yksinkertainen kysymys:
onko olemassa semmosta sifterii, mikä toimii molempiin suuntiin. eli myös pienemmälle vaihettaessa??
Sifteri - Toiminnot
Käsittääkseni tuo alaspäin vaihto ilman kytkintä ei ole oikein terveellistä lootalle... esim. moottorijarrutuksen aikana ei paljon sytytyksen tai ruiskun katko auta että veto lähtisi pois?
Edited By jarim on 1175439908
Edited By jarim on 1175439908
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
eikun pohdin vaan ton lock up kytkimen toimintaa. jos akselissa on vauhtia niin kuormittaa aika reilusti kytkinsylinteriä pyöriessään, siis se lock upin painokehä...??jarim kirjoitti:Käsittääkseni tuo alaspäin vaihto ilman kytkintä ei ole oikein terveellistä lootalle... esim. moottorijarrutuksen aikana ei paljon sytytyksen tai ruiskun kato auta että veto lähtisi pois?
eli onko tohon avuksi sit vaan vaihto pienemmälle alhaisilla kierroksilla?
olikos tarpeeksi epäselvästi kerrottu?
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
300e Cordona killboxin kera, jos omistaa jo entuudestaan Powercommander III USB:n niin silloin selviää pelkällä kytkimen ostolla.janne kirjoitti:paljonko tuosta sifteristä joutus köyhtyyn :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport