Uusi busa kotona - Miten sisäänajo?
- busapappa2
Jeba. Pannaa poikki NYT
Tulleehan sitä paskaa puhuttuu paremmassakin mielentilassa kun NYT. Muistin väärin SORRY AGO ! Muuten Lippis jonka lupasin, oottelee tosa postin avautumista ! Toivotaan että ehin/muistan lähettää, ennen lähtöö !
Eikä mopoo tartte syyttää propleemista. Joskus vaan elämä heittelee . ELI NAKS
Edited By busapappa2 on 1175948902
Tulleehan sitä paskaa puhuttuu paremmassakin mielentilassa kun NYT. Muistin väärin SORRY AGO ! Muuten Lippis jonka lupasin, oottelee tosa postin avautumista ! Toivotaan että ehin/muistan lähettää, ennen lähtöö !
Eikä mopoo tartte syyttää propleemista. Joskus vaan elämä heittelee . ELI NAKS
Edited By busapappa2 on 1175948902
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Kadulla ilmeisesti ajetaan kone ensin lämpimäks ja avataan kaasu kunnolla lyhyillä vedoilla kakkosella kolmosella ja nelosella.Fastm8 kirjoitti:Tuolla yhdet hyvät(?) ohjeet sisäänajon suorittamiseksi. ... eli 9 ajoo dynossa ja se on siinä.
Ilmeisesti suurimmat ongelmat sisäänajossa maantiellä on poliisi ja liian vähäinen kaasun käyttö. :p
Tän mukaan ensimmäisen 200 mailin aikana täytyis männänrenkaita rasittaa tarpeeks.
hmm. meniköhän tää mun englannin taidoilla nyt ihan oikein?
Ainakin mun uusia männänrenkaita on vedetty rajoittajaan useampaanki kertaan penkissä @ 300++ km/h...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tervehdys busanistit, sain hyviä vinkkejä uuden busan sisäänajoa varten mut pakko kysyy et viekö busa oikeasti yli 10l sadalle kilometrille bensaa, itse olen ajellut nyt aika kiltisti 200km ja kulutus hämää kun kuuntelee muiden pyörien kulutuksia...eli onko siis vain ominaisuus ja harrastus eli hyvä sellainen maksaa...sitäpaitsi bensaahan saa letkusta joka huoltoasemalta
- jakehaanpää
- Site Admin
make=rules kirjoitti:Tervehdys busanistit, sain hyviä vinkkejä uuden busan sisäänajoa varten mut pakko kysyy et viekö busa oikeasti yli 10l sadalle kilometrille bensaa, itse olen ajellut nyt aika kiltisti 200km ja kulutus hämää kun kuuntelee muiden pyörien kulutuksia...eli onko siis vain ominaisuus ja harrastus eli hyvä sellainen maksaa...sitäpaitsi bensaahan saa letkusta joka huoltoasemalta
Jos sun kiltisti ajolla menee yli 10 l/100 km niin jossain mättää ??? Joko kiltisti ajosi on yli 9 tonnin kiekkojen tai mittaristosi näyttö ei ole L/km vaan km/L tai jotain...
"Normi" ajossa siel viiden seitsemän välillä / 100 km
Yllättäen Gold... ensin
Edited By jakehaanpää on 1176314301
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- busapappa2
Joo se toinen luku on hetkittäisestä ajosta, eli jos kylmillä starttaa voi sieltä löytyy 15 l kulutuksiiki, mutta tee niinku Goldi neuvo, niin tulee oikee luku, mulla menee vähä "ranteesta riippuen" 5,8L - 6,4L normiajossa, eli sekari kaupunki/maantie/ ja "vähä" noppeempi maantie, eli motari ! Keskikulutus on heilunut siellä kuuden litran pinnassa. Mopo on 25tkm ajettu K4 -05 regattu ! ja säädöt aikas hyvi kohilla ainaski ajotuntumasta päätellen. :p
No ens viikolla Gipro, Penkki ja säätö ! JA tietysti Huolto !! Sitten kesäkoitoksiin valmiina !
Varmin tapa mitata kulutus on trippi nollille, tankillisella pärrää n. 300km sit syttyy valo ja TOSIAAN kandee tankata, sillä ajaa vielä ehkä 30km tai niillä nurkilla !
Edited By busapappa2 on 1176393190
No ens viikolla Gipro, Penkki ja säätö ! JA tietysti Huolto !! Sitten kesäkoitoksiin valmiina !
Varmin tapa mitata kulutus on trippi nollille, tankillisella pärrää n. 300km sit syttyy valo ja TOSIAAN kandee tankata, sillä ajaa vielä ehkä 30km tai niillä nurkilla !
Edited By busapappa2 on 1176393190
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Jos sen verta vielä palaan tuohon sisäänajoasiaan niin itse olen tiedostanut että myöskin pyörille tehdään tehtailla jo sisäänajo ennen markkinoille menoa, jota on tehty jo autoteollisuudessa vuosikymmen. Sisäänajona noudattaisin ehkä uuteen pyörään tutustumiseen tarvittavat kilometrit joita tulee väkisin ennen koneen kestävyyttä rasittavia harjoitteita ! Osaako joku vahvistaa/kumota tuota tehtaan sisäänajoasiaa ?
Juice kirjoitti:Jos sen verta vielä palaan tuohon sisäänajoasiaan niin itse olen tiedostanut että myöskin pyörille tehdään tehtailla jo sisäänajo ennen markkinoille menoa, jota on tehty jo autoteollisuudessa vuosikymmen. Sisäänajona noudattaisin ehkä uuteen pyörään tutustumiseen tarvittavat kilometrit joita tulee väkisin ennen koneen kestävyyttä rasittavia harjoitteita ! Osaako joku vahvistaa/kumota tuota tehtaan sisäänajoasiaa ?
Itse olen tiedostanut että noin tehtiin vuosikymmeniä silloin kun ihmisillä oli vielä töitä. Nykyään kukaan ei kerkeä ajelemaan koneita sisään, koska se olisi autoteollisuudelle aivan mieletön lisämeno... Jos VW poloa tulee linjalta 1 per tunti niin missä välissä se ajellaan vielä sisään. Ei tässä markkinataloudessa ole tommoiseen aikaa eikä rahaa...
Edited By MInk on 1176319033