Gipro w/atre ! - Apuuuuva!

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
72-1168857737

Viesti Kirjoittaja 72-1168857737 »

busapappa2 kirjoitti:Apuuuuva !

Nöpö onpi eteisessä, kurkkasin tankin alle, mutta en johtoja pikasilimäyksellä löytännä !! Kaiken lisäx tankkikin on melki täys !? ???

Eli GIPRO:n Tre vaihdenäytöllä ! :oho:

Liittimet tod. näkösesti löytyy, MUTTA !!! Mihin liitetään tinattu punainen johto ?!?!?!? Oliskoos LED näytön virtajohto ? :apua:

Tollee kaapunkilaisjärellä punainen on jonkin sortin virtaska johto?! Kuten myös, KOSKA mustaa eli maajohtoo ei ole, katkee näytöstä virta automaticisti, kun virta sammutetaan ?! :shocked:

Mutta mistä se kannattaas ottaa se Virtaska ?!?! :bulb: T: bp2

ps. peukku ei oo poskessa NYT, mutta keskellä kämmentä . Viisaat kun sano, että tää on peace of cake !?
Kävitkö tänään Stormilta (Tre) ostamassa...?
Bussi kurvasi liikennevaloissa (Citymarket) nenän edestä klo 12.15. Olin itse autolla (musta S-max) liikenteessä ja lapa oli pystyssä ja heilutin, mutta et huomannut... :baaa:
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Punainen plussaan akulle ja valkeet liittimet omien väliin ja valmis...EI ole erillistä maajohtoa...ohjeissakin kyllä selviää kytkis..
Mikäli ei rupee toimiin,niin ohjeissa on 'opastus' kuinka toimia.

-A-
66-1152056983

Viesti Kirjoittaja 66-1152056983 »

Mulla ainaskin meni asennus ihan plug and play(vuosimalliin-05). Piuhat kii niinkun Ago kuvaili ja toimii ku junan vessa.

Tuli siitä vaan mieleen, että voi olla, että jos ei toi opetustoiminto auta niin koskaan ei mee hukkaan tarkistaa, että liittimet on varmasti kunnolla kiinni.

Ja jos en väärin muista ohjeita lukeneeni, niin sieltä löytyy vielä opastus miten laitteeseen palautetaan alkuperäisasetukset, on varmaan myös ongelmatilanteessa koittamisen arvoinen judanssi.

Edited By Busajani on 1175329873
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Onks kellään jo kyseisen palikan asentaneella kuvia, että minne on laittanut näytön kiinni? Kauhean montaa "hyvää" paikkaa ei kyl ole...
84-1156786288

Viesti Kirjoittaja 84-1156786288 »

Agon ohjeiden tavalla laitoin jariämmän :p kans paikoilleen. Näytön alalaidassa olevasta napista vain kartta viitonen vielä päälle, niin pitäis pelittää.

Näytön pistin mittariston päälle, kuten GIPro:n sivuilla on. Johto menee mittaristopohjan ja rungon välissä, joten pysyy paikallaan. Vielä pitää pistää kakspuoleista teippiä, jotta näyttö ei heilu niin paljon. Niin, luulen että ihan normi pleksin ja mittariston väliin ei taida mahtua. Pitää olla varmaan tuplakupla...

-W

Edited By Agostini on 1175530670
112-1168023213

TuBlaW kirjoitti:Agon ohjeiden tavalla laitoin jariämmän :p kans paikoilleen. Näytön alalaidassa olevasta napista vain kartta viitonen vielä päälle, niin pitäis pelittää.

Näytön pistin mittariston päälle, kuten GIPro:n sivuilla sivuilla on. Johto menee mittaristopohjan ja rungon välissä, joten pysyy paikallaan. Vielä pitää pistää kakspuoleista teippiä, jotta näyttö ei heilu niin paljon. Niin, luulen että ihan normi pleksin ja mittariston väliin ei taida mahtua. Pitää olla varmaan tuplakupla...

-W

Millä laitoit kiinni siihen keskelle sen? On muuten todella fiksussa paikassa!!! Onks takana jokin metallilevy taitettu vai miten?!?! Jouduikko purkamaan mitä, että sait johdot ujutettua sinne taakse?

Ite laitoin kierroslukumittariin kiinni, peittää hieman punaiselta alueelta, mutta eipä tuo haittaa... Jospa jaksais vaikka ottaa sen vielä pääsiäsenä auki ja laittais samaan kohtaan kuin sulla.

Edited By peltsi85 on 1175357941
84-1156786288

Viesti Kirjoittaja 84-1156786288 »

peltsi85 kirjoitti:
TuBlaW kirjoitti:Agon ohjeiden tavalla laitoin jariämmän :p kans paikoilleen. Näytön alalaidassa olevasta napista vain kartta viitonen vielä päälle, niin pitäis pelittää.

Näytön pistin mittariston päälle, kuten GIPro:n sivuilla sivuilla on. Johto menee mittaristopohjan ja rungon välissä, joten pysyy paikallaan. Vielä pitää pistää kakspuoleista teippiä, jotta näyttö ei heilu niin paljon. Niin, luulen että ihan normi pleksin ja mittariston väliin ei taida mahtua. Pitää olla varmaan tuplakupla...

