OHO.. tuli ajeltua öljyillä reilu 7500km....
Mutta öljynvaihdossa jouduin kyl pariin kertaa kattomaan ku öljyä tuli n1,5l pois(puhdistaja paikallaan).. ja lisäsin 3litraa... Eli Busa vie öljyä? onko normaalia vai ei?
YOUgo kirjoitti:OHO.. tuli ajeltua öljyillä reilu 7500km....
Mutta öljynvaihdossa jouduin kyl pariin kertaa kattomaan ku öljyä tuli n1,5l pois(puhdistaja paikallaan).. ja lisäsin 3litraa... Eli Busa vie öljyä? onko normaalia vai ei?
EI oo normaalia!!!!!! Minäkin aikoinani kysyin syökö busa MOOTTORIöljyä, ja vastauksien kirjosta paljastui ettei syö. Nyttemmin olen todennut asian itsekin!!!! Etuputkien öljyä sitten meneekin "riitävästi"....... Tässä linkki aiheesta!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
jaahas.. ja laitoin samaa öljyä tilalle? pitää vaihtaa merkkkiä seuraavax..... bel-ray exp:tä siel on taas ku toimii niin kivasti.... vaikka sitä kuluttaakin..
Kyl mun mielest pikkasen vie öljyä, riippuu öljystä kyllä. Mut siis sillon kun kunnolla hapettaa ja ei noin suuria määriä, mut tämä on oma mielipide ja perustuu vaa -99 ja -04 busseihin millä oon ajanu.
pyöräl ajettu 25500 km... heh kävise kyljellään yhdes vaihees ja haiskahti sen jälkeen öljylle mutta se tuskin noin suurta vajetta saa aikaseksi. niin ja kenkäää on saanu... mut pitää alkaa kattelee sitä silmää useammin..
Aikaisemmin oli Valvolinen 10W-40 joka plasi OK. Seuraavaksi menee sisään ihan kokeilunhalusta Fuchs Silkolene Pro4 15W-50. Pitäisi olla esteripohjaista ja muutenkin vimosenpäälle Racingia
MGa kirjoitti:Kyl mun mielest pikkasen vie öljyä, riippuu öljystä kyllä. Mut siis sillon kun kunnolla hapettaa ja ei noin suuria määriä, mut tämä on oma mielipide ja perustuu vaa -99 ja -04 busseihin millä oon ajanu.
parempi myöhään ku millonkaan, eli komppaan tätä ihan mutu tuntumalla kanssa.
Välil ei syö yhtään, ja välil on öljyä hävinny.
Ja luulen että on laulattamisesta kiinni.
MPM-Performance kirjoitti:Aikaisemmin oli Valvolinen 10W-40 joka plasi OK. Seuraavaksi menee sisään ihan kokeilunhalusta Fuchs Silkolene Pro4 15W-50. Pitäisi olla esteripohjaista ja muutenkin vimosenpäälle Racingia
Noniin, nyt on reilu 700km takana tuolla Pro4+ eikä voi moittia. Niin kytkin kuin lootakin pelaa kuin ajatus. Täytyy lasettaa nyt se 6000km ja kuulostella miten tuo litku koneessa vanhetessaan käyttäytyy. Mikäli meno on vähääkään samanlaista kuin nyt, niin taisi löytyä se oikea litku. Vuan reissu jatkuu ja raportoidaan matkan varrelta miten menee.