On mahdollista, että lisäsuuttimen koon kasvattaminenkin auttaa jonkin verran, mutta ei sillä kuuhun mennä. Ehdottomasti olen sitä mieltä, että orkkispumppu (myös uudempi malli) on auttamattoman pieni kun puhellaan yli 250 tehoista.
No niin, niinhän siinä kävi ettei suurempia samankokoisia (rungoltaan) suuttimia löytynyt joten bensapumppu ja regu tuli asennettua..... hieman piti nostaa bensanpaineet normaalia korkeammaksi (3,2bar) et alkoi seokset olla kohdallaan....
Sekin tuli huomattua et liian korkeat bensanpaineet alkaa rassaa F1 valoa....... Kiitokset jälleen kerran Kujolle ja Sukille
Edited By kajbusa on 1175065002
Sekin tuli huomattua et liian korkeat bensanpaineet alkaa rassaa F1 valoa....... Kiitokset jälleen kerran Kujolle ja Sukille
Edited By kajbusa on 1175065002
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Huono ulosanti ...... lopullinen syy oli KAI siinä mapin takaiskussa (ei päästänyt riitävän nopeasti ilmaa läpi)... eli kun korkeilla Bensanpaineilla yritettiin vetoja, aina syttyi f1 valo... mutta kun paineita pudotettiin niin eipä enää sytytellyt.
Olisko takaisku saanut nopeammin "ilmaryöpyn" mitä se ei ehtinyt läpäistä...... tai jotain ... selittäkään ken paremmin osaa.
Olisko takaisku saanut nopeammin "ilmaryöpyn" mitä se ei ehtinyt läpäistä...... tai jotain ... selittäkään ken paremmin osaa.
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
Nonni, heiluvien paineiden kimppuun tuollaisen avulla.
Möykky on Aeromotive 13109
Club 100 m/s
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
Nonni, heiluvien paineiden kimppuun tuollaisen avulla.
Möykky on Aeromotive 13109
Niin no, no niin...
Kuvathan rupee olee jo samanlaisia ku Amerikan foorumeilla.
Mitä kustansi toi vasemmanpuoleinen murikka?
http://galleria.busanistit.org/artsi/kyk
Kekku kirjoitti:Mitä kustansi toi vasemmanpuoleinen murikka?
http://galleria.busanistit.org/artsi/kyk
Suunnilleen 350 euroa postikuluineen. Tuli brittilästä, samasta putkasta kuin muutkin kytkinkilut.
Club 100 m/s
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
Nonni, heiluvien paineiden kimppuun tuollaisen avulla.
Tämä vihdoin kiinni ja ekat kilometrit testiä takana. Pitää säädetyn b-paineen tarkemmin kuin entinen + nostaa bensanpaineen selvästi ahtojen mukana (+1 bar ahtoa, +1 bar b-painetta). Lupaa hyvää dynoajoon...
Vanha säädin oli siis Mopo-Sportin FSE, eikä Malpassi kuten aiemmin kirjoitin.
Club 100 m/s