-W

Millä laitoit kiinni siihen keskelle sen? On muuten todella fiksussa paikassa!!! Onks takana jokin metallilevy taitettu vai miten?!?! Jouduikko purkamaan mitä, että sait johdot ujutettua sinne taakse?

Ite laitoin kierroslukumittariin kiinni, peittää hieman punaiselta alueelta, mutta eipä tuo haittaa... Jospa jaksais vaikka ottaa sen vielä pääsiäsenä auki ja laittais samaan kohtaan kuin sulla.
Mulla oli mittaristo jo valmiina irti, joten mun ei asentamista varten pitäny alkaa erikseen purkaan mitään. En kyllä muista mitä pitää purkaa, että saa mittariston pois. Ei siihen tarvi mitään aluslevyjä. Johto ko on mittariston ja rungon (johon mittaristo tulee kiinni) välissä, niin hyvin pysyy. Kakspuolista teippiä varmaan pistän vielä vaihenäytön alapintaan, jottei heilu niin paljoo.

-W
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Jebu Jebu Jee !!

ELI: SE: Peace Of Cake !! Tosi helppo asentaa, eli sellassii kolmion muotosii kolmen johdon liittimii on Busan tankin alla TASAN KAKSI, MUSTA JA VALKOINEN ! Liittimet kiinni Valkoisen väliin ja virta johto vaikka suoraan akkuun Sulakkeen Kera, esim 5 amppeerin sulakkeella, siinä on akku niin lähellä, ettei viitti mistään alkaan "ryösteleen" virtaa . :kippis:

Paikkana varmaan toi Kierroslukumittarin keskusta on hyvä ?!?! On tarpeex plexin alla suojassa, vaikka sitä ohjeissa mainitaankin vesitiiviiksi. ???

Agolla oli kans hyvä paikka sille, jos on Tuplakupla Plexi niin sinne mittarien päälle pystyyn keskelle, eli tarranauha pohjaan, eikä taakse . Vakiplexillä ei taho näkyy sieltä, joten laittanen Kiekkamittarin keskelle . :kippis:

Jyppilässä väkee tosi mukavasti, vaikken kauaa siellä tänään joutanut oleenkaa, mutta huomen uusix !! :welcome:

Täytyy sanoo vaikkakin "Busanistilasien läpi katsottuna", että kyllä aikas rimpuloita oli muitten osastot, kun vertas Busanistien osastoon, oli 4kpl TODELLISIA MESTARI LUOMUKSIA ! SIIS: BussiJussin Ökylohko, Pressan eli AGON Uusi MODI, HeleKutin upee kultavanteineen, ja kermana KAKUN PÄÄLLÄ JAMPAN "Musta" ja "Valkoinen" !! Kertakaikkisen upeita pyöriä . Magee olla Nistirotsi päällä näitten luomusten vieresä !!!! :bowdown:

Edited By busapappa2 on 1175596364
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
112-1168023213

No nyt oma näyttää pelkkää C:tä eikä sammu vaikka virran ottaa pois?!?!? Mikä hitto siinä nyt on? Osaako joku neuvoa?
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Johto irti akulta ja uus yritys...mikäli ei rupee toimiin ni on viallinen...meilläkin 50% toimi ja 50% ei....aika huono tuntus äkkiseltään olevan toi toiminta uusissa.

:glare: -A- :shocked:
112-1168023213

busapappa2 kirjoitti:Sen Voin sannnoo, että taian jättää koko Gipron veke !! Niitä tuli Tampereen Stormille muistaakseni 10 kpl, ja myyjä totes kun vein omaani takas, että "TAAS YKS GIPRO V*******E" ! Olin kolmas joka palautti ! Siinä on 30 pv:n palautusoikeus ja kahen vuoden takuu ! :p

Joskin mulle on yx vielä varattuna Suomen parhaalla Penkittäjällä. Kokeillaan josko toimii ? :shocked:

Stormin myyjän oma GIPro kuulemma Ninjassa unohtaa näyttää välillä 4,5,6 vaihteet kokonaan, eli TÄRKEIMMÄT ? :thumbdown:

Toisilla taas toimii kuin ajatus !? Että tällanen tapaus. :shocked:

Maassa ei sitten oo yhtäkään kappaletta maahantuojalla, ja esim. Helsingissä on 14 ottajaa jonossa . Revitään siitä Hjuumorii yhessä ?!?! :glare:

No voi v***u!!! Kiva tietää!!! Arvatkaa tuliko painokelvottomia sanoja äsken pihalla kun tutkin kaikki s******n sulakeboxit ja liitokset ja muut p****t eikä mitään toivoa, että toimii!!! Voi veli venäläinen tollasia sähköp*****a... Eikä alkanu toimimaan millään kikalla! Noh, huomenna takas Stormilla ja money back -guarantee toimimaan!

Onko ehdotuksia muun merkkisistä laitteista, jotka toimisi paremmin? Ei tarvi olla tota TRE:tä eli pelkkä vaihdenäyttökin riittää... Hintaa max 100€. Mut tarvis olla yhtä helppoja asentaa kuin tuo GIPro-pas*a!

