Ohan mulla tossa puhelimessa muutamat kuvat,mutta ehän mää niitä tänne osaa laittaa Tankki on vielä maalarilla mutta muuten ois pyörä kokolailla nipussa
Voisin tietty lähettää pari kuvaa jollekkin joka sais ne tänne mätkästyä ???
Teipeistä vielä sen verran,että tarrafirmalta tuli kylkiin samanlaiset,(saman puoleiset tarrat) kun taas ainakin mulla oli alkuperäisessä versiossa ns.peilikuva tarrat... no miehän soitin heti tarrojen toimittajalle joka sanoi,että: "ei,kyllä ne kuuluu olla ns.saman puoliset"... Tuolta meijän galleriasta sitten kattelin ja sieltä löyty molempia versioita Eipä siinä sit muuta ku Saarisen akan poeka rupes mallaileen tarroja kylkiin... ja lopputulos..."lainatakseni yhden nistin slougania" TÄMMÖNEN SIITÄ NY SIT TULI...
saarinen: mulla meinassa olla sama ongelma, maalari teippas juuri tuon kanji tarran niin vinoon että laitoin tekee uudestaan. 2samanlaista tarraa. ite on kyllä löytäny galleriasta mopoja joissa olis ns. peilikuvana se kanji toisella puolella. ainoo ero niissä kuuluu se kohta jossa "hayabusa" teksti ylittää sen jalan. 2 kirjaimen heitto.
Joo, kyllä Jaakko on oikeassa. Samanlaiset tarrat molemmilla puolilla (tallissa piti käydä tarkistamassa). Ja itseasiassa eihän ne peilikuvana voisi ollakkaan... silloinhan toinen kanji olisi ihan väärän näköinen ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
BussiJussi kirjoitti:Do. dii..... Laitoin tuossa just saunan lämpenemään, ja arvelin muutaman...ja muutaman ja muutaman oluen ottaa. Siitähän tulikin mieleeni, että kuinkas perjantai-, tai mielummin lauantai-iltana jossain J-kylän kuppilassa, vois ottaa busapoppoo muutaman,.... ja taas muutaman oluen! Elikkäs olisko tulijoita/ideoita......? Ollaan majoittuneena hela vkl Hotellissa, (Cumulus) joten joku HYVÄ paikka J-kylän ytimessä ois kiikarissa. Jos heti messujen sulkeuduttua, voi olla vaikka joku ruokapaikka?! Voi olla kova nälkä, janosta puhumattakaan.......
:p :p
HERÄTYS!!!!
Eikö tosiaan iltaseuraa löydy???? Joutuuko keskenään emon iltaa istuu J-kylässä....? Kylläkai joku lähtee johonkin...?
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"