OT: Ja olen jo pikkasen leppynyt, mut en ihan kokonaan vielä... Broidille jo uhkasin, että laitan Busan myyntiin nettimotoon... Mut ehkä en laitakkaan... On vaan ollu niin pirun onnekas viikko ton Busan kanssa (alkoi viime viikosta)... Eka melkein tuoreeseen takarenkaaseen meni naula pystyyn kesken parhaimpien ajokelien, sit Louisin paketista uupui mun vilkut ja broidi sai omansa (kuulemma ei oltu edes tilattu toisia!?!?) ja nyt vielä tämä perhanan GIPro härdelli...

Edited By peltsi85 on 1175534748
118-1106829594

Viesti Kirjoittaja 118-1106829594 »

No jo murheet ton GlPron kanssa teillä... :) Itse tilasin em. kapistuksen muutama viikko sitten paikalliselta mopokauppialta. Oli Stormilta kulemma loppu ja jäi sitten jälkkäriin. Tulikin sitten yllättäen viime viikon lopulla kauppaan. Heitin paikalleen (todella helppo asentaa) noin 10 minuutissa ja heti pelitti just niinkun dokumenteissa sanottiin.

Tartti tietty heti kokeilla kaikki mahdollinen toiminta mitä ohjeissa oli - eli siis LEDin kirkkauden säätö, Factory Default resetointi, Learning toiminnot yms... Kaikki toimi ihan kuin dokuissa mainittiin ??? Taitaa olla hiukan laatukontrollissa häikkää, kun on noin paljon yksilövikoja. Pistää suorastaan ihmettelemään :shocked:
112-1168023213

valtsu1300r kirjoitti:No jo murheet ton GlPron kanssa teillä... :) Itse tilasin em. kapistuksen muutama viikko sitten paikalliselta mopokauppialta. Oli Stormilta kulemma loppu ja jäi sitten jälkkäriin. Tulikin sitten yllättäen viime viikon lopulla kauppaan. Heitin paikalleen (todella helppo asentaa) noin 10 minuutissa ja heti pelitti just niinkun dokumenteissa sanottiin.

Tartti tietty heti kokeilla kaikki mahdollinen toiminta mitä ohjeissa oli - eli siis LEDin kirkkauden säätö, Factory Default resetointi, Learning toiminnot yms... Kaikki toimi ihan kuin dokuissa mainittiin ??? Taitaa olla hiukan laatukontrollissa häikkää, kun on noin paljon yksilövikoja. Pistää suorastaan ihmettelemään :shocked:
Joo, asennuksesta annan itekkin 10+ pistettä, mut ei oo kyl hyvä, että toimii yhden päivän ja sitten jättää pelkän C:n palamaan näyttöön kun seuraavana päivä pyörän starttaa tallista!!! :pylly: Ja broidilla toimii ihan hyvin! Eli 50% chäänssi saada vissiin just se p***ana oleva versio... :wtf:

Ei kait toi tre-juttu voi mitenkään siihen vaikuttaa!??! Siis ite laitoin siihen 5-kohtaan omani ja broidi jätti "tre:n pois" -asentoon, koska halusi ajaa sisäänajon ilman tuota... Voiko olla tekemisissä sen kanssa? Ja tosiaan eilen toimi ja käytiin heittämässä joku 10km lenkkikin rauhallisesti keskustassa ja takaisin ja sit tänään käynnistin pyörän eikä enää toiminut?!?! :wtf:
66-1152056983

Viesti Kirjoittaja 66-1152056983 »

Todella huolestuttava määrä on uutena rikkinäisiä. Hain omani stormilta perjantaina, asentelu ilma ongelmia ja laite on toiminut täysin moitteetta. Yleensä kaikki mitä ostan on hajalla jo uutena. Kuullostaa uskomattomalta, että juuri nyt olis osunu toimiva versio mulle, etenkin kun viallisten osuus on noinkin suuri. No nyt, kun sitä tässä mainostelee, niin varmaan hajoo huomena :1087 Muutaman sata kilsaa oon nyt ajanu mittari kiinni ja ei moitteen sanaa, hyvin toimii....ainakin vielä.
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Muuten on iisi laittaa, Kapulalla tuin tankkia hiukan yläasennosa ja GIPron valkoset liittimet, Bussen VALKOISIIN ( EI missään nimessä mustiin ! ) ja Virtaska sieltä akulta suoraan, kun on niin lähellä ja SE 5 Amppeeria on varmaan riittävä sulake , niinku puhuttii. :D

Vanhemmissa malleissa liittimet ovat valkoiset..... -A-

Myös uudemmissa mitä ilmeisimmin !! Ainakin -04 Onnex kytkentä kaaviosta selkis johtojen väri, eli Vaaleanpunainen, Sininen ja Musta tai MustaValkoinen = johtojen värit, siinä mustassa liittimessä on keltaista ja jotain muuta !! bp2

Edited By busapappa2 on 1175595323
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Vastaa Viestiin